תיירי הנרי: מוחמד סלאח צריך לזכות בכדור הזהב

סלאח
סלאח | Getty

המצרי הלוהט (28 שערים) יגיע ברביעי (21:45) לפורטו, אגדת העבר הצדיעה לו. ליברפול תחסר את ג'אן, קליין צפוי לחזור לסגל אחרי היעדרות ארוכה. המייטירדס מרוצים מדברי פירמינו ("רוצה להישאר לעוד הרבה שנים")

(גודל טקסט)

פורטו תארח מחר (רביעי) את ליברפול במשחק השני  בשמינית הגמר. זו  אמורה להיות הגרלה נוחה יחסית לליברפול עם רוברטו פירמינו ומוחמד סלאח בכושר שיא, אבל הפורטוגלים שמובילים את הליגה בהפרש שתי נקודות על ספורטינג ליסבון זוממים להפתיע.

אמרה ג'אן מושעה מהמשחק ולעומת זאת נתנאל קליין, שהיה פצוע עוד מתקופת ההכנה, יהיה לראשונה בסגל. מגן נבחרת אנגליה היה פצוע בגבו ועבר בדצמבר ניתוח. לא ברור אם ישחק בדרגאו, אבל הוא נכלל כאמור בסגל. אחרי המשחק ליברפול אמורה לצאת למחנה אימונים קצר במרביה לארבעה ימים. מוקדם יותר טען יורגן קלופ שקליין בכושר טוב, אבל לא יהיה מוכן לפורטו. לוריס קריוס אמור להמשיך לשחק כשוער ראשון, אבל יורגן קלופ סייג: "בעיקרון השוער הטוב ביותר באותו רגע אמור לשחק, אבל קריוס הוא השוער הראשון", אמר.

לפורטו יש בעיות עם שחקני הרכב. הבלם פליפה אאוגוסטו מושעה, הבלם איבן מרקנו שהיה פצוע אמור לחזור לשחק, אבל יעבור מבחן כשירות וגם החלוץ וינסנט אבובוקר הקמרוני בספק אחרי שכבש העונה 15 שערי ליגה. החלוץ השני המסוכן מוסה מרגו כבש 16 שערי ליגה. שני המועדונים נפגשו בעבר ארבע פעמים באלופות עם תיקו 2:2 ביניהם בניצחונות.

בליברפול שמחו לשמוע שרוברטו פירמינו שנכנס למשבצת הברזילאי המצטיין אחרי עזיבת פיליפה קוטיניו הצהיר שהוא רוצה לחתום על חוזה ארוך טווח במייטירדס וכרגע אין לו כנראה אף חלומות לעבור גם לברצלונה. הוא כבש העונה 20 שערים בכל המסגרות: "אני מאושר כאן בליברפול ואני רוצה להישאר לעוד הרבה שנים במועדון. אני מאמין שאני נמצא באחת התקופות הטובות בקריירה שלי. אני חייב הרבה למועדון שהחליט להמר על מההתחלה", הצהיר.


הנרי עם נעל הזהב ב-2004. "סלאח השאיר מאחור את סוארס" (Getty)

למייטירדס יש את היהלום הכי לוהט לפחות בפרמיירליג. תיירי הנרי אמר ל"סקאי ספורט" שהיה רוצה לראות את סלאח זוכה ב"כדור הזהב". "הוא כבש 22 שערי ליגה ורשם את הפתיחה הטובה ביותר של שחקן ליברפול בפרמיירליג אי פעם. "אם הוא יזכה בתואר זה יהיה סיפור ענק. אני לא זוכר אף שחקן שמשחק בדרך בה הוא משחק בשנה הראשונה שלו. הוא השאיר מאחור גם את לואיס סוארס".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי