"ניימאר ישחק בברנבאו, אבל לא בלבן". כל התגובות להגרלה

ניימאר
ניימאר | Getty

בריאל מדריד הגיבו להגרלה המאתגרת: "קצת מוקדם למשחק כזה", בפ.ס.ז' אופטימיים: "נרצה להוכיח שאנחנו יכולים לעבור יריבה ספרדית אחרי ה-6:1". קונטה עם הפנים לברצלונה ויובנטוס במצב רוח פיוטי

(גודל טקסט)

הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות לא איכזבה, כשצפויים לנו לפחות שני משחקים מטורפים שעל הנייר הם ללא ספק משחקי גמר לכל דבר ועניין.



ריאל מדריד תפגוש את פאריס סן ז'רמן שחולמת לרשת אותה כאלופת אירופה, ותעשה הכל לעצור את הבלאנקוס שחולמים על זכייה שלישית בתואר ברציפות. שתי הקבוצות לא נפגשו אף פעם בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות. הן שיחקו לאחרונה במעמד דומה רק בגביע אופ"א 1992/93 וגביע המחזיקות 1993/94.



פ.ס.ז' הצרפתית תשחק נגד המאמן הצרפתי הכי מצליח כיום, זינדין זידאן, כשאונאי אמרי הספרדי יפגוש את ריאל מדריד. העיתון "מארקה" המדרידאי כתב: "קיליאן אמבפה, ניימאר ואדינסון קבאני ישחקו בברנבאו, אבל לא במדים הלבנים". "דיאריו גול" דיווח שאחרי ההגרלה הכוכב הברזילאי אמר לחברו ליאו מסי: "בטוח שנעבור את ריאל מדריד, ואם ניפגש בגמר בקייב ננצח אתכם".



זידאן. משוכה קשה בדרך לעוד תואר (AFP)


אמרי הפתיע כשאמר: "זו הגרלה שאנחנו מברכים עליה. כדי לנצח את ריאל מדריד הנשק הוא כמות הכישרון שיש לך בקבוצה, ויש לנו הרבה מאוד שחקנים מוכשרים". מגן העבר הברזילאי מקסוול, שעובד כיום כעוזר המנהל המקצועי בפ.ס.ז', טען אף הוא: "זו הגרלה טובה עם שני משחקים טובים. האוהדים שלנו יאהבו אותה כי נרצה להוכיח שאנחנו מסוגלים לעבור יריבה ספרדית אחרי ה-6:1 שנה שעברה מול ברצלונה. זה אתגר יפהפיה ואנחנו מוכנים אליו. זו פשוט הזדמנות מצוינת עבורנו להראות עד כמה אנחנו חזקים".


גם מגן הקבוצה הצרפתית, תומא מונייה, השתדל לשדר אופטימיות אך נשאר עם הרגליים על הקרקע: "למה אומרים שיש לנו מזל רע בהגרלה? לעזאזל, קצת אופטימיות. האם זה אפשרי? זה לא שלב 128 הגדולות בגביע הצרפתי, אז ברור שתהיה לנו יריבה לא קלה".


"Pourquoi on a la poisse comme ça?!" Mais bordel un peu d'optimisme c'est possible? On est pas en 128eme de finale de coupe de France. Faudra quand même passer par là si on veut aller au bout.

— Thomas Meunier (@ThomMills) 11 בדצמבר 2017

חלוץ העבר של ריאל מדריד וחבר ההנהלה כיום, אמיליו בוטרגניו, הודה: "זה קצת מוקדם מדי עבור עימות כזה כבר בשמינית הגמר". מגן העבר של הבלאנקוס, אלברו ארבלואה שזכה פעמיים עם הקבוצה בליגת האלופות, הגיב לתוצאות ההגרלה כשעקץ בהומור את חברו הטוב צ'אבי אלונסו שהגריל את הכדורים: "כולם יודעים שצ'אבי אלונסו הרבה יותר מוכשר ברגליים מאשר בידיים. אין פחד!".


Todos sabemos que @XabiAlonso es mucho mejor con los pies que con las manos.
No hay miedo. ¡A por ellos! PSG-RM

— Álvaro Arbeloa (@aarbeloa17) December 11, 2017


צ'לסי – ברצלונה
המשחק השני כמובן יפגיש את צ'לסי עם ברצלונה, כשעוד לפני ההגרלה החישובים הורו שיש למשחק הזה את הסיכוי הכי גבוה להתקיים (43.7 אחוז). המשחק הכי סוער בין הקבוצות היה בעונת 2008/9 אחרי 0:0 בברצלונה, שהגיעה לסטמפורד ברידג' כשאנדרס אינייסטה השווה בדקה ה-93 בבעיטה מרחוק ל-1:1 והעלה את בארסה לגמר ברומא בזכות שער חוץ תוך השתוללות גדולה של שחקני צ'לסי שזעמו על ההפסד ועל תצוגת השיפוט של טום הנינג אוברבו, שלא העניק להם פנדל למרות מספר הכשלות ברחבת ברצלונה.


בגמר ניצחה בארסה את מנצ'סטר יונייטד 0:2. שתי הקבוצות נפגשו לאחרונה לפני חמש שנים, בחצי גמר האלופות ב-2011/12 כאשר צ'לסי הדיחה את בארסה עם ניצחון 0:1 בברידג' ותיקו 2:2 בברצלונה, בו הבלוז גברו על באיירן מינכן בגמר לאחר דו קרב מהנקודה הלבנה. "איזה חוסר מזל הגרלנו את צ'לסי", נכתב ב"מונדו דפורטיבו".


What a match
what a #UCLDraw@ChelseaFC vs @FCBarcelona
⚽️#CFC#FCB#UCL

— Michael Ballack (@Ballack) 11 בדצמבר 2017

אנטוניו קונטה אמר לאחר ההגרלה:"מה שהיה בעבר לא מעניין אותי, ההווה הוא החשוב. קרב בין ליאו מסי לאדן הזאר? זו תהיה הזדמנות לכל שחקן להראות את עצמו, לא רק לשניהם". זו פעם שלישית ששתי הקבוצות משחקות זה מול זו בשמינית הגמר כשצ'לסי ניצחה ב-2005 וברצלונה שנה לאחר מכן. מסי לא ממש הצליח נגד הבלוז והוא לא כבש אף משחק בשמונה הופעות שלו מול הקבוצה וזו הריצה הכי גרועה שלו מול מועדון כלשהו. הוא גם החמיץ פנדל ב-2012. ססק פאברגס ופדרו שחקני ברצלונה לשעבר יתעמתו מול הבלאוגרנה.


יובנטוס – טוטנהאם
עימות בין יובנטוס, שהובסה בגמר האחרון של 2016/17 4:1 על ידי ריאל מדריד, מול טוטנהאם שהקדימה את אלופת אירופה בבית המוקדם. התגובה הרשמית של יובנטוס כפי שצוייצה בטוויטר היא: "מה שיהיה יהיה (לפי השיר האיטלקי הידוע קה סרה סרה), העיקר שאנחנו הולכים לוומבלי". הקשר הגרמני סמי חדירה צייץ: "טוטנהאם? יהיו לנו שני משחקים קשים נגדם, אבל אני מצפה לזה".


Que será, será
Whatever will be, will be
We're going to Wembley!
Que será, será pic.twitter.com/6CzPU6vzYe

— JuventusFC (@juventusfcen) 11 בדצמבר 2017


פורטו – ליברפול

מייקל אואן צייץ שמדובר בהגרלה טובה למייטירדס. "ההגרלות לאנגליות די קלות. נראה שיהיו לנו הרבה נציגות ברבע הגמר". הפעם האחרונה ששתי הקבוצות נפגשו הייתה ב-2007, כשליברפול הייתה זקוקה לניצחון כדי להגיע לשמינית הגמר וניצחה 1:4 עם רפא בניטס על הקווים. פרננדו טורס כבש אז צמד, וסטיבן ג'רארד ופטר קראוץ' הוסיפו אחרי שהמשחק הראשון בפורטוגל הסתיים ב-1:1.


Loving that draw. So close to being perfect for the English clubs. Looks like we are going to have a decent representation in The Quarter Finals.

— michael owen (@themichaelowen) 11 בדצמבר 2017


שחטאר דונייצק – רומא
האוקראינים ינסו להפתיע את הג'אלורוסי שסיימו ראשונים בבית מעל צ'לסי ואתלטיקו מדריד. נחמד לראות את התגובה של הקפטן האגדי של רומא, פרנצ'סקו טוטי, לראשונה כנציג הקבוצה בהגרלה.


REACTION | | Francesco Totti gives his thoughts on our draw against @FCShakhtar_eng

Your verdict? #UCL#ASRomapic.twitter.com/j43Hir7iOd

— AS Roma English (@ASRomaEN) 11 בדצמבר 2017

באזל – מנצסטר סיטי

רק אתמול אמר ז'וזה מוריניו שהמזל עם מנצ'סטר סיטי, וכנראה שהוא חזה את הנולד. הסיטיזנס קיבל ואת ההגרלה הכי קלה מהאנגליות נגד באזל במפגש ראשון של שתי הקבוצות אי פעם, אבל באזל ניצחה בעבר כמה אנגליות ועשתה חיים קשים למשל לצ'לסי עם ז'וזה מוריניו ולמנצ'סטר יונייטד אותה ניצחה בשלב הבתים 0:1. ב-2013 הם הדיחו את טוטנהאם מהליגה האירופית.


סביליה – מנצ'סטר יונייטד
מפגש בין שתי הזוכות האחרונות בליגה האירופית. מדובר בהגרלה לא קשה במיוחד לשדים האדומים, אבל גם לא הכי קלה. מנג'ר יונייטד ז'וזה מוריניו יחזור לספרד שם אימן בעבר את ריאל מדריד, איתה הגיע שלוש פעמים לגמר ליגת האלופות אך מעולם לא לגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי