מאמן מאריבור: אנחנו יודעים הכל על הפועל באר שבע

דרקו מילאניץ'
דרקו מילאניץ' | צילום : GettyImages

דרקו מילאניץ': "רוצים להשיג שער חוץ". הסלובנים ינחתו מחר (שני) בישראל כדי להתרגל למזג האוויר ולתנאי המגרש. בקבוצה שמחו לשמוע שמיגל ויטור לא ישחק

(גודל טקסט)

מאריבור קיבלה את הידיעה על פציעתו הקשה של מיגל ויטור, ובעקבות כך מצב הרוח של הקבוצה עלה לאחר שחששו מהיכולת הגבוהה של האלופה הישראלית. הסלובנים ימריאו לישראל מחר (שני) ב-9 בבוקר שעון ישראל כדי להסתגל לחום ולתנאי המגרש.

מאמנם של הסלובנים, דרקו מילאניץ' אמר: "יש לנו את כל המידע הדרוש על הפועל באר שבע. נחנו יומיים אחרי משחק הליגה האחרון ומחר נגיע כבר לישראל. אנחנו יודעים על מזג האוויר, על כר הדשא ששונה ממה שאנחנו רגילים אליו. ראינו את באר שבע בשידור ישיר במשחק הסופר-קאפ הישראלי, ואנחנו יודעים הכל על כל שחקן ושחקן".

השאיפות למשחק בישראל: "אנחנו נגיע לישראל עם נחישות לנצח. זה לא משנה לנו אם שחקן כזה או אחר ייעדר, כי הם משחקים כדורגל מאוד קבוצתי. המטרה שלנו היא להשיג שער חוץ ולחזור הביתה עם תוצאה טובה".

המגן הימני מרטין מילץ, שעלה בעבר עם מאריבור לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי שעברו את מכבי תל אביב, דיבר על המשחק עם האתר הרשמי של הקבוצה הסלובנית: "אני מתכוון לשחק עם מוטיבציה גדולה בשני המשחקים מול באר שבע. העובדה שיש לי אפשרות לשחק במפעל הכי יוקרתי לקבוצות בעולם נותנת מיד אקסטרה מוטיבציה".

מרטין מילץ. רוצה להביא גאווה לקבוצה ולעיר (gettyimages)
מרטין מילץ. רוצה להביא גאווה לקבוצה ולעיר (gettyimages)

מילץ סיפר: "כבר החמצתי פעם אחת את שלב הבתים של ליגת האלופות, ואני לא רוצה שזה יקרה שוב. אני מתכוון לעשות הכל לעזור ולמועדון ולעיר שלי להגיע לשם שוב. אני רוצה לשמוע את המנון ליגת האלופות באצטדיון שלנו".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי