Sport1 Banner

הרבה פחות נוצץ: יובנטוס ובאיירן העפילו לשמינית הגמר

דוגלאס קוסטה
דוגלאס קוסטה | DIMITAR DILKOFF / Contributor

אחרי ה-4:4 בין צ'לסי לאייאקס והקאמבק של דורטמונד מול אינטר, קיבלנו ניצחונות דחוקים: רונאלדו הוחלף, אך קוסטה העניק 1:2 על לוקומוטיב במבצע אישי מרהיב (93). ללא קובאץ', 0:2 לבווארים על אולימפיאקוס

(גודל טקסט)
אחרי שצ'לסי חזרה ל-4:4 מטורף נגד אייאקס ודורטמונד הפכה ל-2:3 מדהים על אינטר, הערב (רביעי) ליגת האלופות סיפקה שני מפגשים קצת יותר רגועים במנה הראשונה: יובנטוס כמעט הסתבכה במוסקבה נגד לוקומוטיב, משחק בו כריסטיאנו רונאלדו הוחלף באופן חריג בדקה ה-82, אך דוגלאס קוסטה סידר ניצחון והעפלה לשמינית הגמר עם מבצע מרהיב עמוק בתוך תוספת זמן. גם באיירן מינכן קירטעה, אך עשתה את שלה ועלתה לשלב הבא עם 0:2 דחוק בבית על אולימפיאקוס.


לוקומוטיב מוסקבה – יובנטוס 2:1
המשחק בבירת רוסיה נפתח בסערה, כאשר כעבור ארבע דקות בלבד הגברת הזקנה עלתה ליתרון: כדור חופשי סתמי של רונאלדו חמק בין רגליו של השוער גיירמה ומי שהיה במקום הנכון על מנת לדחוק מהקו הוא ארון ראמזי, שהפך לבריטי הראשון שהבקיע במדי יובנטוס בליגת האלופות, למרות שתחילה היה נראה כי השער ייזקף לזכותו של CR7. למרות הגול המוקדם, לוקמוטיב לא ויתרה ושמונה דקות מאוחר יותר היא חזרה למשחק מרגליו של אלכסיי מיראנצ'וק שקבע 1:1 – תוצאה שנשמרה כמעט עד הסיום, אז הגיע דוגלאס קוסטה שהעניק כרטיס לשלב הבא ושלוש נקודות דרמטיות עם מבצע אישי מרהיב (93).


הרגע המפתיע של ההתמודדות נרשם בדקה ה-82, כאשר מלך שערי המפעל בכל הזמנים הוחלף על ידי פאולו דיבאלה ולא השלים 90 דקות באלופות לראשונה מאז 2014. בתום ארבעה מחזורים, יובנטוס עם עשר נקודות שהספיקו להבטחת כרטיס לשמינית הגמר. במחזור הבא היא תקווה להבטיח גם את המקום הראשון אם תנצח בבית את אתלטיקו מדריד. לוקומוטיב מוסקבה, לה שלוש נקודות, תסתפק ככל הנראה במקום השלישי ובמחזור הקרוב מצפה לה משחק חוץ בגרמניה בו היא תהיה חייבת לא להפסיד לבאייר לברקוזן על מנת להישאר בו.



הוחלף בליגת האלופות לראשונה מאז 2014. כריסטיאנו רונאלדו (Gettyimages)


באיירן מינכן – אולימפיאקוס 0:2
אחרי שספגה חמישייה מפרנפורקט ופיטרה את המאמן ניקו קובאץ', אלופת גרמניה לא הרשימה במחצית הראשונה תחת המאמן הזמני האנזי פליק והרבתה להחמיץ, אך הצליחה להשיג את התוצאה הרצויה וחגגה בסיום. הסכר נפרץ רק בדקה ה-69, כאשר מי אם לא רוברט לבנדובסקי היה האיש שהעניק לבווארים את השער המיוחל עם השישי שלו העונה בליגת האלופות וה-21 בכל המסגרות.


רגע לפני השריקה, היה זה הרכש מאינטר, איבן פרישיץ', שהכפיל (89) וקבע 0:2 חלק בסיום. עם ארבעה ניצחונות בארבעה מחזורים, הבווארים הבטיחו כאמור את עלייתם לשלב שמינית הגמר ובמחזור הבא בבלגרד נגד הכוכב האדום הם ככל הנראה יבטיחו גם את המקום הראשון. אולימפיאקוס, לעומת זאת, נותרה במקום האחרון עם נקודה אחת בלבד והיא תנסה לשפר עמדות דווקא בלונדון נגד טוטנהאם.

 
 


בלתי ניתן לעצירה. רוברט לבנדובסקי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי