רמי גרשון יכול להיות גאה: נטע אלחמיסטר הגשימה עוד חלום
נטע אלחמיסטר ורמי גרשון | צילום: אינסטגרם
בלם מכבי חיפה סובל מעונה לא מוצלחת והוא יכול להתנחם בהצלחה המסחררת של בת זוגו, שהציגה את הקוקלציה החדשה שלה בשבוע האופנה בתל אביב. וגם: השווי של המותג. הפרטים והתמונות כאן
אמנם מכבי חיפה נמצאת בתקופה חשוכה וקשה, אך רמי גרשון יכול לפחות להתנחם בכך שבת הזוג שלו עושה חיל ללא הפסקה. אם חשבתם שנטע אלחמיסטר הגשימה כבר את כל החלומות, אז טעיתם. מסתבר שהיום היא והשותפה שלה, נועה בני, עשו צעד גדול נוסף עם מותג בגדי הים שלהן: 'bananhot'.
החנות של השתיים נסגרה היום מכיוון שאוטוטו, על מסלול האופנה הכי זוהר בישראל בשבוע האופנה של תל אביב, השתיים יציגו את קולקציית 2018 של המותג כולל שידור ישיר באינסטגרם. מותג בגדי הים ששווה היום כ-2.5 מיליון שקלים, צפוי למשוך בעקבות התצוגה והחשיפה עוד לקוחות פוטנציאליות שיתהדרו בביקיני הצבעוניים של נטע את נועה, כמו מרבית בנות ישראל.
כיאה לדוגמנית הכי חמה ומרעננת בעולם האופנה נכון להיום, תצוגת בגדי הים של אלחמיסטר הייתה הכי מעודכנת והכי עממית שיכולה להיות. שתי הראשלציות הבינו שלפנות לשוק הנשים בארץ כדאי שהן ייצגו את כל הסוגים של הגוף הנשי ולכן דוגמניות מכל הסוגים והגדלים צעדו על מסלול הדוגמנות לצלילי השירים של לא אחר מסטפן, שהיה גם הוא לבוש בבגד ים אדום שחשף קוביות.
כיאה למותג שצמח מהרשת החברתית, הדוגמניות היו מצויידות במכשירים ניידים תוך כדי שצעדו וכך גם אלחימיסטר ובני, שעלו בסיום כמו שתי דיוות אמיתיות עם בגדי ים לבנים וגלימות וכמובן, מכשירים ניידים ששידרו את הרגעים המרגשים ישירות לחשבונות האינסטוש של כולן. כבוד!
מה דעתך על הכתבה?