באטשואי כבש בדקה ה-94, 1:2 דרמטי לצ'לסי על אתלטיקו

מישי באטושאי
מישי באטושאי | AFP

הקולצ'ונרוס רשמו הפסד בכורה באצטדיונם החדש, וסימאונה נוצח לראשונה על ידי קבוצה אנגלית. קואטס העניק 0:1 לברצלונה בליסבון עם שער עצמי, רומא גירדה 1:2 אצל קרבאח ויובנטוס השיגה נקודות ראשונות

(גודל טקסט)

המחזור השני של שלב הבתים בליגת האלופות הגיע לסיומו. אתלטיקו מדריד הפסידה לראשונה במטרופוליטאנו הנוצץ, ועוד בדקה ה-94 אחרי שער דרמטי של צ'לסי. ברצלונה התקשתה בדרך לניצחון חוץ על ספורטינג ליסבון, יובנטוס פרצה את הבונקר של אולימפיאקוס עם 0:2, ורומא הזיעה מול קרבאח.

 


בית 3

קרבאח – רומא 2:1 

הקבוצה מעיר הנצח הצליחה לקלקל את הערב ההיסטורי של המארחת. קוסטאס מנולאס ואדין דז'קו כבשו בקלילות. אך דווקא קרבאח הצליחה להמם את האיטלקים עם בישול של אקס מכבי חיפה, דינו אנדלובו, לפדרו הנריקה בדקה ה-28. מדובר בשער הראשון של המארחת בשלב הבתים, אך לצערה החמצה של אנדלובו לא הצליחה להשיג לה גם נקודה ראשונה במשחק הבכורה הביתי.


אנדלובו
אנדלובו. שער ראשון היסטורי (טוויטר)


מהלך המשחק
דקה 7: רומא עלתה ל-0:1. פתיחה נהדרת עבור האיטלקים, מנולאס כבש ראשון בנגיחה אחרי בישול של פלגריני.


דקה 15: רומא עלתה ל-0:2. המארחת בהלם. דז'קו הכפיל והמשיך את כושר ההבקעה הנהדר שלו. הבוסני קיבל את הכדור מאל שרעאווי, הוריד אותו על החזה וירה לחיבורים.


 דקה 28: קרבאח צימקה ל-2:1. דינו אלנדובו, אקס מכבי חיפה, ניצל שגיאה בהגנת רומא ומצא את פדרו אנריקה שבקלות מצא את הפינה, עם שער היסטורי של קרבאח בליגת האלופות, במשחק הראשון שהיא מארחת במפעל. האם המארחת מסוגלת לחזור?


דקה 89: קרבאח כמעט השוותה, אנדלובו עלה לגובה ונגח כדור חד ופספס במעט את המסגרת.



לוהט. מנולאס (AFP)


אתלטיקו מדריד – צ'לסי 2:1

משחק טקטי במיוחד היה הערב (רביעי) במטרופוליטאנו של אתלטיקו מדריד, כשדייגו סימאונה ואנטוניו קונטה הגיעו שניהם נחושים. דווקא הקולצ'ונרוס עלו ראשונים ליתרון מפנדל של אנטואן גריזמן – שאחרי שכבש את השער הראשון אי פעם באצטדיון החדש הוסיף גם את כיבוש הבכורה האירופי – אך הבלוז הצליחו להשוות משער של מוראטה בדקה ה-59.


המשחק כבר היה בדרך לחלוקת נקודות, אך למישי באטשואי היו תכניות אחרות. מרקוס אלונסו מצא את הבלגי בדקה האחרונה של תוספת הזמן, וזה הנחיל למארחת הפסד ראשון במתקן המפואר, ועל הדרך גם הפסד ראשון בקריירה של דייגו סימאונה לקבוצה אנגלית. קונטה צועד בראש טבלת הבית עם שש נקודות משש אפשריות, בעוד אתלטיקו עם נקודה בלבד, ורק קרבאח מדורגת מתחתיה.



מוראטה חוגג. נהנה במדריד
מוראטה חוגג. נהנה במדריד (AFP)


מהלך המשחק
דקה 39: במהלך כדור קרן, לואיז תפס ברחבה את לוקאס והשופט שרק לפנדל מוצדק.


⏱ 40' | 1-0 | ⚽ ️¡Gooooooool de @AntoGriezmann! ¡Marca el penalti!#AtletiChelsea#AúpaAtleti#UCLpic.twitter.com/RajApdpgeX

— Atlético de Madrid (@Atleti) September 27, 2017

דקה 40: 0:1 לאתלטיקו! גריזמן דייק מהנקודה הלבנה, ואחרי שכבש את השער הראשון בהיסטוריית המטרופוליטאנו, הוסיף גם את שער הבכורה האירופי באצטדיון החדש.


דקה 59: 1:1! הזאר התנהל עם הכדור באגף שמאל, והעביר כדור וחב מצוין אליו הגיע מוראטה והמשיך בנגיעה לרשת.


דקה 94: 1:2 לצ'לסי! אלונסו מצא נהדר את באטשואי שניצל את הכדור הרוחב על מנת לקבוע ניצחון דרמטי של הבלוז.


בית 4

ספורטינג ליסבון – ברצלונה 1:0

בליגה הקטאלונים עדיין ללא הפסד, וגם באירופה שמר ארנסטו ואלוורדה על המאזן המושלם, אם כי לא בקלות. ספורטינג הקשתה מאוד על השכנה מספרד והתוצאה נותרה מאופסת במשך זמן רב. לבסוף, אם שחקני בארסה לא כובשים, שחקני היריבה עושים זאת בשבילם. סבסטיאן קואטס דחק מקרוב לשערו בדקה ה-49 והעלה את הבלאוגרנה ליתרון שנשמר עד לסיום ההתמודדות. האוהדים המקומיים המשיכו לדחוף את השחקנים אך ללא הועיל, אלא שבסיום נרשמה מחווה מרגשת מצד הירוקים שעל הדשא שמחאו כפיים לאוהדיהם דקות ארוכות.


מסי. ספורטינג חוששת
מסי. התקשה בפורטוגל (AFP)


הרכבים
ספורטינג ליסבון: רוי פטריסיו, כריסטיאנו פיצ'יני, ז'רמי מתייה, סבסטיאן קואטס, פאביו קונטראו (ג'ונתן סילבה 74), וויליאם קרבאליו, רודריגו בטאגליה, ברונו פרננדס, מרקוס אקוניה (ברונו ססאר 73), גלסון מרטינס, סיידו דומביה (באס דוסט 44).


ברצלונה: מארק אנדרה טר שטגן, נלסון סמדו, ג'רארד פיקה, סמואל אומטיטי, ג'ורדי אלבה, איבן ראקיטיץ', סרחיו בוסקטס, סרג'י רוברטו (אנדרה גומש 87), אנדרס אינייסטה (פאוליניו 80), ליאו מסי, לואיס סוארס (אלכסיס וידאל 89).


מהלך המשחק
דקה 49: 0:1 לברצלונה! בזכות לחץ של סוארס, קואטס דחק לשערו בעיטה חופשית והוריד לחץ מוואלוורדה.

Cada vez mais UNIDOS.

Obrigado, Leões! #UCL#DiaDeSportingpic.twitter.com/pakzUyR7oY

— Sporting CP (@Sporting_CP) September 27, 2017

יובנטוס – אולימפיאקוס 0:2

יובה התקשתה מאוד מול היוונים העיקשים, ורק בדקה ה-69 נפרץ הסכר. היגוואין, שהחליף את קוואדרדו תשע דקות קודם לכן, ניצל הרחקה רעה של ההגנה האורחת והעלה מקרוב את הגברת הזקנה ליתרון. אולימפיאקוס נאלצה לצאת מעט יותר קדימה ומריו מנדז'וקיץ' היה שם כדי לנצל זאת ולהכפיל. הביאנקונרי ליקטו נקודות ראשונות אחרי התבוסה לברצלונה במחזור הקודם, בעוד טקיס למוניס וחבורתו נועלים את טבלת בית ארבע.


Bravo Pipita! #JuveOLYpic.twitter.com/JQTBeJPGTy

— JuventusFC (@juventusfcid) September 27, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי