0:3 להפועל תל אביב על הפועל פתח תקווה, קטמון הובסה בראשל"צ

הפועל תל אביב
הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

האדומים המשיכו להפציץ במשחק הבית הרשמי הראשון העונה, עלו לרבע גמר גביע הטוטו והם עם שבעה שערים בשני המשחקים האחרונים. ברשצקי, אקסברד ולקס כבשו

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בגביע הטוטו בלאומית נערך הערב (ראשון) רגע לפני שהעונה תצא לדרך בשישי הקרוב. הפועל תל אביב רשמה ניצחון שני עם 0:2 על הפועל פתח תקווה בקרב יוקרתי. הפועל רמת גן גברה 1:3 על בני לוד, ולמעשה שתי הקבוצות העפילו לרבע הגמר. כפר סבא חזרה מפיגור והשיגה 2:4 על חדרה ואילו הפועל ראשון לציון הביסה 0:3 את קטמון, מה שצירף גם אותה להפועל מרמורק בשלב הבא.

הפועל תל אביב  – הפועל פתח תקווה 0:3

האדומים הגיעו אחרי ניצחון מול בני לוד ובמשחק הבית הראשון העונה זכו למפגש מול עוד קבוצה עם שאיפות עליה. שער מהיר של מוטי ברשצקי אחרי טעות של השוער השני של פתח תקווה עומר חנין, סידר יתרון. בדקה ה-75 נעץ עידו אקסברד את השני, שער בכורה במדי המועדון. נס זמיר ראה אדום אצל האורחים בדקה ה-85 וניר לקס סגר סיפור עם שער יפה בתוספת הזמן.


אחרי שכל שחקני הסגל של המלאבסים יעברו בבקרה, ייתכן ונראה מאבק אחר. בינתיים האדומים של איוניר עם רוח גבית לקראת מחזור הפתיחה בראשון לציון. הניצחון קבע כי הפועל סיימה במקום הראשון את בית ג, והפועל רמת גן סיימה שניה כך ששתי הקבוצות יהיו ברבע הגמר.


מאמן הפועל תל אביב מוטי איוניר סיכם: "ניצחון משכנע אבל אין ממה להסתנוור. גם טעויות שוער עזרו הערב. גביע הטוטו נותן שקט אבל פתיחת הליגה חשובה יותר."


האדומים חוגגים
האדומים חוגגים (אודי ציטיאט)


משחקים נוספים

הפועל כפר סבא – הפועל חדרה 2:4


הפועל ראשון לציון – הפועל קטמון 0:3 (ראשל"צ עלתה לרבע הגמר)


הפועל רמת גן – הפועל בני לוד 1:3 (רמת גן עלתה לרבע הגמר)


הפועל מרמורק – בית"ר תל אביב/רמלה 2:4


הפועל עפולה – הפועל נצרת עילית 0:1


מכבי הרצליה – הפועל רמת השרון 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי