ניימאר הורשע בהעלמת מס וישלם 1.2 מיליון דולר קנס

ניימאר
ניימאר | Getty

בית המשפט בברזיל האשים את משפחתו של הכוכב בטקטיקות מלוכלכות והקפיא את נכסיו. ניימאר אחרי ההצגה באלופות: "ניימאר: אמבפה כמו הבן שלי, אעזור לו כמו שמסי סייע לי"

(גודל טקסט)
פאריס סן ז'רמן שוב הוכיחה שההשקעה הכספית משתלמת, כשרשמה אמש (רביעי) ניצחון שלישי רצוף ושוב שלישיית MCN כבשה את כל השערים. פ.ס.ז' ניצחה את אנדרלכט בבריסל 0:4 וזכתה לכותרת של ה"ל'אקיפ": "בקלות".


העיתון הסביר: "תזזיתיים בהתקפה, אבל רגועים מדי בהגנה. במשחק הבא נגד הסגולים, פ.ס.ז' יכולה כבר להבטיח את העלייה. כבר בדקה השלישית בישל מארקו וראטי לקיליאן אמבפה והערב נראה עבור אוהדי אנדרלכט שחור וארוך מדי מול הטריו של פ.ס.ז'. כמו מול באיירן מינכן, ברגע ששחקני פ.ס.ז' רואים את התוצאה הגבוהה על לוח התוצאות הם למעשה מפסיקים לשחק. למרות זאת, הקבוצה מציגה עד כה את ההתקפה הכי טובה באלופות עם מאזן של 0:12".



ב"ל'אקיפ" ספרו שש הזדמנויות נוספות שהחמיצה פ.ס.ז'. קיליאן אמבפה נבחר למצטיין עם ציון 7. קבאני וניימאר רק 6 ודני אלבס בלט בחולשה שלו עם ציון 3. אנדרלכט מצידה יכולה להרגיש מקופחת, אחרי שאיימה על השער ללא הרף במחצית הראשונה ובעטה גם למשקוף.

Le PSG en une de @lequipe ce jeudi, une habitude! Il faut toutefois reconnaître qu'ils sont faciles ⚽️ pic.twitter.com/w2PEB1PqSt

— upday for Samsung FR (@updayFR) October 19, 2017

אולי בגלל הביקורת הזאת טען המאמן, אונאי אמרי: "אני מרוצה מהיכולת האישית, אבל אפשר לשפר את ההופעה שלנו. חשוב לשפר את הפרטים הקטנים. מחצית ראשונה לא הייתה לנו שליטה מלאה במשחק. מחצית שנייה השתפרנו. הייתה לנו משמעת טקטית ואני כמאמן אחראי לכך".


גם מארקו וראטי טען שלא היה קל: "כבשנו שער מהיר, ואז אנדרלכט שיחקה כדורגל טוב עם הרבה אגרסיביות. זה לא היה משחק מזהיר שלנו, אבל העיקר הניצחון ושלא ספגנו. אנחנו יכולים לשחק יותר טוב, כי יש לנו שחקנים גדולים".


מרקו וראטי.  מרקו וראטי. "יכולים לשחק טוב יותר" (gettyimages)


בתוך כך התראיין ניימאר לתוכנית הספורט בברזיל "אשפורטה אינטראטיבו" וסיפר על היחסים עם קיליאן אמבפה: "הוא כמו הבן שלי. אני רוצה לעזור לו להיות כוכב עולמי. הוא ילד מוזהב שעושה דברים גדולים על המגרש. אני אוהד שלו ורוצה לעזור לו ולסייע לו כמו שליונל מסי סייע לי".


מאוחר יותר, ניימאר הצטרף לרשימה מכובדת. כוכב פאריס סן ז'רמן הורשע על ידי בית המשפט בברזיל בהעלמת מס והוא יאלץ לשלם 1.2 דולר לרשויות המיסים. הברזילאי הצטרף לכריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי, שגם כן נאלצו לשלם לרשויות המס בגין עבירות דומות. בית המשפט בברזיל לא ויתר לכוכב וגם הקפיא נכסים בסך 62.2 מיליון דולר, רק כדי לבחון האם נותרו לו חובות נוספים כאשר השופט כינה את מעשיו: "מחללת את כבוד הצדק". בנוסף משפחתו הואשמה בטכניקות מלוכלכות, שרק ניסו לעכב וליצור מבוכה סביב החקירה. הקנס תקף גם להוריו של ניימאר, שהואשם לפני שנתיים בעבירות דומות. אז, ב-2015, טענה התביעה כי הוא לא שילם את מיסיו בין השנים 2011-13, ובמקביל הקים חברות קש כדי להגדיל את ההכנסות שלו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי