קובי רפואה מועמד מוביל להחליף את בלבול בנבחרת

קובי רפואה
קובי רפואה | לירון מולדובן

בהתאחדות לכדורגל מבינים שיצטרכו למנות מחליף בהקדם לנבחרת האולימפית, על אף שמשחקה הרשמי הבא ייערך בעוד כתשעה חודשים. המאמן שפוטר לאחרונה מהפועל תל אביב ייכלל ברשימה מצומצמת שתובא לוועדת האיתור

(גודל טקסט)

בהתאחדות לכדורגל מבינים שהם יצטרכו בקרוב מאוד למצוא מאמן חדש לנבחרת הצעירה. פנייתו של נשיא מכבי חיפה יעקב שחר ליו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ והאישור שניתן מצד המנהל הטכני של הנבחרות וילי רוטנשטיינר אמנם לא הופך דבר לרשמי, אבל פגישה בין בלבול לראשי מכבי חיפה תיערך ביממה הקרובה ונראה כי לאחריה הוא יוכל לחתום רשמית בכרמל ולעזוב את הנבחרת.

הקמפיין הבא של הנבחרת הצעירה יחל בספטמבר 2019 ומכאן גם ההסכמה לשחרר את בלבול, שבחוזהו אף סעיף על פיו הוא יצטרך לפצות את ההתאחדות אם יעזוב. לנבחרת יש זמן רב להתארגן עד למשימה הבאה, אבל השם שכבר עלה כמועמד מוביל לקבל את התפקיד הוא של קובי רפואה, מי שפוטר לאחרונה מהפועל תל אביב.

כאמור לנבחרת הצעירה אין משימות רשמיות עד תחילת משחקי מוקדמות אליפות אירופה שיפתחו בספטמבר במשחק החוץ נגד קזחסטן ויסתיימו בחודש אוקטובר 2020 בחוץ נגד נבחרת ספרד הצעירה. היריבות הנוספות הן איי פארו, מונטנגרו ומקדוניה. בהתאחדות לכדורגל לא יותירו את עמדת מאמן הנבחרת הצעירה ללא איוש ובקרוב המהלך יועבר לדיון בוועדת האיתור של ההתאחדות, בה משמש אלי אוחנה כיו"ר.


בקרוב בנבחרת הצעירה? קובי רפואה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי