ריאל מדריד הובסה 3:0 על ידי צסק"א ורשמה שיא שלילי

שחקני צסק"א מוסקבה חוגגים
שחקני צסק"א מוסקבה חוגגים | Gettyimages

למרות שהיה מדובר במשחק חסר חשיבות עבורם, הבלאנקוס התבזו עם הפסד הבית הגבוה בתולדותיהם באירופה משערים של צ'אלוב, שניקוב וסיגורדסון), כשלמרות הכל הרוסים אחרונים בבית אחרי 1:2 של פלזן על רומא

(גודל טקסט)

תוצאת המשחק אומנם לא שינתה דבר בבית 7, אך ריאל מדריד סיימה הערב (רביעי) את שלב הבתים של ליגת האלופות עם התבוסה הביתית הגבוהה בתולדותיה במסגרת אירופית, 3:0 לצסק"א מוסקבה בסנטיאגו ברנבאו. הרוסים אומנם יכולים להיות מרוצים מכך שהשלימו ניצחון כפול על אלופת אירופה, אך נותרו אחרונים בבית ולא יהיו אפילו בליגה האירופית,


דווקא בפתיחת המשחק הבלאנקוס נראו מצויין אחרי שעלו משוחררים לכר הדשא כשהם יודעים שהם כבר במקום הראשון בבית. ויניסיוס ג'וניור נראה טוב באגף שמאל ויחד עם מרקו אסנסיו וקארים בנזמה, הפעילה ריאל לחץ כבד על השער של איגור אקינפייב.


בדקה ה-37 צסק"א עלתה ליתרון בהזדמנות הראשונה שלה במשחק משער של פיודור צ'אלוב, שער שגם העביר את המומנטום לרוסים. כעבור שש דקות בלבד גיורגי שניקוב בעט מקרוב כדור למרכז השער לאחר מבצע קבוצתי נהדר. בדקה ה-73 ארנור סיגורדסון הימם את הברנבאו עם כדור שלישי ברשת של טיבו קורטואה וקבע תבוסה, שגרמה לאלופת אירופה לסיים את שלב הבתים של ליגת האלופות בטעם מר במיוחד.


למרות התבוסה, ריאל מדריד כבר עם הפנים להגרלת שמינית הגמר של המפעל שתיערך ביום שני, והיא תנסה להתאושש כבר בשבת נגד ראיו וייקאנו. בעוד צסק"א תחזור לרוסיה עם המחמאות אך עם תחושת חמיצות, שהרי הם הצליחו לנצח את אלופת אירופה פעמיים העונה, ועדיין הם בלי הכרטיס אפילו לליגה האירופית. 




שחקני ריאל מדריד מאוכזבים (AFP)



הרכבים

ריאל מדריד: טיבו קורטואה, חסוס ואייחו, אלבארו אודריוסולה, חאבי סאנצ'ס, מרסלו (דני קרבחאל 74), מרקו אסנסיו, מרקוס יורנטה (טוני קרוס 58), איסקו, ויניסיוס ג'וניור, פדריקו ואלוורדה, קארים בנזמה (גארת' בייל 46).

צסק"א מוסקבה: איגור אקינפייב, רודריגו בקאו, הורדור מגנוסון, קיריל נבאבקין, מריו פרננדס, גיורגי שניקוב, כריסטיאן ביסטרוביץ', איבן אובליאקוב (קונסטנטין קוצ'ייב 89), ניקולה ולאשיץ', ארנור סיגורדסון (טאקומה נישימורה 90+4), פיודור צ'אלוב (אבל הרננדס 84).


מהלך המשחק
דקה 7: ויניסיוס העביר כדור רוחב מסוכן באגף שמאל אבל הגנת צסק"א הצליחה להרחיק.


דקה 17: עוד הזדמנות לוויניסיוס: הברזילאי השתלט נהדר על כדור ברחבה ומסר לבנזמה, שלא הצליח להגיע בזמן.



מרקו אסנסיו. ריאל תוקפת אך לא מספיק מדוייקת (AFP)


דקה 24: ויניסיוס בעט כדור נהדר אך אקינפייב הדף לקורה. הכדור ניתז אל אסנסיו, שברגל שמאל בעט כדור גבוה שפגע בחיבורים ויצא החוצה.


דקה 28: בעיטה יפה מחוץ לרחבה של אסנסיו, אקינפייה הדף לקרן.



ויניסיוס ג'וניור. פתח טוב אבל נעלם (AFP)



דקה 31: חילופי מסירות בין אסנסיו, ויניסיוס ובנזמה הסתיימו באחד על אחד של אסנסיו ששוב החמיץ.


דקה 37, צסק"א עולה ל-0:1: צ'אלוב קיבל את הכדור מסיגורדסון ומ-16 מטר בעט כדור מדוייק לפינה השמאלית של קורטואה.


דקה 43, 0:2 לצסק"א מוסקבה: גיורגי שניקוב בעט מקרוב כדור למרכז השער לאחר מבצע קבוצתי נהדר.


דקה 55: איסקו קיבל כדור מויניסיוס בתוך הרחבה אך החמיץ את המסגרת.



איסקו. אלופת אירופה מתבזה בברנבאו (AFP)


דקה 64: גארת' בייל נפצע ויצא מכר הדשא לקבל טיפול.


דקה 66: גארת' בייל חזר לשחק.


דקה 72: ואלוורדה בעט חזק מ-30 מטרים כדור שחמק מעל המשקוף.


דקה 73, 0:3: ארנור סיגורדסון בעט חזק מתוך הרחבה והדהים את הברנבאו בפעם השלישית.


ויקטוריה פלזן – רומא 1:2

הג'אלורוסי הגיעו למשחק אחרי שהבטיחו כבר את המקום השני בבית, אך הצ'כים היו תלויים רק בעצמם ועשו את המוטל עליהם כדי להשיג את הכרטיס לליגה האירופית על חשבון צסק"א. יאן קובאז'יק העלה את פלזן ליתרון בדקה ה-62, אך ראה את צ'נגיז אונדר משווה ל-1:1 חמש דקות לאחר מכן. המארחת לא ויתרה ותומה צ'ורי קבע 1:2 ה-72, שנשמר עד הסיום והבטיח כאמור את המקום השלישי.

⚽️⚽️ VÍTĚZSTVÍ & POSTUP ⚽️
Je to doma! Viktoriáni i při své třetí účasti v @ChampionsLeague obsazují konečné třetí místo a postupují do jarní vyřazovací fáze @EuropaLeague
#fcvp#UCL#FCVPRomapic.twitter.com/1iJsaQEUdx

— FC Viktoria Plzeň (@fcviktorkaplzen) December 12, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי