ואלוורדה לא מודאג מסוארס: זה עניין של סנטימטר, השערים יגיעו

לואיס סוארס
לואיס סוארס | AFP

למרות שהחלוץ האורוגוואי לא פוגע מאמנו יצא להגנתו: "אוהב את מה שאני רואה ממנו השנה". הקטאלונים סימנו את למאר כיעד לקיץ הקרוב, סרג'י רוברטו ואנדרה גומש ייעדרו 3-5 שבועות

(גודל טקסט)
ברצלונה סימנה את תומא למאר, קשר מונאקו, כיעד מרכזי בקיץ הקרוב, כך מדווח ה"דיילי טלגרף". על פי הדיווח הקטאלונים עדיין מעוניינים להחתים את פליפה קוטיניו אבל אם קשר ליברפול לא יגיע, או יעבור לפאריס סן ז'רמן, יעשו בקאמפ נואו כל מאמץ להחתים את למאר. אגב, גם המייטירדס מעוניינים בקשר.


למאר בן ה-21 כמעט עבר לארסנל ביום האחרון של חלון ההעברות באוגוסט תמורת 90 מיליון ליש"ט, אבל העסקה נפלה והפילה יחד עמה את עסקת מעברו של אלכסיס סאנצ'ס למנצ'סטר סיטי תמורת 60 מיליון ליש"ט.



למרות ה-0:0 נגד אולימפיקוס בפיראוס ברצלונה עדיין בדרך הנכונה לעלייה לשמינית הגמר. יחד עם זאת, בקבוצה מודאגים מיכולתו החלשה העונה של לואיס סוארס ששוב נראה מאוד לא חד. האורוגוואי בעט שבע פעמים לשער, אך באף אחת מהן לא הצליח למצוא את הרשת במה שהיה המאזן הכי חלש שלו מאז הגיע לברצלונה.



למאר. על הכוונת בברצלונה (Getty)


בנוסף, כבש האורוגוואי רק שלושה שערים ב-13 משחקים העונה בכל המסגרות. הוא הבקיע רק שער כל 387 דקות ופאוליניו הבקיע העונה שלושה שערים בדיוק כמוהו, למרות שהוא משחק בקישור המרכזי. ואלוורדה יצא להגנתו של החלוץ: "אני אוהב את מה שאני רואה מסוארס השנה. לפעמים הבקעת השער אצלו זה עניין של סנטימטר ימינה או שמאלה. מה שחשוב שהוא מגיע למצבים והשערים עוד יגיעו".


על התיקו אמר המאמן: "כל מה שהיה חסר הוא להבקיע. דווקא אהבתי את מה שראיתי מהקבוצה. אנחנו לא יכולים לשחק בכל המשחקים ברמה הכי גבוהה. ניסינו להתקרב לשער שלהם עם החזקת כדור ממושכת. אולימפיאקוס עשתה עבודה גדולה בהגנה וניסתה להפתיע אותנו במתפרצות. זה עדיין צעד קדימה באלופות, אבל לא זה מה שרצינו. אני מכיר את האווירה המדהימה באיצטדיון שהייתה תמיד לטובתי, אבל הפעם זה היה נגדי וזה בסדר גמור".


7 – Luis Suarez attempted more shots without scoring vs Olympiakos than in any other game for Barcelona (all competitions). Halloween. pic.twitter.com/sxRtDkNbCw

— OptaJose (@OptaJose) 31 באוקטובר 2017


ברצלונה לא הבקיעה בליגת אלופות לראשונה מאז שלב הבתים ב-2012 ולראשונה העונה מאז ההפסד 2:0 בסופרקאפ לריאל מדריד, 77 יום ליתר דיוק, מאז ה-16 באוגוסט. התיקו של בארסה משאיר סיכוי ליובנטוס לסיים ראשונה בבית אם תנצח אותם במשחק הבא באצטדיון אליאנץ בטורינו. תיקו באיטליה יבטיח סופית עלייה לבלאוגרנה, כנראה מהמקום הראשון.


בנוסף, סבלה אתמול בארסה מפציעתו של סרג'י רוברטו, שייעדר כחמישה שבועות. גם אנדרה גומש ייעדר 3-4 שבועות. הפציעות מורידות מהעומק שיש לוואלוורדה על ספסל. המגן הפורטוגלי נלסון סמדו הודה: "זה תיקו עם הרגשה של הפסד. רצינו לנצח ולהבטיח את העלייה. אנחנו צריכים לחשוב רק על עצמנו".



סרג'י רוברטו. ייעדר לפחות חודש (AFP)


במשחק המקביל, יובנטוס החמיצה הזדמנות להתקרב יותר לברצלונה אחרי ה-1:1 מול ספורטינג ליסבון, כשניצחון היה מבטיח לה עלייה לשלב הבא. המאמן מאסימיליאנו אלגרי אמר: "יכולנו לשים הכל מאחורינו ולהיות רגועים לגבי העלייה, אבל עכשיו סיבכנו את עצמנו עם שני משחקים קשים. הייתה לנו מחצית ראשונה חלשה מאוד. אפילו אחרי השער שספגנו לא הייתה לנו תשובה. היה לנו עדיין זמן לשנות את התוצאה לטובתנו ולא הצלחנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי