אמיל ולב: באר שבע קבוצה חלשה בחוץ, אפשר לעבור

אמיל ולב
אמיל ולב | יח"צ

אקס אשדוד ומי שנחשב למומחה לכדורגל ישראלי בבולגריה כנראה שכח את התוצאות מול אולימפיאקוס, אינטר וסאות'המפטון. לודוגורץ תשחק היום (שבת) בליגה מול לוקומוטיב פלובדיב

(גודל טקסט)

אמיל וולב ששיחק בישראל ונחשב בבולגריה למומחה מספר אחד לכדורגל ישראלי טען בראיון בתקשורת בארצו שלא צריך לעדות טרגדיה מ-2:0 של לודוגורץ להפועל באר שבע 2:0 בסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות.

"לודוגורץ קבוצה טובה מבאר שבע שהיא גם קבוצה חלשה בחוץ", אמר ולב כשהוא מתעלם כנראה מהתוצאות של האלופה על אדמת אירופה בעונה שעברה ביוון (0:0 עם אולימפיאקוס, 0:2 על אינטר ו-1:1 בסאות'המפטון), "לודוגורץ לא נמצאת במצב כל כך קשה לפני הגומלין. יש להם צ'אנס טוב לעבור".

וולב הוסיף: "האוהדים של באר שבע ומזג האוויר החם היוו יתרון גדול במשחק הראשון. אין הרבה אצטדיונים באירופה בהם יש אווירה כזאת ביתית".

יריבת באר שבע בגומלין ביום רביעי (21:30, שידור ישיר בספורט1) תארח היום (שבת) את לוקומוטיב פלובדיב במחזור השני בליגה הבולגרית בהרכב חסר כדי לשמור כוחות למשחק הקובע על העלייה לפלייאוף ליגת האלופות. אם כי ניצחון יהיה חשוב מאוד כדי לעלות מול אלופת ישראל בביטחון.


דיאקוב. חושש מצהוב מול באר שבע (Getty)

אגב, לסבטוסלב דיאקוב וקוסמין מוצי חוששים מצהוב נוסף מול באר שבע שירחיק אותם מהמשחק הבא בשלב הפלייאוף, אם יעלו כמובן.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי