בכר והשחקנים דמעו: "פספסנו הזדמנות אדירה, זה היה שלנו"

ברק בכר
ברק בכר | אודי ציטיאט

מאמן הפועל באר שבע נראה על סף דמעות ואמר לאחר ה-1:0 במאריבור: "שער אחד עשה את ההבדל. היינו צריכים לכבוש, אבל אפשר להיות גאים בנו". ביטון: "התחושות בחדר ההלבשה קשות, זה כואב יותר מבעונה שעברה"

(גודל טקסט)

 זה היה כל כך קרוב להיסטוריה, הפועל באר שבע הייתה רחוקה שער זכות אחד (או שער נקי בטרנר אם תרצו) מעלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות, אך כפי שקרה למכבי תל אביב ב-2014, גם אלופת המדינה המכהנת נכנעה למאריבור הסלובנית וסיימה את דרכה במפעל הבכיר של אירופה.

הפועל באר שבע כמובן תשחק העונה בשלב הבתים של הליגה האירופית, כך שחורף חם צפוי בבירת הנגב כך או כך, והמאמן ברק בכר אמר בסיום: "היה חסר לנו גול כדי לעלות. היינו קרובים, אבל רק עכשיו הסתיים המשחק ואנחנו ברגשות מאוד קשים. זה כואב. קשה לי למצוא את המילים, היינו מאוד קרובים ונתנו הכל. עשינו את הדברים, לפחות במחצית השנייה, כמו שצריך. במשחק כזה להגיע לשלושה-ארבעה מצבים זה אמור להספיק. זה הכדורגל ולפעמים צריך טיפה מזל שלא היה לנו אותו. נשאר רק לבוא ולחבק את השחקנים על דרך מופלאה".


ההדחה שנה שנייה ברציפות: "התכוננו בצורה הכי טובה ועשינו מסע מדהים, עברנו קבוצה כמו לודוגורץ שהיא הרבה יותר טובה. זה היה בידיים שלנו ובמשחק הראשון היינו צריכים לנצח יותר. עכשיו נתחיל לשחזר מה פספסנו. אנחנו עוד נחשוב על זה המון ואין ספק שפספסנו פה הזדמנות אדירה. גול אחד עושה את ההבדל, זה הכדורגל".


בכר. "מרגישים פספוס, אבל המדינה יכולה להיות גאה בנו" (אודי ציטיאט, סלובניה)

מה היה חסר לב"ש כדי לעלות: "במחצית השנייה הגענו לשלושה-ארבעה מצבים שהיו צריכים להספיק לשער אחד שהיה מעלה אותנו. אנחנו מאוכזבים, אבל יש מועדון שלם וקהל אדיר שיתמוך בנו. כולם יכולים להיות גאים בנו, גם המדינה, על מה שעשינו ונמשיך לעשות. קיבלנו גול מוקדם וזה לא פשוט במעמד כזה, אבל הצלחנו להרים את עצמנו והחבר'ה תיפקדו ונתנו את הכל. יש דברים טובים לקחת".

המגן בן ביטון: "אנחנו מאוכזבים וכואבים. זו אכזבה גדולה, אני לא יכול לשקר. כדורגל זה משחק אכזר. צריך להרים את הראש, עם כל הכאב, ולקחת נשימה עמוקה. יש לנו ליגה אירופית, בואו לא נשכח. התחושות בחדר ההלבשה מאוד קשות. מאוד רצינו את זה, הרגשנו את זה, אבל יש ימים כאלה. היו לנו כמה מצבים ולא הצלחנו להבקיע. כל הכבוד להם, באמת".

ההבדלים מהשנה שעברה: "זה כואב יותר מאשר בשנה שעברה. אז באנו בנחיתות גדולה לגומלין, הפעם הגענו עם תוצאה טובה, ביתרון. האמנו שנעלה וזה לא קרה. זה הכדורגל. הליגה ארוכה, יש לנו עוד אירופה וצריך להסתכל קדימה. קשה לי לנתח, יש הרבה רגשות ואמוציות. צד מקצועי? שורה תחתונה לא העפלנו לליגת האלופות. הצוות ינתח, אני בטוח. זהו, זה כבר עבר".

בן ביטון.
בן ביטון. "כואב יותר מהשנה שעברה" (אודי ציטיאט)

החזרה לליגת העל: "הולכת להיות לנו טיסה קשה, אין ספק. קשה מאוד אפילו. זו לא קלישאה, אנחנו חייבים להרים את הראש כי כבר ביום ראשון יש לנו משחק חשוב מאוד בליגה. מאריבור לא באה ונתנה הצגה מדהימה והגיע לעשרות מצבים. היינו במשחק ואני חושב שהמשחק היה אפילו לטובתנו. שער חוץ בסופו של דבר זה מה שהדיח אותנו. אני מאמין שהיינו ראויים לעלות".


מיכאל אוחנה
הוסיף בקצרה: "מאוכזב מאוד, אין ספק. זו הייתה הזדמנות. כולם מאוכזבים ומבואסים, אבל נרים את הראש ובעזרת השם נעשה הצלחות גדולות השנה גם בזירה האירופית"

גם ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ הגיב להדחה ומסר: "גאים במועדון הכדורגל שלנו ושולחים חיבוק ענק לאלונה, לברק, לשחקנים ולאוהדים. להרים את הראש ולהמשיך קדימה, לליגה האירופית ולליגת העל. תחזרו בשלום. נכונו לנו רגעים גדולים ומרגשים, עוד נעשה היסטוריה".


האכזבה הגדולה של האדומים על רקע החגיגה המקומית בשריקת הסיום (אודי ציטיאט, סלובניה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי