קוטיניו לא יצא עם ליברפול למשחק נגד הופנהיים, קלופ: לא חושב עליו

קוטיניו
קוטיניו | AFP

הברזילאי שוב לא בסגל האדומים, הפעם למשחק הראשון בפלייאוף ליגת האלופות. המאמן הוסיף: "הוא לא זמין למחר וזו הבעיה", ג'ורדן הנדרסון: "המצב איתו קשה"

(גודל טקסט)

עונת הכדורגל החדשה באירופה נפתחת לאיטה, וביומיים הבאים תיפתח גם ליגת האלופות באופן רשמי אחרי שלושה סיבובי מוקדמות. במוקד שלב הפלייאוף של המפעל היוקרתי תארח מחר (21:45) הופנהיים את ליברפול.

מי שלא יגיע למשחק הוא פליפה קוטיניו, שממשיך להמתין מחוץ לסגל האדומים עד שיוחלט סופית בעניין מעברו האפשרי לברצלונה. הבחורים של יורגן קלופ פתחו בשבת את העונה בתיקו 3:3 מאכזב בלונדון נגד ווטפורד, והם נחושים לשוב מגרמניה עם תוצאה טובה, על מנת לא להסתבך ולחזור לשלב הבתים של הצ'מפיונס.

יורגן קלופ השתתף במסיבת העיתונאים לקראת משחק פלייאוף ליגת האלופות מול הופנהיים בגרמניה והתייחס לסאגת קוטיניו: ""שום דבר לא השתנה. הוא לא זמין עבורנו כרגע, וזו הבעיה העיקרית. בדרך למסיבת העיתונאים אפילו לא חשבתי על זה, התעסקתי רק בשחקנים שיש לי ברגע זה. אני מבין שכולם מתעניינים בנושא הזה, אבל אני לא יכול לומר שזה נמצא במחשבותיי. אמרתי הכל בנושא".

המאמן הגרמני התייחס ליריבתו מארץ מולדתו: "הם קבוצה חזקה מאוד, אנחנו קבוצה חזקה וככה זה צריך להיות. שני הצדדים מכוונים לאותה המטרה. אמנם להופנהיים חסר ניסיון אירופי, אך אני בטוח שהם יעשו לנו חיים קשים".

יורגן קלופ. לא חושב על קוטיניו (AFP)
יורגן קלופ. לא חושב על קוטיניו (AFP)

הקפטן ג'ורדן הנדרסון סיפר על בעיית קוטיניו: "זהו מצב בעייתי עם פיליפה, וכנראה שכל מה שאומר לא יעזור לסיטואציה. חלון העברות פתוח ועלינו לצפות שדברים כאלו יקרו, אם תשאלו את השחקנים כולם רוצים שיישאר. אני לא חושב שאוכל להשפיע עליו אם להישאר או לא, אוכל לשוחח איתו אבל בסופו של דבר אלו דברים שלא תלויים בי".

ההתקפה של המרסיסיידרס נראית מצוין עם הרכש מוחמד סלאח, שאף כבש שער בכורה בפרמייר-ליג בשבת, אך ההגנה עדיין לא מספיק יציבה וקלופ עצמו בהחלט מודע לכך: "נמשיך לעבוד על התיאום, אנחנו יודעים שהרמה הזו לא מספיקה".

משחקים נוספים
קרבאח – קופנהאגן (19:00)
אפואל ניקוסיה – סלביה פראג (21:45)
יאנג בויס – צסקא מוסקבה (21:45)
ספורטינג ליסבון – פ.צ באזל (21:45)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי