ואלוורדה: "לא נסכן את מסי". גריזמן: "קשה לי ולמסי לדבר"

ליאו מסי
ליאו מסי | Martin Rose / Staff

המאמן התייחס למצבו של הפרעוש במסיבת העיתונאים לקראת אינטר: "הוא התאמן קצת יותר מדמבלה שנטש מוקדם, נחכה לאימון המסכם". החלוץ: "אני והוא לא אנשים שמרבים לדבר ולכן קצת קשה לנו, אבל היחסים טובים"

קבוצות: אינטר ברצלונה
(גודל טקסט)
אחרי שחילצה 0:0 בגרמניה נגד בורוסיה דורטמונד במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, ברצלונה תקווה לרשום מחר (רביעי ב-22:00) ניצחון בכורה העונה במפעל כשתארח את אינטר בקאמפ נואו למפגש מסקרן ב"בבית המוות". הנראזורי, שפתחו את הסרייה א' עם שישה ניצחונות רצופים, מעדו גם הם כשהשיגו נקודה בסן סירו נגד סלביה פראג בזכות שער דרמטי בדקות הסיום.


המאמן ארנסטו ואלוורדה שפך אור על מצבת הפצועים: "מסי ודמבלה? נצטרך לחכות לאימון המסכם. דמבלה בקושי התאמן אתמול ומסי התאמן קצת יותר ממנו – הוא השלים חצי אימון. נראה אם הוא יצליח לסיים את האימון המסכם. אנחנו עדיין לא יודעים, אבל מה שבטוח זה שלא נסכן אותו. אנסו פאטי, ג'ורדי אלבי וסמואל אומטיטי לא יעמדו לרשותי. כמובן שאנחנו לא מרוצים ממצבת הפצועים, זה דבר שכבר סבלנו ממנו בעבר. הפציעה של דמבלה, למשל, דומה לזו ממנה הוא סבל בעונה שעברה ונראה איך אנחנו יכולים להתמודד עם זה בצורה הכי טובה". מסי ודמבלה, יש לציין, התאמנו בסופו של דבר ונכללו בסגל למשחק.


על אינטר: "זו קבוצה נפלאה שעברה שינוי משמעותי. החליפו שם מאמן, שחקנים ושינו את סגנון המשחק. הם פתחו את העונה עם מאזן מושלם בליגה האיטלקית ואני מצפה למשחק מורכב נגד יריבה שלא פשוט להבקיע מולה".



לא מתכוון לסכן את מסי. ואלוורדה (Gettyimages)


מי שהתייצב לצידו של ואלוורדה במסיבת העיתונאים המסורתית הוא אנטואן גריזמן, שאמר: "משחקים בליגת האלופות הם תמיד מיוחדים. זכייה בליגת האלופות זה חלומו של כל שחקן וכמובן שגם שלי. זו מטרה שהצבתי לעצמי. הדבר החשוב ביותר הוא לנצח מחר ואנחנו נצטרך לעבוד קשה ולהציג יכולת טובה בשביל שזה יקרה. לא כולם כשירים וזה מקשה עלינו שאנחנו לא משחקים ביחד, אבל נצטרך להתאים את עצמנו לסיטואציה. כך או כך, יש לנו סגל נהדר".


תחילת דרכו בברצלונה: "אני מרגיש מאוד נוח ושמח להיות כאן, אבל מודע לכך שאני צריך להשתפר בשביל להיות גריזמן הכי טוב שאני יכול. כשהכדור אצלי אני מרגיש בסדר, אולם אני יכול וצריך להשתפר בלעדיו. אגף ימין? רק הצטרפתי לקבוצה, אני כאן בשביל לעזור לחברים שלי. אני יודע שאני משעמם אתכם אבל אני יכול להגיד שום דבר מעבר לכך".


גריזמן הוסיף: "המטרה שלי היא להיות על המגרש בכל משחק, להיות מישהו חשוב עבור המאמן, המועדון והחברים שלי לקבוצה. אני לומד דברים חדשים על הכנה למשחקים, רואה זווית נוספת של הכדורגל ומנסה להשתפר. האוהדים קיבלו אותי בצורה טובה מאוד, הם כבר קוראים בשם שלי. הופתעתי מכך לטובה ואני מקווה להחזיר להם על כך".


מערכת היחסים שלו עם ליאו מסי: "הוא לא מרבה לדבר יותר מידי וגם אני לא, וזו הסיבה שקצת קשה לנו. מה שבטוח זה שאני צריך לשפר את הקשר איתו על המגרש, אבל היחסים ביני לבינו בסדר גמור".


המפגש מול דייגו גודין איתו שיתף פעולה באתלטיקו מדריד: "שיחקנו אחד מול השני גם במונדיאל וזה היה מרגש ומיוחד. אני מחכה לשחק נגדו שוב. הוא מודל לחיקוי עבורי ואני מכיר כמה דרכים לתפוס אותו לא מוכן, אקווה ליישם אותן על המגרש מחר".


רוצה את הגביע בעל האוזניים הגדולות. אנטואן גריזמן (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי