השתיק אותם: 1:2 ענק למנצ'סטר יונייטד ומוריניו על יובנטוס

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | Gettyimages

מאטה עם חופשית לחיבור (86) ועצמי של סנדרו (89) קבעו מהפך משוגע אחרי שער הבכורה באלופות של רונאלדו (66) בוולה אדיר. ריאל התעללה בפלזן עם 0:5 משערים של בנזמה (21,37), קאסמירו (22), בייל (40) וקרוס (67)

(גודל טקסט)

ערב כזה הרי לא היה יכול להיגמר ללא דרמה. מנצ'סטר יונייטד הגיעה לביקור באצטדיון של יובנטוס שבועיים לאחר שהפסידה לה בבית, ויצאה משם עם 1:2 גדול בדקות הסיום. במקביל, יראל מדריד ומנצ'סטר סיטי התעללו בפלזן (0:5) ובשחטאר דונייצק (0:6) בהתאמה. סיטי, אגב, היתה קרובה להבטיח העפלה לשלב הבא אם במקביל למשחק שלה ליון היתה מנצחת את אופניים, אבל הגרמנים כבשו שער שוויון בתוספת הזמן וקבעו 2:2 שיעביר את ההכרעה למחזור הבא.

יובנטוס – מנצ'סטר יונייטד: 2:1
מנצ'סטר יונייטד הגיעה ליובנטוס ארינה בידיעה שוולנסיה ניצחה במשחק המוקדם יותר את יאנג בויז וחלפה על פניה במקום השני. הגברת הזקנה מצידה, ידעה שניצחון יבטיח לה רשמית את המקום הראשון בבית. האווירה הנהדרת ביובנטוס ארינה לא הכניסה יותר מדי טירוף לשחקני שתי הקבוצות, שלא הרבו לסכן את השער בחצי הראשון, מלבד בעיטה לקורה של סמי חדירה ממסירה יפה של רונאלדו.

עם פתיחת החצי השני, הקורה שוב הצילה את יונייטד, כשפאולו דיבאלה שחרר פצצה למשקוף עם הבעיטה המסובבת הידועה שלו. ככל שהמחצית השנייה המשיכה, השדים האדומים החלו ללחוץ את האיטלקים, עד שהגיע האקס המיתלוגי כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי קיבל כדור עומק אומנותי מהאוויר של פיאניץ', ותוך כדי תנועה הפציץ מהאוויר לשער. שער בכורה אירופי במדי יובנטוס לשחקן האדיר הזה, ועוד מול מנצ'סטר יונייטד.

רונאלדו חוגג את השער הראשון במדי יובנטוס באירופה. רק חבל שזה לא שער ניצחון (Gettyimages)
רונאלדו חוגג את השער הראשון במדי יובנטוס באירופה. רק חבל שזה לא שער ניצחון (Gettyimages)

הביאנקורי קיבלו תיאבון והחלו לתקוף בחמת זעם את שערו של דה חאה, שעם מספר הצלות והחטאות גדולות של קווארדדו ופיאניץ' היו חייבים לכבוש שערים נוספים. בדקה ה-86 הם בוודאי הצטערו על אותן החמצות, כשחואן מאטה סובב כדור אדיר לחיבור, אחרי עבירה על פול פוגבה בסמוך לרחבה. שלוש דקות מאוחר יותר, כדור חופשי מצד שמאל הוסט על ידי ראשו של פלאיני המחליף, ונהדף על ידי שצ'סני היישר לראשו של אלכס סנדרו וחזרה לשער. שחקני יובנטוס נכנסו להלם, וגם החמצה של ראשפורד בתוספת הזמן (93) לא מנעה מיונייטד ניצחון ענק ממהפך מטורף, שהזכיר במעט את הניצחון הענק על באיירן מינכן בגמר של 99'.

בסיום, ז'וזה מוריניו, שהוקנט במשך כל המשחק על ידי אוהדי יובנטוס זכר לתקופתו כמאמן אינטר, לא הצליח להסתיר את האמוציות ובסיום התגרה באוהדי המקומיים, עם תנועות השתקה וסימון על אוזניו, מה שגרר תגובות קשות מצד שחקני יובנטוס שלא אהבו את ההתגרות של הפורטוגלי. לסיכום, השדים האדומים פותחים מחדש את הקרב על ראשות הבית עם ניצחון ענק, שמצמק את הפער בינם לבין יובנטוס, שרשמה הפסד ראשון העונה, לשתי נקודות בלבד.

הרכבים: 
יובנטוס: וויצ'ך שצ'נסני, מתיה דה שיליו, אלכס סנדרו, לאונרדו בונוצ'י, ג'ורג'ו קייליני, רודריגו בנטנקור, סמי חדירה (בלז מטווידי, 61), מיראלם פיאניץ', חואן קוודראדו, פאולו דיבאלה, וכריסטיאנו רונאלדו. 

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, אשלי יאנג, כריס סמולינג, ויקטור לינדלוף, לוק שואו, נמניה מאטיץ', אנדר הררה, פול פוגבה, ג'סי לינגארד, אלכסיס סאנצ'ס, אנטוני מרסיאל.

מהלך המשחק:
דקה 35: רונאלדו נשלח באגף ימין ומסר כדור רוחב נהדר לרחבה, חדירה הגיע ובעט לקורה.

דקה 50: פאולו דיבאלה השתחרר יפה בצד ימין של הרחבה וסובב כדור אדיר שפגע במשקוף.

דקה 66, 0:1 ליובנטוס: איזה שער בכורה חלומי לרונאלדו במדי יובנטוס בליגת האלופות. פיאניץ' שלח כדור עומק גאוני, CR7 הגיע לכדור בתנועת עומק גדולה והפציץ בוולה לשער.

דקה 74: קווארדדו טס קדימה והשאיר לרונאלדו בצד ימין. הפורטוגלי הטעה בשחקני יונייטד והשאיר חזרה לקולומביאני, שהטיס את הכדור מעל השער.

ויקטוריה פלזן – ריאל מדריד: 5:0
כן, אפשר לומר שסולארי מתאים לריאל מדריד. אולי הוא אפילו יוחתם להמשך העונה אחרי שהתקופה בה הוא יכול לשמש כמאמן זמני תגיע לקיצה. כי מאז שהוא הגיע ריאל מדריד ניצחה שלושה משחקים רצופים כשהיא כובשת בהם 11 שערים ולא סופגת אפילו פעם אחת. הפעם זה נגמר עם 0:5 מהדהד ששולח מסר חד לפלורנטינו פרבס: עזוב אותך מפוצ'טינו או מקונטה, תשאיר את סולארי.


סולארי. הופעת בכורה בליגת האלופות הסתיימה בהצלחה (Gettyimages)

מהלך המשחק:
דקה 21, 0:1 לריאל מדריד: קארים בנזמה עבר שלושה שחקנים במבצע שהזכיר נשכחות וסיים נהדר מול השער.

דקה 22, 0:2 לריאל מדריד: קאסמירו עלה נהדר לכדור קרן ונגח פנימה.


דקה 37, 0:3 לריאל מדריד:
סבאיוס קיבל קרן קצרה מקרוס, הרים כדור יפה אל בייל שהשאיר בנגיעה רכה כדור לבנזמה שהשלים צמד והפך למבקיע השביעי בטיבו התולדות ריאל מדריד.

שחקני ריאל מדריד חוגגים (Gettyimages)
שחקני ריאל מדריד חוגגים (Gettyimages)


דקה 40, 0:4 לריאל מדריד:
הצגה של אלופת אירופה. בנזמה הסיט עם ראשו כדור גובה, בייל נותר לבד בצד השני ובעט מהאוויר לרשת.

דקה 67, 0:5 לריאל מדריד: וניסיוס ג'וניור המחליף פרץ נהדר והשאיר לקרוס בצד שמאל, הגרמני סובב באומנות לפינה הרחוקה.

הרכבים: 
ויקטוריה פלזן: אלש הרושקה, לוקאש היידה, רומן הובניק, דוד לימברסקי, ראדים רזניק, רומאן פרושאקה, פטריק הרושובסקי, מילאן האבל, אלש צ'רמאק יאן קופיץ', תומאש כורי.


ריאל מדריד: טיבו קורטואה, אודירסולה, סרחיו ראמוס, נאצ'ו פרננדס, סרחיו רגילון, קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ', לוקאס ואסקס, גארת' בייל וקארים בנזמה.

תוצאות נוספות: 
באיירן מינכן – א.א.ק אתונה: 0:2

בנפיקה – אייאקס אמסטרדם 1:1

ליון – הופנהיים 2:2

מנצ'סטר סיטי – שחטאר דונייצק 0:5

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי