קייליני: הארי קיין הגיע לרמה של מסי, רונאלדו וניימאר

הארי קיין
הארי קיין | AFP

בלם יובנטוס החמיא לחלוץ טוטנהאם לקראת המפגש בין הצדדים הערב (21:45) בשמינית גמר ליגת האלופות: "ידוע שיש קבוצות עם המון כסף, ישלמו עבורו מחיר יקר"

(גודל טקסט)

משחקי שמינית גמר ליגת האלופות ייצאו הערב (שלישי) לדרך, והמפגש המרכזי של היום יהיה בין יובנטוס לטוטנהאם. בלם הביאנקונרי, ג'ורגיו קייליני, התראיין לקראת המשחק ושווה את הארי קיין, חלוץ התנגולים, ללא אחר מאשר ליאו מסי ואמר שהם כיום באותה רמה.

"קיין שייך כיום לעלית של השחקנים בכדורגל העולמי. בשנים האחרונות, בזכות כל השערים שהוא כבש, הוא הגיע לרמה של הטובים ביותר. עבורי הוא ברמה של מסי, ניימאר וכריסטיאנו רונאלדו", טען הבלם.

בלם נבחרת איטליה המשיך: "קיין ברמה של הגדולים מבחינה הזו שאי אפשר להחליף אותם. כמו שאי אפשר להחליף את מסי, רונאלדו וניימאר כך גם הוא שחקן סופר חשוב לקבוצה שלו. אני בטוח שטוטנהאם תעשה הכל שיישאר, אבל עולם הכדורגל המטורף היום, אתה אפילו לא יכול להעריך שחקן במחיר המדויק שלו כי מישהו יבוא וישלוף עבורו מחיר הרבה יותר גבוה. יש 4-5 קבוצות שיכולות לשלם מחירים בלי חשבון עם המון המון כסף וכולנו יודעים באיזה קבוצות מדובר (2 המנצ'סטריות, פ.ס.ז', ריאל מדריד וברצלונה. י.ז.). כשאחת מהן רוצה שחקן כלשהו בדרך כלל הן מקבלות אותו".

קיין. לטוטנהאם יהיה קשה עד בלתי אפשרי להשאירו לטווח ארוך (Gettyimages)

קיין החזיר לקייליני מחמאות כשנזכר במשחק ידידות שערכה אנגליה נגד איטלה בקיץ 2015: "הוא בלם מדהים. חמש דקות מהרגע בו שיחקתי הוא נכנס בי בקשיחות. זה היה הוולקום הכי חזק עבורי בכדורגל הבינלאומי, כי זה היה המשחק הראשון בו פתחתי בהרכב בנבחרת והשני שלי בנבחרת. יובנטוס קבוצה מעולה, אבל אני תמיד רוצה לשחק נגד הטובות ביותר ונגד הבלמים הכי טובים".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי