אירופה תחת האיום הסיני: שמות ענקיים בדרך לטיאנג'ין

דייגו קוסטה. שוב במוקד הסערה
דייגו קוסטה. שוב במוקד הסערה | צילום: AFP

הבעלים של הקבוצה הצהיר כי הגיע להסכמים עם כוכבים שהם הקצפת של הכדורגל העולמי, ושמות כמו דייגו קוסטה, קבאני, פלקאו ואובאמיינג ניצבים בראש הספקולציות

(גודל טקסט)

תעלומה ענקית בשוק ההעברות באירופה. הבעלים של הקבוצה הסינית טיאנג'ין קווז'יאן, שו יוהיי, התראיין לעיתון סיני ואמר: "הגענו להסכמים אישיים עם שניים-שלושה כוכבי ענק בכדורגל האירופי. סיכמנו איתם את כל התנאים ועכשיו הכל תלוי בקבוצות שלהם והסיכום על סכומי ההעברה".

הבעלים לא היה מוכן לנקוב כמובן בשמות השחקנים. הספקולציות מדברות על דייגו קוסטה מצ'לסי, אדינסון קבאני מפאריס סן ז'רמן ורדאמל פלקאו ממונאקו, וכן על חלוץ דורטמונד פייר-אמריק אובאמיינג וחלוץ פיורטינה ניקולה קליניץ' שסירב להגיע בחלון ההעברות האחרון. השמות האלה הועלו אחרי שהמיליארדר הבטיח לרכוש חלוץ בעל שיעור קומה.


יוהיי, שהחתים את אקסל ויטסל ואלשנדרה פאטו, שכבש עד כה שלושה שערים בליגה, הוסיף: "יצרנו קשר עם השחקנים האלה שחלקם עדיין במו"מ. יחד עם זאת אנחנו לא מוכנים להיסחט על ידי קבוצות מאירופה שדורשות עליהם סכומים מופרזים. לשחקנים איתם הגענו להסכם אין בעיה לעבור אלינו. אנחנו צריכים לסכם עם הקבוצות שככל שאני יודע מוכנים לתת להם ללכת. השחקנים שנקנה צריכים להתאים לסגנון המשחק שלנו ושתהיה להם הגישה הנכונה". 



קבאני. ייצטרף לוויטסל ופאטו?
קבאני. ייצטרף לוויטסל ופאטו?

 

בתוך כך המועדון הכחיש שהגיע לסיכום עם צ'לסי על רכישת דייגו קוסטה. בהודעה נאמר: "בקשר לשמועות שקוסטה עובר אלינו – לא דנו בשלב זה עם צ'לסי בקשר לההעברה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי