בופון: אני מרגיש קרוב לסגירת מעגל, בטוח בעצמי

ג'יאנלואיג'י בופון
ג'יאנלואיג'י בופון | Gettyiamges

שוער הגברת הזקנה נחוש לזכות בתואר הנחשק שכל כך חסר לו. דיווח: הגג בקרדיף ייסגר מחשש לפיגוע באמצעות דאונים או מזל"טים

(גודל טקסט)

בצל ההכנות לגמר ליגת האלופות מחר (21:45) הדאגה מטרור גוברת. העיתון האיטלקי "טוטספורט" פרסם שאופ"א החליטה לקיים את המשחק תחת גג סגור למנוע אפשרות של ניסיון פיגוע על ידי הטסת מזלטים או דאונים לתוך האיצטדיון.  כזכור, רק לפני פחות משבועיים התרחש פיגוע בהופעה במנצ'סטר של הזמרת אריאנה גראנדה בו נרצחו 22 בני אדם ובארגון הגג של הכדורגל באירופה לא רוצים לקחת סיכונים.


יובנטוס אופטימית כמו שלא היתה זמן רב, ומקווה לזכות בתואר ליגת האלופות השלישי שלה אחרי שהפסידה שישה גמרים רצופים, ובהם האחרון מול ברצלונה 3:1 לפני שנתיים. ריאל מדריד תשלם לפי הפרסומים בונוס של 1.5 מיליון יורו לכל שחקן אם תזכה בצ'מפיונס, ואילו ביובנטוס צנועים יותר וכל שחקן יקבל 350 אלף יורו כשבמקרה של הפסד יירד הסכום  ל-270 אלף יורו.


ג'יאנלואיג'י בופון בן ה-39, שזו אולי ההזדמנות האחרונה שלו לזכות בתואר בו לא זכה מעולם (גם מול ברצלונה סברו כך) אמר: "במשחק כזה אתה ער לכל פרט, אבל כשיש שחקנים כמו כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה או גארת' בייל מולך אתה חייב לתת יותר. יש לנו את כל הזכות לחשוש מהמשחק, צריך אומץ לב להתגבר ובדרך כלל מצאתי דרך לעשות זאת, לכן אני מרגיש בטוח. אני מרגיש שאני קרוב לסגירת מעגל".
 


יובנטוס קיימה אתמול אימון אחרון לפני ההגעה לקרדיף, כאשר המאמן מסימיליאנו אלגרי המשיך לתרגל מערך של ארבעה שחקנים בהגנה כאשר אנדראה בראצלי, המשמש כאחד משלושת הבלמים של הקבוצה, ישחק כמגן ימני ודני אלבס ישחק בעמדה קדמית יותר על קו ימין, בעוד אלכס סנדרו יהיה המגן השמאלי.


חואן קוואדרדו. צפוי לפתוח על הספסל
חואן קוואדרדו. צפוי לפתוח על הספסל (gettyimages)


במידת הצורך אלגרי יכול במהלך המשחק לשנות שיטה ולשחק עם שלושה בלמים באמצע. הוא משחק כך במשחקים רבים ויכול להיות גמיש יותר. הקשר סטפנו סטורארו לא יוכל לשחק בגלל פציעה, חואן קוואדרדו יפתח על הספסל.


"גאזטה דלו ספורט" בדק את הגובה של שחקני שתי הקבוצות וטען שבמשחק הראש ליובה יש יתרון בגלל ששחקניה גבוהים יותר מאלה של ריאל מדריד, בנוסף ליתרון פיזי (בגובה זה 184.4 לעומת 181.3 של ריאל. ארבעה שחקנים של ריאל מתחת ל-1.80 – מודריץ', מרסלו, קרבאחל ואיסקו).


סטטיסטיקה
: דני אלבס זכה ב-25 גמרים מתוך 30 בהם שיחק. כמובן רובם בברצלונה. בגמר הצ'מפיונס-ליג עשויים לצפות שיא חדש של 200 מיליון צופים ברחבי העולם. בגמר ישחקו שבעה שחקנים חדשים של יובנטוס שלא נכללו בגמר הקודם ב-2015.


הרכב משוער
: ג'יאלואיג'י בופון, ג'ורג'יו קייליני, לאונרדו בונוצ'י, אנדראה בראצלי, אלכס סנדרו, סמי חדירה, מיראלם פיאניץ', דני אלבס, פאולו דיבאלה, מריו מנדז'וקיץ', גונסלו היגוואין.



פאולו דיבאלה מחויך באימון המסכם
 פאולו דיבאלה מחויך באימון המסכם של יובנטוס (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי