סארי הבהיר: "רונאלדו לא כעס עליי" והסביר מדוע החליף אותו

כריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה
כריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה | KIRILL KUDRYAVTSEV / Contributor

אחרי שיובנטוס ניצחה במוסקבה והעפילה לשמינית הגמר הודות לשער דרמטי של קוסטה, המאמן הסביר מדוע ויתר על CR7: "הוא התרגז מכך שלא היה לו משחק טוב והכאבים במפשעה הפריעו לו"

(גודל טקסט)
יובנטוס אמנם העפילה הערב (רביעי) בפעם השישית ברציפות לשלב שמינית גמר ליגת האלופות אחרי 1:2 דרמטי במוסקבה על לוקומוטיב, אך על החגיגות העיבה מעט העובדה כי כריסטיאנו רונאלדו – באופן חריג יש לומר – הוחלף בדקה ה-82 על ידי פאולו דיבאלה.


רונאלדו ירד לספסל בכעס ואף סימן משהו לעברו של סארי, שמיהר להסביר: "הוא לא כעס עליי, הוא התרגז מכך שלא היה לו משחק כל כך טוב והוא סבל כאבים במפשעה שהפריעו לו. באחת הפעולות שלו זיהיתי תנועה לא טבעית שלא אהבתי והחלטתי להוציא אותו".


על דוגלאס קוסטה, שהבקיע שער ניצחון בלתי נשכח בדקה ה-93, אמר סארי: "למה לא פתחתי איתו בהרכב? זה עדיין מוקדם מידי עבורו אחרי הפציעה ולכן העדפתי להתחיל עם ברנרדסקי". סארי הוסיף: "ההופעה שלנו לא הייתה הכי טובה והיריבה הגיעה ליותר מידי הזדמנויות, אך אני מרוצה מכך שהוכחנו אופי".


קוסטה עצמו אמר: "היה קר מאוד הערב, אך השער המאוחר שהשגנו חימם לנו את הלב. לא היה פשוט פה, אבל שמרנו על קור רוח והשגנו את הניצחון ברגע הנכון ביותר. אני חושב ששיחקנו כדורגל טוב". לאונרדו בונוצי' הוסיף: "לפעמים בכדורגל אתv נאלץ לסבול בדרך לניצחון, אך מה שחשוב זה שהשגנו את המטרה שלנו והעפלנו לשמינית הגמר".


בחזרה לרונאלדו: 62 משחקים חלפו מאז הוחלף הפורטוגלי בפעם האחרונה בליגת האלופות, אי שם באוקטובר 2014 אז ריאל מדריד הביסה 0:3 את ליברפול באנפילד והפנומן יצא בדקה ה-75 ובמקומו נכנס סמי חדירה. 

 


רונאלדו הכעוס בזמן הירידה לספסל (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי