טומרקין חמישי בגמר 200 מעורב, גם עברי סיימה חמישית

טומרקין. פספס מדליה
טומרקין. פספס מדליה | צילום: Gettyimages

המשלחת הישראלית עדיין מחפשת מדליה ראשונה באליפות אירופה בבריכות קצרות. השחיין הבכיר הוביל ברוב שלבי המשחה אולם נותר מחוץ לפדיום, השחיינית שיפרה את תוצאותיה מהשלבים הקודמים

(גודל טקסט)

עמית עברי הצליחה אתמול (חמישי) לרשום הישג נאה כשהבטיחה את מקומה בגמר ה-100 מטרים מעורב באליפות אירופה בבריכות קצרות הנערכת בקופנהאגן, גם השחיין הבכיר יעקב טומרקין התחרה בגמר ה-200 מעורב, אולם כל אחד מהם סיים במקום החמישי המכובד ונותר מחוץ לפדיום.

השניים הרשימו במשחי הגמר, בייחוד טומרקין שזינק מהמסלול השישי ולאחר שלושת הסגנונות הראשונים, פרפר, גב, וחזה היה במקום הראשון, אלא שבשלב החתירה, הנחשב לסגנון החלש שלו מבין הארבעה, הוא איבד את המקום המעניק מדליה וסיים כאמור במקום החמישי המכובד בזמן של 1:54.66. פיליפ היינץ מגרמניה זכה בזהב הודות ל-1:52.41 דקות.

עברי כאמור סיימה גם היא במקום החמישי במשחה גמר, כשסיימה את 100 מטרים מעורב תוך 59 שניות ו-48 מאיות, זמן טוב יותר מאשר השיגה בשלב המוקדמות (1:00.16) או אפילו בחצי הגמר (59.98 שניות).


עברי. גם כן מקום מכובד, אבל מחוץ לפדיום

עוד היום בקופנהאגן, מירון חרותי סיים את דרכו אחרי שעצר את השעון במשחה חצי הגמר ב-50 מטר חופשי על 21.61 שניות, במקום האחרון מבין 16 השחיינים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי