קוליבאלי: "הקצב של מנצ'סטר סיטי הפחיד אותנו"

סטרלינג
סטרלינג | AFP

נאפולי הופתעה מהאינטנסיביות של התכולים ב-2:1 באיתיחאד, פפ גווארדיולה היה מאושר: "שיחקנו מושלם, זה היה משחק ענק". אדרסון הצטיין וזכה למחמאות ולציוץ משעשע ממנדי

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי ניצחה את נאפולי 1:2 במשחק בין שתי הקבוצות החזקות ביותר ביבשת, כך לפחות לפי תוצאותיהן בחודשי פתיחת העונה, ובעיתון "דיילי מייל" נכתב: "איזה לילה לאנגליות". סיטי החלה את המשחק מצוין והובילה 0:2 כבר בדקה ה-13, אבל אם מישהו חשב שהיא תביס גם את נאפולי אחרי ה-2:7 מול סטוק, היו לשחקני נאפולי תוכניות אחרות.


"זה היה משחק מוזר של כדורגל. משחק טוב, אבל מוזר", קבע "דיילי מייל", "ב-25 הדקות הראשונות סיטי שיחקה כדורגל קסום, אבל דויד סילבה החמיץ, קווין דה בריינה בעט למשקוף וסטרלינג בעט לרוחב השער ואז נאפולי התעשתה. צברה ביטחון, החזיקה בכדור וסיטי איבדה את היכולת".




כמו במשחק של ריאל נגד טוטנהאם, שם הוגו לוריס הצטיין, פפ גווארדיולה חייב תודה לשוער אדרסון שהפגין את משחקו הטוב ביותר מאז הגיע לאנגליה. הרכש מבנפיקה הציג סדרת הצלות, כולל בעיטת פנדל שלקח לדריס מרטנס, קיבל את הציון 8 ונבחר למצטיין המשחק. שחקני סיטי הודו בסיום שביקשו ממנו תודה בחדר ההלבשה על ההצגה והעובדה שהקבוצה נותרה מושלמת עם 9 מ-9 נקודות אפשריות.


TELEGRAPH SPORT: That's just champion #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/CJdKWgw3Fs

— Neil Henderson (@hendopolis) October 17, 2017


קבוצתו של פפ כבשה העונה כבר 39 שערים ב-12 משחקים והמנג'ר טען בסיום: "שיחקנו מושלם. זה היה משחק ענק. שתי הקבוצות הגיעו עם אותה טקטיקה ללחוץ גבוה, הרבה מסירות והתקפה מהירה". המגן קייל ווקר הודה: "אדרסון השאיר אותנו בתמונה. ידענו שהם יתקפו אותנו במחצית השנייה אחרי שהובלנו 0:2. הבחורים הראו אופי ענק". בנג'מין מנדי הפצוע הודה לשוער עם הציוץ הנחמד הבא.

EDERSON ⛔️⛔️ pic.twitter.com/WUAANosr9v

— Benjamin Mendy (@benmendy23) October 17, 2017


לעומת זאת, נאפולי עלולה לאבד את לורנצו אינסינייה למשחק החשוב נגד אינטר בשבת אחרי שירד צולע מהמגרש בגלל פגיעה בשריר הירך. לכתבים אמר: "אני מרגיש הרבה יותר טוב מאשר הרגשתי כשביקשתי להתחלף. נראה מחר (היום) אם אוכל להתאמן". הבלם קאלידו קוליבאלי, עליו דווח שברצלונה רוצה אותו, הסביר: "עלינו למגרש קצת מהוססים ומנצ'סטר סיטי שיחקה בקצב שאנחנו לא רגילים אליו, זה ממש הפחיד אותנו".


גם המאמן מאוריציו סארי פירגן: "לסיטי יש שחקנים מצוינים עם פיזיות מדהימה. אם ימשיכו לשחק באותו הקצב עד לסיום העונה הם יקחו הרבה תארים. אני לא יכול להסביר למה פתחנו כל כך רע ומה קרה לנו ב-30 הדקות הראשונות. אם לא היינו מחמיצים את הפנדל הראשון הכל היה נראה אחרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי