מפתיע: כריס ג'ריקו יתאבק מחוץ ל-WWE לראשונה מזה 18 שנים

כריס ג'ריקו
כריס ג'ריקו | צילום: אינסטגרם

Y2J יכנס לזירה ויתמודד מול קני אומגה באירוע הגדול בשנה של הארגון היפני NJPW. ההודעה על הקרב הגיעה לאחר שהשניים התגרו אחד בשני דרך הטוויטר בשבועות האחרונים וכעת נודע שב-4 בינואר השניים יפגשו

(גודל טקסט)
חדשות מרעישות בעולם ההיאבקות. היום (ראשון) נודע שכריס ג'ריקו יתאבק לראשונה מזה 18 שנים מחוץ ל-WWE, לאחר שנודע ש-Y2J יתאבק מול קני אומגה באירוע הגדול בשנה של הארגון היפני NJPW – "רסל קינגדום" שיתרחש ב-4 בינואר 2018.


לאחר מספר שבועות בהם ג'ריקו (46) ואומגה (34) התגרו אחד בשני דרך חשבונות הטוויטר האישיים שלהם. אתמול התקיים אירוע של הארגון היפני באוסאקה שביפן, כאשר אומגה ניצח את טרנט ברנטה ושמר על אליפות ארה"ב של NJPW.



בתום הקרב אומגה לקח את המיקרופון והודה לקהל, בזמן שצוות השידור הודיע שאין עוד מי שיכול להתמודד מול "דה קלינר" ולפתע ג'ריקו הופיע על המסך ואמר: "איזה מתאבק דינאמי ופנטסטי, אבל הוא לא הטוב בעולם – אני כן. הרבה מתאבקים טענו בעבר שהם הטובים ביותר, כמו: שון מייקלס, אדג', סי.אם פאנק, אבל הם כולם נעלמו ואני עדיין כאן. בגלל שאני הכי טוב בעולם. אני הטוב ביותר בכל הזמנים. אני האלפא של עולם ההיאבקות ואני הולך להוכיח את זה, בגלל שאני מציב בפני תיגר קני. אלפא נגד אומגה, ב-4 בינואר ב'רסל קינגדום 12'. נראה מי הטוב ביותר".


ג'ריקו התאבק ב-NJPW ב-1997 בזמן שהיה תחת חוזה ב-WCW. ב-1999 Y2J חתם ב-WWE ומאז התאבק רק תחת הארגון של וינס מקמהון, ואמר שהוא לא רואה את עצמו מתאבק תחת שום ארגון אחר. הפעם האחרונה שג'ריקו הופיע ב-WWE הייתה במהלך הקיץ כשהגיע במפתיע לתכנית SMACKDOWN והתאבק מול קווין אוונס ואיי.ג'יי סטיילס.

JERICHO VS OMEGA IS OFFICIAL! #NJPW#WWEpic.twitter.com/2F6VBFPFhT

— Brian The Guppie (@briantheguppie) November 5, 2017

אומגה הוא המנהיג של הסטייבל הנודע מוחץ ל-WWE "בולט קלאב", ונחשב לאחד המתאבקים הטובים בעולם מחוץ ל-WWE.

Shrieks heard throughout the arena as @KennyOmegamanX unleashes a brutal double attack on @trentylocks! pic.twitter.com/ttXoY7pPnU

— njpw_global (@njpwglobal) November 5, 2017




 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי