למרות מחאת הקהל: שחקני NFL לא יחויבו לעמוד בהמנון

רוג'ר גודל
רוג'ר גודל | טוויטר

קומישינר ליגת הפוטבול האמריקאית, רוג'ר גודל ראה את צניחת אחוזי הרייטינג של המוצר שלו ואמר: "אני מבין איך האוהדים מרגישים כי אנחנו מרגישים אותו דבר, מטרת השחקנים לא לבזות את הדגל"

(גודל טקסט)
בעלי קבוצות פוטבול בליגת ה-NFL נפגשו עם הקומישינר רוג'ר גודל בנסיון למצוא פתרון לבעיית השחקנים המוחים במהלך ההמנון. כזכור הנושא התפוצץ לפני שבועות אחדים, כשמספר שחקנים כרעו ברך בהפגנתיות בזמן נגינת ההמנון האמריקאי כמחאה נגד הנשיא דונלנד טראמפ.


ב-NFL אין חוק האוסר את המעשה, אך ראשי הליגה מתמודדים עם בעיית הצניחה באחוזי הרייטינג מתחילת העונה (כ-7.5% פחות מבשנה שעברה), ועם מחאות האוהדים הקוראים להחרים את הליגה עד שההמנון יכובד כראוי.



"אנחנו צריכים לשמור את הפוקוס על העובדה שאנו מאמינים כי שחקנינו צריכים לעמוד לכבוד ההמנון. זה חלק חשוב מהמשחק שלנו ורגע חשוב", אמר גודל, "אנחנו גם צריכים לזכור את העובדה שיש לנו שישה או שבעה שחקנים שמעורבים במחאה כרגע, ומה שאנחנו מנסים לעשות זה להתמודד עם הבעיה הבסיסית, ולהבין על מה הם מפגינים ומה ביכולתנו לעשות כדי לטפל בזה".

#TheFive NFL just bunch ungrateful barstards. Untill they respect our flag boycott pic.twitter.com/wrSHoF5KxQ

— Nick (@Ed_Nichols1) October 18, 2017

גודל הכריז כי התקנון לא ישונה, וכי הנהלת הליגה לא תכריח שחקנים לעמוד למרות שעל פי רוח הליגה זה מה שאמור לקרות. "אני מבין איך האוהדים מרגישים כי אנחנו מרגישים אותו דבר – על החשיבות של הדגל שלנו ועל הפטריוטיות", פנה גודל אל הציבור האמריקאי, "אני חושב שגם שחקנים מרגישים כמוהם, המטרה שלהם היא לא לבזות את הדגל, אך הם מבינים כיצד זה מתפרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי