קונטה: זה ניצחון של אופי, אבל למה סיטי דווקא בשבת?

קונטה
קונטה | AFP

מנג'ר צ'לסי שמח אחרי ה-1:2 במדריד אך זועם על לוח הזמנים: "יש לנו רק יום להתכונן, יש פגרת נבחרות, למה זה לא בראשון. לא הוגן". הזאר: "באטשואיי כובש כל פעם שהוא משחק, שמח בשבילו"

(גודל טקסט)
צ'לסי עשתה אמש (רביעי) סוג של היסטוריה כשהיתה לראשונה שניצחה ב"וונדה מטרופולטינה" של אתלטיקו מדריד. 1:2 בדקה ה-90 עם שער של מישי באטשואיי, האיש לרגעי ההכרעה העניק לבלוז שלוש נקודות יוקרתיות.


המנג'ר אנטוניו קונטה החמיא לאופי של שחקניו: "אתה יכול לנצח אבל לא רק עם הגנה. רק התקפות מתפרצות לא יעשו אותך מרוצה. במקום זה הגענו לכאן, והראנו שאנחנו מוכנים לשחק. זה מאוד חשוב. אנחנו תמיד צריכים לשחק עם אותה אישיות, אותה תשוקה לכדורגל, תמיד להיות ראויים לניצחון. האופי שהצגנו כאן הוא המפח".




האיטלקי התרעם על לוח הזמנים הצפוף והעובדה שהעימות המסקרן עם מנצ'סטר סיטי (שבת, 19:30, ספורט1) נקבע לתאריך הזה ולא ליום ראשון: "אני מופתע שכזה משחק גדול ישוחק בשבת ולא בראשון, לא מבין למה. יש פגרת נבחרות, זה לא ברור לי למה. אנחנו חוזרים ללונדון ויש לנו רק יום אחד של הכנה. זה לא הוגן".


מישי באטשואיי שוב כבש שער ניצחון ובן ארצו הבלגי אדן הזאר החמיא לו: כל פעם שהוא משחק הוא כובש. אני מאוד שמח בשבילו".


הניצחון: "אני מאוד שמח. זה היה מפגש קשה מול אחת הגדולות באירופה. היינו ראויים לזה".


Great honour to meet one of the great strikers I used to watch when I was younger ⚽️⚡️ … and no Im not talking about Diego ❤️❤️#ElNinopic.twitter.com/n7Z2K9aHPi

— Michy Batshuayi (@mbatshuayi) September 27, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי