סולארי ענה לרונאלדו: "צניעות היא מעלה של גדולים"

סנטיאגו סולארי
סנטיאגו סולארי | AFP

במסע"ת לקראת צסק"א, התייחס מאמן ריאל מדריד לביקורת של הפורטוגלי: "חדר ההלבשה שלנו צנוע. רונאלדו היסטוריה מהלכת של ריאל מדריד, הרגשות שלו שייכים לו". על ויניסיוס: "התעלה מעל לכל הציפיות"

(גודל טקסט)

מאמן ריאל מדריד סנטיאגו סולארי דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק של קבוצתו מחר (רביעי, 19:55) נגד צסק"א מוסקבה בסנטיאגו ברנבאו, במסגרת מחזור הסיום של שלב הבתים בליגת האלופות. אלופת אירופה כבר הבטיחה את עלייתה מהמקום הראשון בבית, כך שהארגנטינאי התפנה לדבר על מצב הקבוצה ואמר: "אנחנו עובדים קשה עם רופאי הקבוצה כדי שיהיו לנו כמה שיותר שחקנים בריאים בסגל. זה כמעט בלתי אפשרי".

המאמן גם ענה לביקורת של כריסטיאנו רונאלדו, שאמר בראיון באיטליה שמתח ביקורת על כך שיש ב"מקומות אחרים" שחושבים שהם גדולים יותר מהאחרים, בעוד שביובנטוס כולם כולם צנועים יותר: "צניעות היא אחת המעלות החשובות ביותר בריאל מדריד וחדר ההלבשה שלנו צנוע מאוד. הראינו זאת בעבר ויש לנו ערכי ספורט חשובים במועדון. כריסטיאנו רונאלדו יישאר שלנו לנצח. הוא היסטוריה מהלכת בריאל מדריד ואי אפשר לשפוט את הרגשות שלו. הם שייכים לו באופן פרטי".

העובדה שהוא לא נותן לאיסקו לשחק הרבה: "חבל שלא קראתם את החדשות. כבר עניתי על השאלה הזאת".

אם הוא מעדיף לזכות באליפות 'לה ליגה' או בליגת האלופות: "אין לי עדיפות. גם לא לגביע המלך או לאליפות העולם לקבוצות. אנחנו צריכים להישאר בחיים בכל התחרויות ולרצות לזכות בכולן. אני אוהב את כולן ואנחנו צריכים לשאוף אליהן. נכון לעכשיו, אנחנו עדיין בחיים בכל החזיתות והלוואי שנמשיך כך עד לסיום העונה".


אם ליגת האלופות נותנת מוטיבציה לשחקנים:
"אנחנו מנסים להצליח בכל משחק. יש הרבה משחקים ורבים מהם צמודים. קשה לשחק באותה רמה בכל משחק. האתגר הוא להגיע לכל משחק ברמה פיזית ומנטלית אופטימלית".


סולארי. לא מתרגש מהביקורת של רונאלדו (AFP)

החזרה של מפציעה של מרסלו, שלא שיחק מאז ה-27 בנובמבר: "הלוואי שיחזור בקרוב. הכי חשוב זה כשיחזור, שישחק באופן קבוע ובהתמדה ושיהיה בסדר. הוא כדורגלן פנטסטי, אבל זה לא עוזר לנו אם הוא יכול לשחק במשחק אחר ובבאים לא".


ההצלחה של ויניסיוס ג'וניור:
"אני חושב שהוא התעלה מעל לכל הציפיות. הוא בן 18, הוא רק ילד. הוא כבר פתח בהרכב וכבש עם החולצה הזאת. היו לו חודשים מסחררים, הוא רק הגיע לקבוצה ואנחנו מרוצים מההתקדמות שלו".


עתידו של מרקוס יורנטה:
"לא יודע, אבל אני מרוצה מאוד ממה שהוא עושה באימונים ובמשחקים. אין לי כדור בדולח כדי לדעת מה יקרה איתו או עם שחקנים אחרים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי