יצחקי: ב"ש לא מעל הליגה, גם לא בשנה שעברה

ברק יצחקי עם החברים
ברק יצחקי עם החברים | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

חלוץ מכבי תל אביב כבש ב-0:2 על קריית שמונה בחצי גמר גביע הטוטו והעביר מסר למאמנו: "אני רוצה לשחק כמה שיותר". קרויף: "לא מרוצה מהיכולת מפתיחת העונה. חשוב ששמרנו על רשת נקייה". סילבס: "עזרנו להם"

(גודל טקסט)
אחרי שהודחה אשתקד על ידי קריית שמונה ברבע גמר גביע הטוטו, מכבי תל אביב הגישה את הנקמה שלה הערב (רביעי) עם 0:2 חלק על קבוצתו של חיים סילבס והעפילה לגמר. ארון שוינפלד העלה את הצהובים ליתרון לאחר טעות קשה של איתמר ניצן. ברק יצחקי, שלא כבש מאז תחילת יולי, קבע את תוצאת המשחק לאחר מהלך קבוצתי נהדר. זהות היריבה בקרב על התואר תיקבע מחר במשחק בין הפועל באר שבע למכבי חיפה.


"הדבר החשוב ביותר עבורי היום הוא שהקבוצה שמרה על רשת נקייה, הראתה אופי ושיחקה חזק בהגנה. זה חשוב. חוסה חזר ושיחק, דור פרץ היה טוב"', כך סיכם את המשחק מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. "ניסיתי לנהל את הדקות כך שכולם יהיו רעננים לשבת ואני חושב שהשגנו את זה היום. כשעולים שלב אחד בגביע הטוטו רוצים להמשיך לעלות ולזכות, אבל עכשיו אני כבר חושב אך ורק על המשחק בשבת".



היכולת של חניכיו מפתיחת העונה
: "אני לא שמח מהיכולת עד כה, אבל שיחקנו 30 משחקים וזה המון. שחקנים חוזרים לכשירות ועכשיו גם יש תחרות, אך אני בהחלט לא מרוצה. כל מה שמעניין אותי כרגע זה המשחק מול מ.ס אשדוד ביום שבת ב-16:00. הפועל באר שבע או מכבי חיפה בגמר? אנחנו חושבים על מ.ס אשדוד. אני כועס שאיבדנו נקודות מול הפועל חיפה. איבדנו יותר מידי נקודות העונה. גם באשקלון הובלנו ואיבדנו. אלה נקודות שעכשיו חסרות לנו".



איבדו יותר מידי נקודות העונה. שחקני מכבי תל אביב (ערן לוף)


"אני בסופו של דבר רוצה להיות כמה שיותר על המגרש", סיפר ברק יצחקי שכבש לאחר חמישה חודשים והציג יכולת טובה. "זה הדבר שאני הכי אוהב לעשות ואני רוצה לשחק כמה שיותר. לא הייתי פצוע העונה, אולי שבוע אחד. הייתי על הספסל. אפשר לדבר תמיד בדיעבד ולהגיד שאם הייתי משחק זה היה נראה יותר טוב. אנחנו מסתכלים קדימה ונלמד ממה שהיה. הפנים לעבר גמר גביע הטוטו ולהיות מרוכזים בהמשך הליגה".

יצחקי המשיך: "החלק העליון של הטבלה מאוד צפוף. קבוצות התחזקו משנה שעברה. לא יהיה מאבק רק של שתיים. אני חושב שיהיו כמה קבוצות שירוצו וזה טוב לליגה ולכדורגל שלנו. היו משחקים טובים בשבוע האחרון עם קצב גבוה והרבה שערים. אנחנו פה בשביל לתקן את הרושם על הכדורגל הישראלי כי לפעמים עושים לו עוול".


היכולת של הפועל באר שבע
: "שנה שעברה הם לא היו מעל הליגה וגם עכשיו לא. הם היו טובים, הכי טובים, והם זכו באליפות בסופו של דבר. השנה תהיה יותר צפיפות והקבצות הגדולות יאבדו הרבה נקודות. מי שתאבד פחות נקודות תזכה באליפות. אנחנו באים ליהנות, לא תמיד צריך להיות קשוחים. אם יש סיבה לחייך,כדורגל זה גם הצגה, אז למה לא?"



שמר על רשת נקייה. ראיקוביץ' (ערן לוף)


חיים סילבס אמר בסיום: "זה אחד הניצחונות הקלים של מכבי ולא בגלל הדרך בה הם שיחקו. בתוצאה היה להם קל. הם באו בשביל לחסוך בכוחות ואנחנו תרמנו את החלק שלנו. עזרנו להם להעביר את המשחק בשלום וככה אנחנו נראים. כל משחק מספר את הסיפור שלו. פתחנו טוב, שלטנו, הלחצנו אותם, ובפעם הראשונה שהגיע כדור לשער שלנו הם כבשו. זה שינה לנו את אזור הנוחות וזה היה נוח למכבי. במחצית השנייה, שוב מהתקפה בודדת, הם כבשו בפעולה איכותית. הגענו להמון חצאי מצבים ולא הייתה לנו איכות. הפנים כבר למשחק מול הפועל באר שבע ביום ראשון".


המחליפים: "אני לא מדבר על שחקנים. כולם שחקני סגל וזו לא הזדמנות עבורם כי מבחינתי כולם מועמדים להרכב. חלק היו טובים יותר וחלק פחות, אבל זה לא משנה כי המטרה לא הושגה ובזה רק אני אשם. עאבד נפצע, אני לא יודע, מקווה שהוא יהיה כשיר לבאר שבע וגם אם לא אנחנו נצטרך להסתדר בלעדיו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי