היגוואין תקף את המבקרים: קל לדבר כשאתה על הספה

גונסאלו היגוואין
גונסאלו היגוואין | AFP

אחרי ה-2:2 מול טוטנהאם והמתקפה עליו, חלוץ יובנטוס ירה: "לא מעוניינים בקולות האלה". באיטליה ובארגנטינה יצאו למתקפה: "הוא פושע, הלוזר הכי מוצלח בעולם"

(גודל טקסט)
גונסאלו היגוואין הפך אמש (שלישי) לגיבור הטרגי של שמינית גמר ליגת האלופות. אחרי ה-2:2 של יובנטוס מול טוטנהאם, החלוץ ספג את מרבית הביקורת חרף העובדה שכבש את הצמד המהיר ביותר בתולדות ליגת האלופות. פיפיטה הרשית תוך פחות משמונה דקות שני שערים, וכבר היה נדמה כי הגברת הזקנה מתקרבת לרבע הגמר.


דווקא אז, הוא סיפק החמצת ענק, חזה בהארי קיין מחזיר את האורחת למשחק ואף 'קינח' עם החמצת פנדל לפני הירידה למחצית. המחצית הראשונה מול טוטנהאם הציגה את היגוואין בצורה מושלמת, מצד אחד, סקורר ומצד שני, שחקן שתמיד מסוגל לקרוס ברגעי האמת. חלק מהפרשנים בארץ המגף האשימו את מסימליאנו אלגרי: "השיטה של יובנטוס אחרי שני השערים פגעה בקבוצה ובעיקר בפיפיטה".



בארץ המגף תקפו ו'לה רפובליקה' טען: "היגוואין לא מספיק, גם כשהוא מבקיע פעמיים הוא לא מצליח לשמור על ריכוז כדי להכריע את ההתמודדות. הוא אומנם הבקיע פעמיים, אבל ביצע שלושה דברים גרועים. הטעות שלו הובילה לשער של טוטנהאם, הפנדל השני היה מזעזע וההחמצה בלתי נתפסת". 'גאזטה דלו ספורט' הוסיף: "בפתיחה, היה נדמה שגונסאלו משייט עם יובנטוס לשלב הבא. הוא היה חכם על קבוצה קטנה מאנגליה, שפתחה את המשחק בצורה נאיבית ומבולבלת. אותו היגוואין היה גם זה שהעניק את המשחק לטוטנהאם. יובה הציגה אתמול שתי גרסאות, אחת בתור דוקטור ג'קיל והשנייה של מיסטר הייד. היגוואין מצליח להיות יעיל ומסוכן רק שיובנטוס משחקת טוב, הוא לא מסוגל לקחת אותה על הגב".



 

Buongiorno a tutti…che facile e parlare dopo la partita da un divano o una sedia.. fino al 2-0 era tutto perfetto , dopo il 2-2 cambia il giudizio veloce.. a noi no ci interessa questa voce.. andiamo a londra a prendere questa qualificazione.. un abraccio a tutti quello che veramente vogliono il bene de la juventus.⚽️⚽️⚽️ Buenos dias. Que fácil que es hablar despues del partido del sillon de la casa . Hasta el 2-0 era tofo perfecto después del 2-2 cambian todas las opiniones, a nosotros no nos interesa y vamo a londres a clasificar. Un abrazo a todos aquellos que quieren el bien de la juventus.

A post shared by Gonzalo (@ghiguain20_9) on



מלבד הביקורת, באיטליה בחרו להשוות את היגוואין לאקס יובנטוס, זלאטן איברהימוביץ': "פיפיטה הוא לוזר מוצלח. במקום להפוך למנצח, הוא הפגין שוב את מה שכולם יודעים. היגוואין מזכיר את זלאטן, שכבש הרבה באלופות אבל לא זכה בתואר. גונסאלו שחקן טוב, אבל אין לו את הרוע כדי לנצח. קיין הפך לווינר הגדול של הערב, דווקא על חשבונו של גונאסלו". גם במולדתו של החלוץ, לא ריחמו ו'אולה' תקף: "מדובר בפושע, לא פחות. פיפיטה כבש צמד מהיר, אבל לא הצליח להכריע את ההתמודדות והפך את המפגש בוומבלי לבעייתי". 


היגוואין הגיב לאירועי אמש בפוסט שהעלה באינסטגרם. הוא כתב: "בוקר טוב לכולם. קל מאוד לדבר כשאתה על הספה או יושב על כיסא נדנדה. אחרי 0:2 הכל היה נפלא. אחרי ה-2:2 ההערכה השתנתה במהירות. אנחנו לא ממש מעוניינים בקולות האלה. בואו נלך עכשיו ללונדון להבטיח את העלייה לרבע הגמר. חיבוק לכל אחד שבאמת רוצה דברים טובים ליובנטוס".


Higuain's penalty against Tottenham!#JuveTOTpic.twitter.com/qU15GkvFAu

— ⚽️442oons⚽️ (@442oons) 13 בפברואר 2018

Higuain, the biggest traitor in football and the fattest. pic.twitter.com/TQfV4LxLaj

— Ꮇ. (@VivaMarko) 13 בפברואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי