נשיא סביליה: ידענו שבריסו חולה כבר כמעט שלושה שבועות

אדוארדו בריסו
אדוארדו בריסו | Gettyimages

אחרי שהמועדון הודיע רשמית על כך שהמאמן אובחן עם סרטן הערמונית, חוסה קסטרו חשף במסע"ת שהדבר היה ידוע לו ושהשחקנים ידעו על כך כבר ממשחק הליגה האחרון מול סלטה ויגו: " לא רואים תסריט שבוא הוא יוחלף"

(גודל טקסט)

נשיא סביליה, חוסה קסטרו, קיים היום (רביעי) מסיבת עיתונאים אחרי שהמועדון אישר מוקדם יותר שמאמן אדוארדו בריסו חלה בסרטן הערמונית. קסטרו חשף שהמועדון ידע כבר קרוב לשלושה שבועות על מחלת המאמן, שביקש מהם לא לדבר על כך ולשמור על מצב נורמלי בקבוצה. בנוסף נמסר מהמועדון האנדלוסי שהתכנון היה להודיע על מחלת המאמן היום בבוקר ושהשחקנים ידעו על כך כבר ממשחק הליגה האחרון מול סלטה ויגו, ולא במהלך ההפסקה במשחק אתמול.

"מה שחשוב שבריסו חזק וכולנו מצפים שיקבל טיפול, אבל זה עניין פרטי", אמר היום קסטרו לתקשורת. "הוא המאמן שלנו ואנחנו לא רואים תסריט שבו הוא יוחלף. לא נזרוק אותו מהקבוצה ואנחנו בטוחים שיש פיתרון רפואי לבעיה. אני בטוח שעוד נהנה ממנו לתקופה ארוכה", הושיף נשיא סביליה וסיכם: "אנחנו לא רוצים לדבר על זה יותר ואם יהיו חדשות, תקבלו אותן".





כאמור, מוקדם יותר פרסמה סביליה הודעה רשמית, בה אישרה את מצבו של בריסו: "השירותים הרפואיים של מועדון הכדורגל סביליה הודיעו שמאמן הקבוצה הבוגרת, אדוארדו בריסו, אובחן עם סרטן הערמונית. הבדיקות הבאות יכריעו לגבי הצעדים להמשך הטיפול. סביליה מביעה את התמיכה המירבית במאמנה ברגעים אלה ומייחלת להחלמתו המהירה".



קסטרו. בונה על בריסו לתקופה ארוכה (סביליה, רשמי)


בנוסף דווח שהמאמן הארגנטינאי בחר להודיע לשחקניו על הבשורה קשה דווקא במחצית המשחק בו פיגרו בשלושה שערים, דבר שלכאורה דחף אותם ונתן להם מוטיבציה להשוות ל-3:3, אך קסטרו כאמור, דחה את השמועה. כך או כך, את שער השוויון הדרמטי חגגו השחקנים עם בריסו.


Comunicado oficial sobre Eduardo Berizzo

➡️https://t.co/pk4qz3BDoq#AguanteTotopic.twitter.com/quTHP6YiJz

— Sevilla Fútbol Club (@SevillaFC) November 22, 2017


"היה משחק משוגע", אמר בן ארצו של בריסו, הקשר אבר באנגה לאחר השיוויון הדרמטי. "בחדר ההלבשה ידענו שאם נכוון לזה, נצליח. ככה אנחנו צריכים לשחק בכל משחק. צריכים לשנות גישה למען הקהל שמלווה אותנו תמיד וגם בשביל המאמן ששינה את המצב. זו הדוגמא הכי טוב לזה שאנחנו בדרך הנכונה".



בריסו חוגג עם השחקנים את השיוויון הדרמטי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי