הטירוף של בכר: כך מאמן ב"ש שומר את שחקניו דרוכים

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן האלופה שידר לשחקניו מסר של רצינות גם ב-0:3 הקליל על הפועל אשקלון בגביע הטוטו, ראדי: "לא בונים על התוצאה מהמשחק הראשון מול לודוגורץ". קואנקה צפוי לחזור למשחק אלוף האלופים מול בני יהודה

(גודל טקסט)

הטירוף לא נעלם מטרנר. תורמת לכך התנהלותו של המאמן ברק בכר שמצליח פעם אחר פעם להטריף את שחקניו אפילו במשחקים חסרי חשיבות. אמש (שבת), למשל, במשחק גביע הטוטו מול אשקלון השליך מאמן האלופה כמה פעמים את בקבוק המים המינרליים הצמוד אליו, בתגובה להחטאות בפתיחת המשחק, ולתדהמת הצופים חזר על הפעולה גם במצב של 0:3 לטובת קבוצתו.

הראש של באר שבע כבר במשחק הגומלין מול לודוגורץ במסגרת הסיבוב השלישי של ליגת האלופות (0:2 במשחק הראשון). על המטוס שימריא מחר לבולגריה יעלו מאור מליקסון, שתוקל בחריפות במשחק הראשון וסובל "רק" ממכה יבשה בשוק, ואליניב ברדה שסוחב רגישות בשריר הירך האחורי. בצוות המקצועי נוטים לצרף למסע גם את איסק קואנקה, למרות שטרם החלים מפציעתו. חזרתו של הקשר הספרדי למגרשים מתוזמנת למשחק אלוף האלופים נגד בני יהודה ב-10 באוגוסט.

שלושה משחקני האלופה, גיא חיימוב, שיר צדק ומיכאל אוחנה, עשויים לצום בתשעה באב, והשתתפותם באימון המסכם ביום שלישי תהיה נתונה לשיקולם. "הקדמנו את הטיסה בגלל תשעה באב, אנחנו מכבדים את הדת", אישר בכר את הדיווחים בנוגע לשינוי ההיערכות לקראת משחק הגומלין בגלל הנסיבות המיוחדות.

בקבוצה שאבו עידוד מהניצחון הקליל על הקבוצה של יובל נעים. מבין השחקנים שהכניעו את לודוגורץ במשחק הראשון רק מהראן ראדי זכה ל"פריבילגיה" לחזק אמש את ההרכב השני בפתיחת משחקי גביע הטוטו. כהרגלו, הקשר דיבר באופן חופשי ושחרר אנרגיות חיוביות לכל כיוון אפשרי. "כל משחק אני נותן מאה אחוז, ולא מסתכל אם זה גביע הטוטו, גמר גביע או ליגת אלופות", אמר ראדי. "אני בא לעבודה שלי ונותן את המקסימום. שחקנים רוצים להוכיח בכל דקה שהם שווים להיות חלק מהסגל של הפועל ב"ש, וכמה מהם נתנו סיבה לברק לחשוב עליהם מבחינת העתיד".

השחקן הוותיק לא נקב בשמות, אבל התכוון כנראה לשניים משחקני הדור הבא – איתמר שבירו ואמיר חלאילה, שהתכבד בכיבוש השער הראשון מתוך השלישייה לרשתה של אשקלון. שער הבכורה שהבקיע חלאילה במדי האלופה אמור לחזק את בטחונו העצמי, ואולי אף לשפר את מעמדו בקבוצה.

ברק בכר. שומר את השחקנים דרוכים (דני מרון)
ברק בכר. שומר את השחקנים דרוכים (דני מרון)

אחרי שראדי פירגן למפעל השלישי בחשיבותו בכדורגל הישראלי, הוא שמע את מאמנו מסכם את הופעתו במילים "בסך הכול היה לראדי משחק אימון טוב", רמז עבה לרצונו להתרכז בדבר האמיתי – מוקדמות הצ'מפיונס ביום רביעי. "ברור לנו שהולך להיות משחק קשה, וכולם מבינים מה המשמעות שלו", הוסיף מהראן. "נכון שיש לנו מקדמה של שני שערים, אבל בטוח שאנחנו לא בונים על זה. הצוות מכין את התוכנית המתאימה לבולגרים, ואנחנו נבוא וניתן את המאתיים אחוז במשחק".

לפני מסיבת העיתונאים קיבל בכר עדכון באשר לפציעתו של ג'ודי לוקוקי, קשרה הקונגולזי של לודוגורץ, שמעמידה בספק את שיתופו במשחק הגומלין בין האלופות מישראל ובולגריה. בסמול-טוק לפני מסיבת העיתונאים, שלא לפרוטוקול, התייחס בכר לבעיה הכאובה ששוב מציקה לו. "מה קורה? רק שישה ניתוחים עברתי בברכיים, זה מה קורה", אמר בחיוך מר. הסירו דאגה. למשחק ביום רביעי הוא יהיה כשיר, הרגיעו בסביבתו הקרובה.

תומאש פקהארט. ישולב בגומלין בבולגריה? (דני מרון)
תומאש פקהארט. ישולב בגומלין בבולגריה? (דני מרון)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי