רונאלדו: אני מקווה שנוכל שוב לזכות בליגת האלופות

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

כוכבה הפורטוגלי כבש את שער הניצחון ב-2:3 על דורטמונד בליגת האלופות, והוסיף: "הכי חשוב שעברנו". זידאן לא מודאג מהפציעה של וראן: "מאמין שזה לא חמור". בוס: "לא חושב שהם יכולים לזכות בצ'מפיונס"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד אומנם ניצחה אמש (רביעי) את דורטמונד 2:3 בסנטיאגו ברנבאו, אך שוב לא הפגינה יכולת מרשימה. מי שכן הצליח להשאיר חותמת גדולה על המשחק היה כריסטיאנו רונאלדו, שהצליח היכן שניימאר נכשל כשכבש שער בכל ששת המשחקית בשלב הבתים. "ריאל מדריד פורחת כשרונאלדו כובש", הייתה הכותרת ב"מארקה". הפורטוגלי כבש תשעה שערים בשלב המוקדמות וסיים ראשון כמלך השערים.


אחרי המשחק אמר רונאלדו: "אני מקווה שנוכל שוב לזכות בתואר. אני מאושר. רצינו לסיים את הבית עם ניצחון, ואישית רציתי לכבוש בכל המשחקים. עזרתי לקבוצה לנצח עם שער יפה. ליגת האלופות זה מפעל שאני מאוד אוהב לשחק בו ואוהב לכבוש בו. הכי חשוב שעברנו, היריבה הבאה לא משנה".



רפאל וראן נפצע אתמול וזו עוד מכה לריאל מדריד בכל הקשור להגנה שלה. סרחיו ראמוס משחק עם מסיכה והורחק בליגה, אבל זינדין זידאן אמר שרק היום תתברר חומרת הפציעה: "במשחק הקרוב בליגה נגד סביליה הוא לא ישחק וזה ברור, אבל אני מאמין שזה לא חמור. מי ישחק בהגנה? יש לנו אופציות. חסוס ואייחו, וגם מרקוס יורנטה יכול לשחק בלם. נצטרך להחליט".

#LaPortada Oro en las botas pic.twitter.com/k5wHVmWT6q

— MARCA (@marca) 6 בדצמבר 2017

הצרפתי כרגיל שופע אופטימיות: "אני מאמין שבפברואר נציג יכולת טובה יותר מזו של החודשיים האחרונים". על המשחק אמר: "התחלנו טוב וכבשנו שערים, אבל הפציעה של וראן השפיעה. בחצי השעה האחרונה זה היה טוב, אחרי שלוקאס הרננדס חזר לשחק במקום שלו ודני סבאיוס עזר לנו. אני לא חושש מהמשחק נגד סביליה בשבת, אבל אני מודאג מהפציעות. הרכש בינואר? מה-1 עד ה-31 זה אפשרי ונראה". על זכייה שלישית בתואר: "לא חשוב על זה כרגע. אנחנו מאוד רחוקים מזה".


מנגד, פטר בוס, רשם עוד הפסד, אבל עלה לליגה האירופית והתנחם בצרות של אחרים: "אחרי המשחק היום, אני לא בטוח שריאל מדריד יכולה לזכות שוב בליגת האלופות. הם לא היו חזקים מאוד. כשהפצועים שלנו יחזור נשתפר, אבל בלי קשר אנחנו צריכים לשפר את יכולתנו. ניתן את הכל כעת בליגה האירופית".

⚽️ #RMUCL
¡Disfruta con las mejores imágenes de nuestra victoria frente al @BVB, en el último partido de la fase de grupos de Champions!#HalaMadridpic.twitter.com/Itd6g2kjT4

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) December 6, 2017

ה"בילד" כתב שהנחמה של הערב בדורטמונד הייתה שפייר אמריק-אובמיאנג כבש צמד וחזר לכבוש בגדול. דורטמונד רשמה שיא שלילי של גרמניות כשצברה רק שתי נקודות, ורק באיירן בעונת 2002/3 לא ניצחה אף משחק בבית המוקדם. בגרמניה כתבו שבוס נכנע לריאל מדריד ב' ששיחקה בהרכב מאוד חסר, אבל יש לו תקווה קטנה ל"גמר" שלו נגד ורדר ברמן בשבת.

Die Anfangsphase des Spiels gegen @realmadrid mit zwei Gegentoren hat Peter Bosz am @SkySportDE-Mikrofon als "schlecht" bezeichnet. Danach habe seine Mannschaft jedoch teilweise sehr gut Fußball gespielt. #rmabvbhttps://t.co/zVuwifRxaFpic.twitter.com/9gCJFKwHnC

— Borussia Dortmund (@BVB) December 6, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי