מחמאות ללוקאקו, מוריניו: אני אומר את האמת, לא כמו פפ

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

מנצ'סטר יונייטד חגגה העפלה לשמינית הגמר עם המקום הראשון, השוותה שיא בן 51 שנים אך המאמן בחר כבר לתקוף את ונגר ופפ: "אצלי אין סילבה ולקאזט. עדיף שאשתוק, אין לי מזל בהגרלות". שואו יישאר?

(גודל טקסט)
אחרי מפגש הפכפך מול צסק"א מוסקבה (נטולת ביברס נאתכו המושעה), מנצ'סטר יונייטד סיימה את שלב הבתים של ליגת האלופות עם 1:2 יוקרתי והמקום הראשון בבית. השדים האדומים, שקיבלו תמיכה ביציעים מויין רוני, הסתפקו ב-66 שניות כדי למחוק יתרון מוקדם של אלאן דזגוייב, ובעיקר חגגו את חזרתו של רומלו לוקאקו ליכולת הטובה. 'מירור' המקומי החמיא: "תראו מי חזר?", כשהתייחס לשער והבישול של החלוץ. יונייטד השוותה את השיא של מאט באזבי כשרשמה משחק ביתי 40 ברציפות ללא הפסד, שיא בן 51 שנה כאשר אז שיחקו בהרכב שמות כמו דניס לאו, בובי צ'רלטון וג'ורג' בסט.


ז'וזה מוריניו, שינסה לשבור את השיא האגדי בראשון בדרבי, בחר לעקוץ את ארסן ונגר ופפ גווארדיולה: "לעומת אחרים, אני אומר את האמת. אצלי אין דויד סילבה או אלכסנדר לקאזט. אני יכול לומר בוודאות שאריק באי ומייקל קאריק לא כשירים. נמניה מאטיץ' פצוע, אבל הוא ישחק. יש ספק לגבי מרוואן פלאיני ופיל ג'ונס". הדברים של הפורטוגלי הגיעו בעקבות הטענות של ונגר לפיהן לקאזט לא ישחק, אך בסוף שיחק מול השדים האדומים. אתמול הודיע גווארדיולה כי סילבה פצוע, אך נדמה כי גם לדברים הללו מוריניו לא מאמין.



לקראת ההגרלה אמר 'המיוחד': "עדיף שאשתוק, אין לי מזל בהגרלות". השדים האדומים עלולים לפגוש את באיירן מינכן, יובנטוס וריאל מדריד שסיימו במקום השני. מי שצפוי לקבל הזדמנות מחודשת אחרי ששמו נקשר עם מעבר לניוקאסל, הוא לוק שואו, שנבחר למצטיין. המגן קיבל הזדמנות והפגין יכולת טובה, שסחטה מחמאות ממוריניו: "הוא הראה יכולת חיובית בכול הנוגע להנעת הכדור. לוק יצר כמה מצבים מסוכנים, הגיע לו צ'אנס והוא ימשיך לקבל הזדמנויות". 


Congratulations, @LukeShaw23 you are #MUFC's Man of the Match! pic.twitter.com/bn1qqi4ugd

— Manchester United (@ManUtd) 5 בדצמבר 2017

Wednesday's MIRROR Sport: "Kop Final" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/itD7EzSQHb

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 5 בדצמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי