רונאלדו עם ציוני דרך מדהימים, זידאן: גאה בשחקנים

כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל
כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל | AFP

CR7, שכבש צמד ב-1:3 של ריאל על דורטמונד, רשם את שערו ה-411 ב-400 הופעות במדי הבלאנקוס, מאמנו: "החצי הראשון - ספקטקולרי". דה בריינה אחרי ה-0:2 של סיטי על שחטאר: "לפעמים מבקיעים רק פעמיים"

(גודל טקסט)

אחרי שלפני פחות משבוע נראה היה שריאל מדריד נכנסת למשבר גדול בעקבות ההפסד 1:0 לריאל בטיס בברנבאו, הערב (רביעי) הוכיחו בגדול הבלאנקוס שככל הנראה התקופה הרעה מאחוריהם. אלופת אירופה ניצחה 1:3 את בורוסיה דורטמונד, אחת הקבוצות הלוהטות באירופה, ועוד בסיגנל אידונה פארק ושמרה על מאזן מושלם בליגת האלופות עם שש נקודות משני משחקים. זה היה ניצחון ראשון של ריאל על דורטמונד בחוץ אחרי שבעה מפגשים.

שני אנשים היו מבחינת ריאל במוקד. הראשון הוא גארת' בייל, שבעיצומה של תקופה לא בה שמע שריקות בוז מהקהל שלו מהברנבאו, שכיכב עם שער ושני בישולים. אגב שריקות הבוז, הוולשי כבש שלושה שערים העונה בכל המסגרות, כולם מחוץ לבית. חומר למחשבה לאוהדי ריאל. בייל הוחלף בדקה ה-86 במה שעורר דאגה לאור הפציעה הגדולה בשרער התאומים שגרמה לו להיעדר לא מעט מהמגרשים. יחד עם זאת, הוולשי בן ה-30 ככל הרגיש את השריר וזינדין זידאן החליט שלא לסכנו.

עם כל הכבוד לכוכב שאולי מתאושש, מרב הזרקורים הולכים לכריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי חגג את הופעתו ה-400 עם צמד גדול שהעלה את סך שעריו באלופת אירופה ל-411 (ו-111 בישולים). CR7 כבש באותן הופעות לא פחות מ-42 פעמים שלושה שערים. בשש מתוך שבעת משחקיו האחרונים בליגת האלופות הוא כבש שני שערים או יותר. מדהים.

לגבי המשחק הערב, רונאלדו כבש את שערו ה-25 ב-20 משחקים מול יריבה גרמנית.  זינדין זידאן אמר לאחר המשחק: "בייל הרגיש את השריר, זו מתיחה קטנה והוא הוחלף כאמצעי זהירות. אני מאוד שמח בשבילו ובשביל כריסטיאנו שכבש צמד. אני מאוד גאה במה שהשחקנים שלי עשו הערב, המחצית הראשונה הייתה ספקטקולרית".


בייל מול סוקראטיס. סובל ממתיחה קטנה בשריר התאומים (AFP)

מן העבר השני,  פטר בוס אמר לאחר ההפסד: "הגענו עם 11 שחקנים ותקפנו עם 11. אי אפשר להאשים רק את שחקני ההגנה. שיחקנו מול יריבה מעולה שכמעט ולא טעתה. אנחנו צריכים להגן טוב יותר, אבל היה קשה מול קבוצה איכותית. הגענו מאוחר לכדורים ונצטרך לנתח זאת ולעשות זאת טוב יותר בעתיד. הגיע לנו פנדל במחצית הראשונה, אבל גם הגיע לנו להפסיד". באצטדיון האיתיחאד, מנצ'סטר סיטי אומנם הסתפקה "רק" ב-0:2 מול שחטאר דונייצק, אבל החבורה של פפ גווארדיולה המשיכה בקו המרשים שלה בתקופה האחרונה.

הסיטיזנס ניצחו בכל שבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות כשהם מציגים מאזן שערים מדהים של 2:26. הקשר קווין דה בריינה, שכבש שער נפלא, אמר אחרי המשחק: "זה לא היה המשחק הכי טוב שלי, אין ספק. שחטאר קבוצה מאוד מוכשרת ואני חושב שהשתפרנו במחצית השנייה. לפעמים מבקיעים חמישה/שישה ולפעמיים פעמיים, בסופו של דבר ניצחנו ושמרנו על שער נקי".  סרחיו אגוארו, שקיווה להשוות את שיא הכיבושים במועדון של אריק ברוק (177 שערים), החמיץ פנדל ויחכה לעשות זאת אולי בשבת מול צ'לסי. פפ גווארדיולה התייחס לכוכב הארגנטיני: "הוא ישבור את השיא, הוא יכבוש את השערים".

קון אגוארו (AFP)קון אגוארו אחרי החמצת הפנדל. פפ רגוע בקשר אליו ׁׁׁ(AFPׂ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי