מכבי ראשל"צ סיימה ב-23:23 מול חולון והשתוותה למכבי ת"א בפסגה

מכבי תל אביב מול מ.כ חולון
מכבי תל אביב מול מ.כ חולון | צילום: חן קלדרון, מכבי ראשון לציון

האלופה חזרה מפיגור גדול והשוותה חמש שניות לסיום. באיגוד הכדוריד פועלים להקמת גוף מייעץ לוועדה המקצועית שיסייע לנבחרת לקראת מוקדמות אליפות אירופה 2020

(גודל טקסט)

באיגוד הכדוריד פועלים להקמת גוף מייעץ לוועדה המקצועית, בו ייכללו אנשי מקצוע בלתי תלויים, שלא מעורבים כיום בפעילות, יחד עם נציגות של שחקני עבר. שיחות כבר מתקיימות עם מועמדים, בהם מאמני ושחקני נבחרות ישראל בעבר.

הוועדה המקצועית, יחד עם יו"ר האיגוד הנכנס דוד מיקו צרפתי, התכנסה בראשון לציון וקיימה דיון מקיף על השתתפותה של נבחרת ישראל בקמפיין מוקדמות אליפות העולם האחרון שנערך בליטא, לצד חשיבה עתידית להערכות לקראת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2020 שיחל בחודש אוקטובר.

במקביל, הוועדה דנה בהערכות לקראת השתתפותן של נבחרות העתודה והנוער באליפות אירופה עד גיל 20 ועד גיל 18 בקיץ הקרוב, בסלובניה ובקרואטיה. נבחרת הנוער כבר הוגרלה ותתמודד בשלב הבתים מול קרואטיה המארחת, סרביה ופורטוגל. הגרלת המשחקים של נבחרת העתודה תתקיים ב-20 בחודש בסלובניה.

באיגוד רואים חשיבות רבה להכנות של שתי הנבחרות. משימת המפתח היא הצלחתה של נבחרת הנוער, שכן אם היא תצליח להתברג בין 14 המקומות הראשונים באליפות אירופה היא תבטיח השתתפות לצמד הנבחרות (עתודה ונוער הבאות) באליפויות אירופה שיתקיימו ב-2020. "העבודה במסגרת פרויקט 2024 ממשיכה בכל המרץ. אנחנו מבינים שמדובר בתהליך, משימות חשובות ניצבות לפנינו, ואנחנו פועלים כדי להצליח בהן בהתאם לציפיות שלנו", הבהיר יו"ר הוועדה המקצועית, דודי פלח.

מיקו צרפתי. מוביל מהלך לשינוי (איגוד הכדוריד)
מיקו צרפתי. מוביל מהלך לשינוי (איגוד הכדוריד)

משחק ההשלמה מהמחזור ה-12 בליגת ווינר שנערך הערב ב'בית מכבי' הסתיים בשוויון 23:23. האלופה מכבי ראשל"צ הצליחה לחזור מפיגור של 20:14 מול מ.כ יובלים חולון, שמצידה מפספסת ניצחון מפתיע. יוני רוזנטל כבש את שער השוויון חמש שניות לסיום לזכות מכבי ראשל"צ, שמשתווה למכבי קסטרו ת"א עם 21 נקודות, ומעפילה למקום השני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי