קואנקה נפגע באימון, ככל הנראה ייעדר גם מול מאריבור

איסק קואנקה
איסק קואנקה | הפועל באר שבע, אתר רשמי

הרכש הספרדי, שטרם שותף העונה ואמור היה לקבל דקות ראשונות מול בני יהודה (חמישי, 20:50, ספורט1), נפצע פעם נוספת ובספק רב גם לגומלין מול הסלובנים. אוגו וחיימוב שהתעמתו מילולית לא ייענשו

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע רשמה אמש (שלישי) רגיעה כשגברה 0:2 קליל על מ.ס אשדוד. מעבר לניצחון ולהשגת הכרטיס לרבע הגמר, סיפק המפגש הזדמנות למאמן, ברק בכר, לעקוב מקרוב אחר יכולתם של חאתם עבד אלחמיד וגדי קינדה שהוזכרו כמועמדים לחזק את האלופה בעתיד הלא רחוק.


המאמן התייחס בסיום למועמדות של השניים ואמר: "אין מה לשתף את התקשורת לגביהם, כי אין כלום. על שחקנים שמעניינים אותנו אנחנו מדברים אצלנו במועדון. כרגע אין שום דבר".




בכל הנוגע לקשר הספרדי איסק קואנקה, שעדיין לא שותף העונה בגין פציעה, הוא תוכנן לשחק מחר באלוף האלופים מול בני יהודה (חמישי, 20:50 בספורט1), אך נפצע באימון המסכם וככל הנראה ייעדר גם מצמד המפגשים מול מאריבור בפלייאוף האלופות. אקס ברצלונה שהגיע לטרנר בקול תרועה נפצע בקרסול ערב המפגש מול הונבד בודפשט, מה שהשבית אותו לתקופה ארוכה. הפגיעה בשריר מנפצת בשלב זה את חלומם של האוהדים האדומים לצפות בכוכב הספרדי בפעולה.



קואנקה בעת נחיתתו. עדיין לא שיחק (אודי ציטיאט)


ובחזרה לאתמול. לא הכל עבר חלק כאשר עימות מילולי נרשם בין ג'ון אוגו לבין גיא חיימוב לאחר שהניגרי לא אהב את הערות השוער והשחקנים הרגיעו את השניים. אין זו הפעם הראשונה שאוגו מעורב בתקריות. הניגרי ידוע במזגו החם והתעמת עם כמה מחבריו, ביניהם אליניב ברדה. באחד המקרים נעץ מבט מפחיד בכתב מקומי רק מפני שדרש בשלומה של ברכו הפגועה.


גם מחוץ למגרש נקשר שמו עם אירועים חריגים, כמו לפני מספר שבועות כשנתפס כשהוא נוהג בהשפעת אלכוהול. רשיונו נשלל והוגש נגדו כתב אישום לבית הדין לתעבורה. ואף על פי כן, נוהגים כלפיו בסלחנות. האלופה אמנם הטילה עליו קנס כספי בגין הסתבכותו עם שוטרי התנועה, אבל כולם מבינים שאין טעם לנהוג כלפיו אחרת.



אלחמיד, במעקב (אודי ציטיאט)


אליניב ברדה קיבל מנוחה, בתקווה שיהיה כשיר למפגש בנתניה, כאשר הוא זה שיניף את התואר אם וכאשר יהיה כזה.



ויטור ומליקסון נרגעים מהעומס (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי