רונאלדו נגד התקשורת, אופ"א עשויה להעניש את קרבחאל

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

כוכב ריאל מדריד שכבש צמד ב-0:6 על אפואל ניקוסיה התפנה לסגור חשבון עם התקשורת, המגן נמצא על הכוונת בעקבות הצהוב שספג. בנזמה שהשתווה למסי וזכה למחמאות מליניקר, אמר: "אני עונה לביקורות רק על המגרש"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד הביסה אמש (שלישי) את אפואל ניקוסיה 0:6 בקפריסין והבטיחה את עלייתה לשמינית הגמר, אבל מהמקום השני. מדובר במיקום לא נוח עבור אלופת אירופה, שהיריבות הבאות שלה יכולות להיות לא פחות מאשר מנצ'סטר סיטי עם פפ גווארדיולה, מנצ'סטר יונייטד של ז'וזה מוריניו, בשיקטאש עם פפה שעזב את הקבוצה בקיץ האחרון וכמובן פאריס סן ז'רמן יחד עם ניימאר. "מארקה" כתב רק כותרת אחת בשער שלו: "ככה" והכוונה ברורה, "תשחקו ככה".


נראה שסימני המתח שהיו בריאל מדריד רק צצו בעקבות ניצחון החוץ. כריסטיאנו רונאלדו שהגיע אחרי בצורת של ארבעה משחקים, כבש צמד שהעלה את מאזנו האישי לשמונה שערים בטורניר (לעומת שער בודד בליגה). הפורטוגלי יצא נגד התקשורת, שכתבה שהוא לא מרוצה בריאל מדריד ורב עם הקפטן סרחיו ראמוס. כשעבר ליד העיתונאים במיקס זון אמר להם: "איך אני יכול לדבר איתכם? אני אומר דבר אחד ואתם כותבים דבר אחר. אז למה אתם בכלל רוצים שאדבר?". CR7 התכוון כנראה בעיקר להצהרה שלו אחרי ההפסד לטוטנהאם שהקבוצה כיום נראית חלשה יותר ללא פפה, אלברו מוראטה וחאמס רודריגס.




נאצ'ו ולוקאס ואסקס טענו אחרי המשחק שאין שום קרע בין רונאלדו וראמוס והידיעות הן המצאה עיתונאית. גארי ליניקר שעקץ את קארים בנזמה בציוצים בהם טען: "הוא אוברייטד" וספג ביקורת מזינדין זידאן על כך שהיחס שלו לחלוץ הצרפתי מביש. הפרשן האנגלי צייץ שוב והפעם לחיוב: "שני שערים לבנזמה. הוא חזר".


2 goals for Benzema. He's back.

— Gary Lineker (@GaryLineker) 21 בנובמבר 2017


זידאן מקווה שהניצחון הזה יחזיר את רונאלדו ובנזמה למסלול גם בליגה אחרי שכל אחד כבש צמד. רונאלדו רשם 98 שערים בליגת האלופות, אחד יותר מליאו מסי, וקבע שיא כיבושם בליגת האלופות בשנה קלנדרית אחת עם 18 שערים. "שיחקנו טוב וברצינות", אמר המאמן. "אני מאושר שכבשנו שישה שערים ושמרנו על רשת נקייה וגם עבור רונאלדו ובנזמה שעובדים קשה. ידענו שזה יקרה וצמדים הם עניין של זמן. הם צריכים להמשיך לעבוד ככה. ייתכן שיהיו לנו כמה רגעים קשים, אבל אנחנו רגועים".


בנזמה הגיב אחרי המשחק: "אני הולך להגיב על הביקורת נגדי רק בשערים ובישולים. אני יודע שאני יכול לעשות זאת ואעשה טוב יותר מבעבר. אני רוצה להעניק יותר לקבוצה. אני תמיד רוצה לכבוש כי אני חלוץ. אני מרוכז תמיד בחברים שלי לקבוצה כי אני רוצה לעזור להם". בנזמה חגג את כיבוש השערים עם בורחה מיוראל וסיפר שהחלוץ הצעיר רואה בו מודל לחיקוי. "אני יודע שאני מהווה דוגמה עבורו, אני רוצה שאחרים יסתכלו עלי וינסו לחקות אותי. בניגוד לכל מה שאתם כותבים, אני מאושר בריאל מדריד".



זידאן. מאושר בשביל בנזמה ורונאלדו (AFP)


ואם כבר בנזמה, החלוץ הצרפתי שהיה מרוצה מאוד מהצמד, דאג לציין בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו שיחד עם ליאו מסי, שניהם השחקנים היחידים שכבשו בכל 13 העונות האחרונות של ליגת האלופות. הישג אותו אפילו רונאלדו לא רשם.


לוקה מודריץ' עליו נטען שהוא עובר תקופה לא טובה בבלאנקוס, היה האיש מאחורי הניצחון של קבוצתו וקיבל ב"מארקה" את השחקן המצטיין בקבוצה, לצד רונאלדו ובנזמה שקיבלו שבחים. העיתון גם עקץ את ז'וזה מוריניו שטען פעם שנאצ'ו לא יהיה אף פעם בלם אמיתי וכתב שהוא הוכיח עד כמה המנג'ר הפורטוגלי טעה. הבלם הספרדי כבש וגילה יכולת מעולה וזכה ב"מארקה" לכינוי "וולקנו".



בנזמה. השווה שיא על הדרך (האינסטגרם של השחקן)


מרסלו, ששימש כקפטן הקבוצה בהיעדרו של סרחיו ראמוס הפצוע, דאג להראות מנהיגות בסיום כשצייץ: "האמון יחזור! עבודה נהדרת של כולם! לא לוותר לעולם!".


La confianza va volviendo!!!
Gran trabajo de todos!!!
No rendirse nunca!!!#M12 ⚽️❤️ pic.twitter.com/hRBQQSe4Z7

— Marcelotwelve (@MarceloM12) November 21, 2017


בתוך כך, העיתונאי גיים בלאג אישר שיש בחוזה של גארת' בייל בריאל מדריד סעיף לפיו אם תחליט הקבוצה למכור את הכוכב הוולשי, לקבוצתו הקודמת טוטנהאם תהיה זכות ראשונים עליו, כך שרק אם המהלך לא ייצא לפועל, קבוצה אחרת תוכל לנסות לרכוש אותו.


דני קרבחאל. ייענש? (gettyimages)
דני קרבחאל. ייענש? (gettyimages)


בעניין אחר, בריאל מאמינים שהמגן דני קרבחאל לא ייענש על הכרטיס הצהוב המכוון שספג לכאורה כדי שלא להסתכן לקראת המשחק הראשון בשמינית הגמר. הבלאנקוס נתלים בסיפור הדומה של ג'רארד פיקה בפברואר 2016, שלא נענש על ידי אופ"א.


ועדת המשמעת והאתיקה של אופ"א תתכנס ב-7 דצמבר ותחקור את המקרה, כשלאחר מכן צפויה לצאת ההחלטה. במדריד עוד זוכרים את המקרה הדומה שאירע ב-2010 תחת ז'וזה מוריניו, אז המאמן הורחק משני משחקים וסרחיו ראמוס וצ'אבי אלונסו נענשו בקנסות כספיים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי