"ליל בלהות. השאיפות של קונטה לעלות לשלב הנוק-אאוט ספגו נוק-אאוט"

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | צילום AFP

באנגליה חותכים את צ'לסי לאחר ה-3:0 לרומא בליגת האלופות. מעמדו של האיטלקי התערער, אנצ'לוטי וסארי מועמדים להגיע ללונדון. ברומא חוגגים. גאבי לחוץ: כרגע אנחנו מחוץ לאלופות, אם אומר אחרת זו רמאות"

(גודל טקסט)
מעמדו של אנטוניו קונטה ספג אתמול (שלישי) מהלומה קשה לאחר שצ'לסי הובסה ברומא 3:0, והחלו לצוץ כבר שמועות שמחפשים למאמן האיטלקי מחליף ושמם של מאוריציו סארי וקרלו אנצ'לוטי נשמע. התקשורת הבריטית חתכה את קונטה בכותרות הבוקר וה"מירור" רשם: "ההריסות של רומא. צ'לסי חוזרת ללונדון מפורקת ולמזלה משחקה הבא הוא נגד קראבח". גם ב"טיימס" לא ריחמו על הבלוז: "זה היה ליל הבלהות של האלווין לצ'לסי (החג שחל אתמול). רומא לימדה אותם לקח שלא ישכחו. קונטה ספג השפלה ולמזלו אתלטיקו מדריד איבדה שוב נקודות מול קרבאח".


גם ב"דיילי אקספרס" התייחסו להאלווין וציינו שקונטה חווה: "ליל בלהות. השאיפות של קונטה לעלות לשלב הנוק-אאוט ספגו נוק-אאוט". ה"מטרו" הוסיף: "בליל האלווין אל שעראווי כישף את צ'לסי תוך 42 שניות מהפתיחה".



שוערה של צ'לסי, טיבו קורטואה, שספג שלושה שערים, הודה: "לא יודע מה קרה לנו. אחרי 42 שניות כבר פיגרנו. בשער השני צעקתי לספילקווטה שייזהר, אבל היה רעש באצטדיון והוא לא שמע אותי. קשה להצביע על הסיבות להפסד, העונה כל משחק קשה לנו. שנה שעברה היו לי משחקים שלא הייתה לי בכלל עבודה, והעונה קשה לנו לשמור על רשת נקייה".


שחקן העבר והפרשן בהווה, פיל נוויל, קרא לפטר את מי שהחליט בצ'לסי למכור בקיץ את נמניה מאטיץ' וטעם שהיעדרו היא החוליה החלשה של הבלוז העונה: "המכירה שלו הייתה טעות ענקית וזו הסיבה ליכולת של הקבוצה כיום".


שחקני רומא חוגגים על צ'לסי (AFP)
שחקני רומא חוגגים על צ'לסי (AFP)


מנגד, בצד של רומא חגגו והקבוצה מעיר הבירה הוכיחה אתמול שוב מדוע הכדורגל האיטלקי נמצא העונה ברנסנס וחוזר לקידמת הבמה. הג'יאלורוסי רמסו את צ'לסי והבהירו מדוע צריך לקחת אותם ברצינות וגם את שאר הנציגות של ארץ המגף בליגת האלופות. ב"קוריירה דלו ספורט" כתבו על הקסם של רומא אחרי שאל שעראווי כבש צמד גדול, והוסיפו שרומא השפילה את צ'לסי ואנטוניו קונטה.


מאמנה של רומא, אוזביו די פרנצ'סקו, אמר: "הניצחון הזה צריך להיות נקודת התחלה חדשה עבורנו. ידענו שאם נסבול תחת הלחץ שלהם אנחנו נוכל לעקוץ במתפרצות. הקפטן דניאלה דה רוסי הוסיף: "מעטים מאוד האמינו בנו. ברומא אין לנו ערבים רבים כאלה, שאנחנו חוגגים על קבוצות גדולות באלופות. אני מאמין שבצל'סי לא ישכחו הרבה זמן את ההפסד הזה".

MIRROR SPORT: Roma Ruins #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/K2QfqTqPFS

— Neil Henderson (@hendopolis) 31 באוקטובר 2017

 באתלטיקו מדריד בהלם מהעובדה שהם פספסו ארבע נקודות מול קרבאח החלשה וסיימו עמם בבית ב-1:1. ב"מארקה" כתבו: "אתלטיקו ניצבת בפני אסון בליגת האלופות. היעדר כיבוש שערים הוא הבעיה העיקרית של הקבוצה שעלתה פעמיים לגמר האלופות בארבע השנים האחרונות, וכעת קיימת אפשרות שתודח בבית המוקדם. אמנם דייגו קוסטה יגיע בינואר וזה יסייע לחוד, אבל אולי יעשה זאת בליגת האירופית.קשרה של אתלטיקו, גאבי, אמר: "כרגע אנחנו מחוץ לאלופות, אם אומר משהו אחר זו רמאות".

| FOTOGALERÍA
Las imágenes del #AtletiQarabag
➡️ https://t.co/d555EkTmaV#AúpaAtleti#UCLpic.twitter.com/qALFExIfE6

— Atlético de Madrid (@Atleti) October 31, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי