קסיאס: אם זו הייתה הפרידה מהאלופות, אז היה לילה לא רע

איקר קסיאס
איקר קסיאס | Gettyimages

אחרי ההדחה מול ליברפול, השוער הוותיק ככל ההנראה נפרד מהמפעל היוקרתי: "זה לא היה לילה רע. שמרתי על שער ריק באנפילד. נראה מה יהיה בעונה הבאה"

קבוצות: פורטו
(גודל טקסט)
רק הערב נדע אם זה יהיה משחקו האחרון אי פעם של ג'אנלואיג'י בופון בליגת האלופות, אבל מי שככל הנראה סיים את דרכו בוודאות במפעל הוא שוערה האגדי של פורטו וריאל מדריד בעבר, איקר קסיאס, שעשה זאת בגיל 36 כשיאן ההופעות של המפעל עם 167 משחקים.


אחרי התיקו המאופס מול מול ליברפול באנפילד, שהוביל להדחה של פורטו עם 5:0 בסיכום שני המשחקים, דיבר השוער הוותיק בתוכנית הרדיו הספרדית "אל טרנסיסטור" ובעיתון הפורטוגלי "אה בולה" ואמר: "כן, זאת הייתה הפרידה שלי מליגת האלופות. זה לא היה לילה רע, שמרתי על רשת נקייה באנפילד. אף אחד לא יודע מה יהיה בעתיד. כרגע המטרה שלי היא לזכות באליפות עם פורטו כי זה מגיע לאנשים שם, ואחרי זה נראה מה יקרה בסוף העונה".



השוער התייחס לקריירה הארוכה שעבר ולקהל באנפילד: "אם אני מביט לאחור אני יכול להיות גאה בהישגים שלי. אני רוצה להודות לאוהדים. הייתי הרבה שנים בליגת האלופות וזה טוב להגיע לאצטדיון כזה ולזכות לקבלת פנים כזאת".


בנוסף, התייחס קסיאס גם לאקסית, ריאל מדריד, שעלתה לרבע הגמר: "אני מברך את ריאל מדריד מקווה שיגיעו הכי רחוק שאפשר, עד הגמר בקייב". כזכור, הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בליגת האלופות במדים הלבנים לפני כ-21 שנים, מאז הספיק לזכות בתואר שלוש פעמים – 2000, 2002, ו-2014. בנוסף, שמר הספרדי 57 פעמים על שער נקי, יותר מכל שוער אחר בהיסטוריה של המפעל.

Iker Casillas

Games 167 (record)
Clean sheets 57 (record)
Trophies #UCL legend ✔ pic.twitter.com/0YZ3Z7Q1zh

— UEFA Champions League (@ChampionsLeague) March 6, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי