הלחץ על קרויף מתגבר: "המצב ברור לכולם". דסה לא בסגל

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

דריכות גדולה במכבי ת"א לפני השבוע החשוב, גורם במועדון: "השחקנים לא יכולים להסתתר מאחורי ג'ורדי". הקשר הצעיר לא ישחק מול מכבי פ"ת (21:00). באטוקיו נכנס לרשימת השחקנים שעשויים לעזוב בינואר

(גודל טקסט)

לפני כחודש וחצי, ערב היציאה לפגרת הנבחרות, סערו הרוחות במכבי תל אביב סביב היכולת החלשה של הקבוצה בכל המסגרות, שהגיעה לשיאה ב-4:0 לאסטנה. המאמן ג'ורדי קרויף היה "על המוקד" ונשמעו ספיקות על יכולתו להוביל את הקבוצה לזכייה בתארים.

מי שיצא להגנתו של המאמן ההולנדי היה המנכ"ל בן מנספורד, שהבהיר כי הבעלים מיץ גולדהאר וראשי המועדון עומדים לצדו של קרויף. לעומת זאת, קולם של הקנדי ושל יד ימינו ג'ק אנגלידיס עדיין לא נשמע העונה. המצב הרעוע והרכש הכושל הביאו את הבעלים להשהות את ההחלטות בנוגע לחיזוק אפשרי בינואר. כשקרויף נשאל אמש האם שוחח עם גולדהאר השיב כי אינו עונה על עניינים אישיים.

הצהובים יגיעו הערב (שני, 21:00) לאצטדיון המושבה למשחק נגד מכבי פתח תקווה כשהפער מהפועל באר שבע עומדת על שמונה נקודות, וכשהיא יודעת שאם לא תנצח המרדף אחרי האלופה יכול להיות גדול על מידותיה. לא בסגל שרן ייני הפצוע, אור דסה, איגור פליפינקה וטינו סוון סושיץ' הפציע.

לקרויף ברור שהמרחק מבאר שבע הוא שיקבע את גובה הסכום שיוקצה לרכש בינואר. אם הפער יהיה גדול, גולדהאר לא צפוי להשקיע סכומי כסף משמעותיים. המאמן מודע לעובדה ונמצא בלחץ גדול לקראת המשחק.

ג'ורדי קרויף. הלחץ מתגבר (דני מרון)
ג'ורדי קרויף. הלחץ מתגבר (דני מרון)

גורם במועדון סיפר: "הפעם מלבד הפועל באר שבע גם הפועל חיפה ובית"ר ירושלים נמצאות בתוך הקרב על האליפות ונכון לעכשיו אנחנו משקיפה עליהם מלמטה. לשחקנים צריך להיות ברור המצב, הם לא יכולים להסתתר מאחורי ג'ורדי קרויף". כזכור, לאחר המשחק מול מכבי פ"ת מחכים לצהובים שני משחקים סופר קשים – ביום חמישי גמר גביע הטוטו מול הפועל ב"ש וביום שני נגד בית"ר ירושלים בטדי.

גם וידאר קיארטנסון נמצא תחת זכוכית מגדלת. החלוץ האיסלנדי כבש העונה ארבעה שערים בלבד, האחרון ב-15 באוקטובר מול בני יהודה. במועדון מודעים ללחץ בו נמצא השחקן ומנסים למצוא את השחקנים שיסדרו לו מצבי הבקעה נוחים שיחזירו לו את הביטחון שאבד.

וידאר קיארטנסון. תחת זכוכית מגדלת (ערן לוף)
וידאר קיארטנסון. תחת זכוכית מגדלת (ערן לוף)

נכון לעכשיו עתידם של מספר שחקנים לקראת חודש ינואר מתנדנד והם עשויים לעזוב. הרשימה כוללת את טינו סוון סושיץ' הפציע, איגור פיליפנקה שכמעט לא מקבל הזדמנויות, וכריסטיאן באטוקיו. מנגד קיימת החלטה נחרצת לא להשאיל את דור פרץ.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי