ראמוס: פאריס תבוא להפריע, אבל גם לנו יש נשק כדי לגרום נזק

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | AFP

קפטן ריאל מדריד לקראת הגומלין: "הזדמנות נהדרת להראות לעולם איזו קבוצה אנחנו". זידאן: "נצטרך לתת 90 דקות טובות... או יותר". הצרפתים מאמינים ב'רמונטדה'. אלבס: "אפשר לבכות על ניימאר, ואפשר לשחק בלעדיו"

(גודל טקסט)
פאריס סן ז'רמן תארח מחר (שלישי, 21:45) את ריאל מדריד בגומלין של שמינית גמר ליגת האלופות אחרי ההפסד 3:1 במשחק הראשון בסנטיאגו ברנבאו. למרות ההרגשה שהמתח לקראת הגומלין קטן יותר כי ריאל מדריד מגיעה עם יתרון מבטיח לפארק דה פראנס ופ.ס.ז' תחסר את הכוכב הגדול שלה, העימות עדיין רחוק מלהיות סגור. לפי 'אופטה' 33 אחוז מהקבוצות שהפסידו 3:1 במשחק הראשון בצ'מפיונס הצליחו להפוך את התוצאה בגומלין ולעלות לשלב הבא. 


מצבת הפצועים של ריאל הצטמצמה. מרסלו החלים לחלוטין ואף שותף בניצחון על חטאפה בליגה. טוני קרוס ולוקה מודריץ' סיימו אימון מלא עם חבריהם ובאימון המסכם יתברר האם יוכלו לשחק. לפי הדיווחים בספרד, השניים צפויים להיות כשירים. עדיין לא ברור האם זינדין זידאן יחליט לפתוח עם איסקו כמו במשחק הראשון או שיעלה עם ה-BBC.



האויב מספר אחד של פ.ס.ז' יהיה כריסטיאנו רונאלדו שחזר לכושר ההבקעה האימתני שלו. הפורטוגלי כבש 13 שערים ב-7 משחקים העונה באלופות והבקיע העונה כבר 30 שערים ב-32 משחקים בכל המסגרות למרות פתיחת עונה רעה. הוא עומד על ממוצע של כמעט שער למשחק (0.93).



מאמן הבלאנקוס זינדין זידאן אמר לקראת המשחק: "נבוא לשחק כדורגל. כולנו מרוכזים ומוכנים לשחק. אנחנו רגילים ללחץ. נשחק 11 נגד 11, עם שופט שיעשה את העבודה שלו. צריכים לחשוב על המשחק שלנו, האווירה תהיה חמה. חזרה הביתה? אני ממארסיי", הוסיף זיזו בצחוק. "אבל כן, זה מיוחד, אבל אני רוצה שנבוא מוכנים לתת משחק גדול. זה שנתחיל מחר את המשחק ביתרון לא אומר כלום. צריכים להיות מוכנים לבלתי צפוי. לתת 90 דקות מצויינות… או יותר".



זידאן. מצפה משחקניו למשחק גדול (AFP)


החיסרון של ניימאר: " זה לא משנה כלום, אבל משנה הכל כי הוא שחקן יוצר מן הכלל. זה לא משנה כלום כי יש שחקנים אחרים עם אקסטרה מוטיבציה. די מריה יכול לשחק בכל עמדה. הוא זז טוב, מהיר ועם בעיטה טובה.נבוא לשחק את המשחק שלנו ולהימנע מקשיים, שללא ספק יהיו".


הקפטן סרחיו ראמוס התייחס להתמודדות: "השופט לא צריך להיות במוקד, אני מקווה שיעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר. כל אחד בפ.ס.ז' ינסה להפריע לנו כמה שיוכל, אבל עבורנו זה לא ישנה כלום ונישאר ממוקדים. נכבד אותם, אבל גם לנו יש את הנשק שלנו כדי לגרום נזק. ליגת האלופות היא המפעל האהוב עלינו. עשינו כבר צעד אחד ונבוא כדי לסגור את ההתמודדות. יש חשק להתמודד עם משחק מהסוג הזה וזאת הזדמנות נהדרת להראות לעולם איזו קבוצה אנחנו. אין מקום לטעויות הגישה והריכוז בעדיפות עליונה ונצטרך להפעיל 20 חושים".



מנגד, בפ.ס.ז' מקווים לשחזר את "הרמונטדה" שעשתה להם ברצלונה בעונה שעברה ובימים האחרונים השתמשו בסיסמה "ביחד אנחנו יכולים לעשות את זה". לפי "ל'אקיפ", הקבוצה מעיר האורות למדה מבארסה וגייסה מאחוריה את כל אוהדיה וגם את חובבי הכדורגל הנייטרליים בצרפת כדי שידחפו אותה בדרך לקאמבק.


Pedro Miguel Pauleta #PSGREALpic.twitter.com/kzefjJt4ux

— ENSEMBLE ON VA LE FAIRE ! (@PSG_inside) March 5, 2018

מאמן הצרפתים אונאי אמרי קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק והתייחס לסגל שלו ולזהות השחקנים בקישור האחורי: "לאסנה דיארה וטיאגו מוטה מסוגלים להתמודד עם משחק כזה. כל שלושת הבלמים מוכנים למשחק, אבל נראה אחרי האימון הסופי".


המשחק נגד ריאל מדריד: "רגע מיוחד מאוד של העונה. המועדון רואה בזכייה בטורניר מטרה חשובה מאוד העונה. אנחנו לא צריכים להסתכל על מה עושה ריאל מדריד אלא מה אנחנו עושים והאם אנחנו מסוגלים להתמודד עם כל שחקני היריבה. המשחק הזה שונה מהראשון. דבר ראשון הוא יהיה בפאריס. לא רק ההרכב הפותח חשוב. כל השחקנים על הספסל צריכים להיות מוכנים. מאמין שנעלה עם 12 שחקנים, כי האוהדים יהיו השחקן ה-12".


@Javi_Pastore#PSGREALpic.twitter.com/NuUhiVrMu4

— ENSEMBLE ON VA LE FAIRE ! (@PSG_inside) March 5, 2018

אנחל די מאריה במקום ניימאר: "הוא מוכן. הוא מכיר היטב את ליגת האלופות ויש לו המון ניסיון. מה שברור נצטרך לשחק באותו קצב ויעילות 90 דקות. אנחנו צריכים להישאר מאוחדים בפנים ולהראות את זה גם בחוץ. חשוב שאוהדי פ.ס.ז' יהיו מאוחדים מאחורינו".


גם המגן דני אלבס התייצב מול המיקרופונים אמר לקראת המשחק: "זה לא המשחק הכי קשה שניצבתי לפניו בקריירה, אבל הוא בהחלט קשה. זה אתגר ענק עבורנו. יכולנו לעשות תוצאה טובה יותר במשחק הראשון. היה חסר לנו קצת ניסיון ולשלוט טוב יותר במשחק. אנחנו רוצים לשנות את ההיסטוריה של פ.ס.ז' ולהתגבר על מכשול שיעזור לנו להתקדם ולגדול. ההיעדרות של ניימאר? יש לנו אופציה אחת לשבת ולבכות על פציעתו ואופציה שנייה לשחק בלעדיו. איתו אנחנו מאוד חזקים ובלעדיו אנחנו עדיין חזקים".


@Dugout

La ferveur des supporters avant #PSGREAL

#AllezParispic.twitter.com/M3EaDQ67zI

— ENSEMBLE ON VA LE FAIRE ! (@PSG_inside) March 5, 2018


הברזילאי הוסיף: "המשחק האלה מראים שלא באתי עבור הכסף, אלא עבור הספורט כי אין מוטיבציה גדולה יותר מאשר להעיף את אלופת אירופה. אם נדיח את ריאל מדריד נראה מסר לכולם".


כבר 48 שעות אחרי ההפסד לריאל כינסו אמרי והמנהל המקצועי אנטרו הנריקה את השחקנים על כר הדשא. אמרי אמר לשחקנים: "יש לנו את היכולת להפוך את התוצאה". לפי הדיווחים בצרפת השחקנים השאירו בצד את הביקורות על הבחירות הלא מובנות של המאמן וכולם מאחדים כוחות למען המטרה. סוכנו של אחד השחקנים אמר: "אף פעם אסור לשכוח שהגאווה של חלק מהשחקנים נפגעה במשחק הראשון והיא נותנת להם גם את הכוח והמניע להתאמץ מול הבלאנקוס. כולם שוכחים מהאגו שלהם לשכוח כדי להתרכז במשינה". דני אלבס העביר מסר לחבריו: "שום דבר לא אבוד. אנחנו יכולים לנצח 0:3 ו-0:4 בגומלין. אנחנו רוצים להראות לריאל מדריד שאנחנו יכולים לעשות מה שהם עשו לקבוצות אחרות".


Arrived in Paris pic.twitter.com/y43RhOLSXC

— Toni Kroos (@ToniKroos) March 5, 2018

"ל'אקיפ" חשף גם שניימאר טען בפני כמה שחקנים בחדר ההלבשה מיד אחרי פציעתו נגד מארסיי שהוא מאמין שיוכל לשחק נגד ריאל, מה שכמובן התברר כלא אפשרי. השחקנים אהבו לשמוע שהכוכב הברזילאי לא חושב על טובתו אלא על טובת הקבוצה. הפנומן שולח כל הזמן מסרים מברזיל לשאר השחקנים שהוא מאמין בהם שהם יכולים להפוך את התוצאה. אביו החליט להישאר בפאריס לגומלין ולעודד את הקבוצה מהיציע. "ההתקרבות בין ניימאר למועדון היא אולי הדבר החיובי הגדול שיצא מהפציעה הקשה שלו", אמר גורם במועדון.

✈ ¡Así ha arrancado nuestra expedición a París!#RMUCL | #HalaMadridpic.twitter.com/4ktwvwqyM6

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) March 5, 2018

✈ ¡París, allí vamos!@HUGOBOSS | #SuitedByBosspic.twitter.com/CVKaYWP4OM

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) March 5, 2018

נראה שטיאגו סילבה יחזור להרכב, והצוות הרפואי במירוץ נגד הזמן כדי להכשיר גם את קיליאן אמבפה. אמרי אמר במסיבת העיתונאים שהחלוץ התאמן בצורה סדירה ביום ראשון ולדבריו השחקן היחיד שייעדר מלבד ניימאר הוא חאבייר פאסטורה.


הרכבים משוערים
פאריס סן ז'רמן: אלפונס אראולה, פרסנל קימפמבה, טיאגו סילבה, דני אלבס, יורי, מרקו וראטי, אדריאן ראביו, ג'יובאני לו סלסו, אנחל די מריה, קיליאן אמבפה, אדינסון קבאני.


ריאל מדריד:
קיילור נבאס, סחריו ראמוס, רפאל וראן, דני קרבחאל, מרסלו, קאסמירו, איסקו, מרקו אסנסיו, גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי