נקבעו העולות לחצי גמר גביע המדינה בכדורעף

הפועל מטה אשר/עכו
הפועל מטה אשר/עכו | אתר רשמי

הפועל מטה אשר/עכו ומנשה/חדרה/עמק חפר ישחזרו את הדרבי-גמר מלפני חמש שנים, מכבי תל אביב ומכבי הוד השרון ישחזרו את סדרת הגמרעף מהעונה שעברה. כדוריד: בני הרצליה ניצחה את א.ס רמה"ש ועלתה למקום הרביעי

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)
הערב (שלישי) נקבעו העולות לחצי גמר גביע המדינה בכדורעף 2018. הפועל מטה אשר/עכו ומנשה/חדרה/עמק חפר ישחזרו את הדרבי-גמר מלפני חמש שנים. מכבי תל אביב ומכבי הוד השרון ישחזרו את סדרת הגמרעף מהעונה שעברה ולמי ששכח, גם את גמר גביע המדינה 2007.


הפועל מטה אשר/עכו – א.ס.א באר שבע 0:3 (17:25, 16:25, 10:25)
מחזיקת הגביע השלימה את המשימה הראשונה במסגרת גביע המדינה ועלתה למעמד חצי הגמר בדרך להסתערות על גביע 11 במספר. 300 אוהדים בנעמן ראו גם את שחקני השישייה השנייה מקבלים זמן פרקט מהמאן נעם כץ בדרך לניצחון על א.ס.א בן גוריון. היריבה בחצי הגמר תהיה מנשה/חדרה/עמק חפר שתגיע לנעמן.



מנשה/חדרה/עמק חפר – ק.ק. תל אביב 0:3 (25:27, 21:25)
שבועיים לפני משחק הליגה ביניהן במסגרת הבית התחתון נפגשו מנשה/חדרה/עמק חפר וק.ק. תל אביב ונפרדו כמו בפעם הקודמת העונה לאחר שלוש מערכות, וגם הפעם המארחים היו אלה שחגגו ניצחון ועליה לחצי גמר גביע המדינה, שם תחכה כאמור, מחזיקת הגביע מנעמן. הקבוצה של אורי לאוני לא שיחקה במעמד הגמר מאז 2013, אז נכנעה הקבוצה המאוחדת בדרבי ההתיישבות העובדת למטה.


מכבי תל אביב – מ.ס. עילבון 0:3 (22:25, 17:25, 18:25)
האלופה עברה שלב נוסף בדרך לחצי גמר הגביע והפעם על חשבונה של מ.ס. עילבון שעשתה את החיים של המארחים קשים, במערכה הראשונה. ברבע הגמר ניצחו הצהובים את הפועל כפר סבא 2:3. בעונה שעברה הקבוצה של זוהר בר נצר הגיעה עד לגמר, לאחר היעדרות של שנתיים, אבל נכנעה להפועל מטה אשר/עכו. בדרך ניצחו התל אביבים בחצי הגמר את מנשה/חדרה/עמק חפר. האלופה המכהנת הניפה שבעה גביעים בעבר, אבל לא עשתה זאת כבר שש שנים. היא תארח בעוד שבוע את מכבי הוד השרון.


מכבי הוד השרון – מכבי חיפה 0:3 (18:25, 12:25, 21:25)
"אני שמח מאוד מהתוצאה הסופית, ומהדרך והריכוז שהראו השחקנים ברוב שלבי המשחק", סיכם מאמן מכבי הוד השרון עדי גורן. "כל שחקן שנכנס תרם לניצחון. אנחנו מצפים להמשך הדרך בגביע". והיריבה בגביע תהיה מכבי תל אביב אותה ניצחה הוד השרון לפני 11 שנים כשזכתה בגביע ההיסטורי והיחיד, בחצי הגמר באותה שנה ניצחו הכחולים את עירוני קריית אתא.


יוסי אפו חוגג (עמית שיסל, איגוד הכדוריד)
יוסי אפו חוגג (עמית שיסל, איגוד הכדוריד)


כדוריד: בני הרצליה ניצחה את א.ס רמה"ש ועלתה למקום הרביעי

בני הרצליה ניצחה בדרבי השרון את א.ס רמה"ש 26:27, והעלתה את מאזנה ל-21 נקודות (כמו לאלופה מכבי ראשל"צ ולמחזיקת הגביע מכבי ת"א שייפגשו ביום שישי). הרצליה חלפה על פניה של רמה"ש (20 נק', ירדה למקום ה-5) ונכנסה לרביעייה המובילה.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי