מוריניו: סבלנו עד הסוף, אם נזכה זה יהיה הישג מדהים

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

מאמן מנצ'סטר יונייטד לאחר ה-1:1 מול סלטה והעלייה לגמר הליגה האירופית: "היה משחק מרגש". פלאיני זכה למחמאות ("שחקן למשחקים חשובים"), ביילי ספג ביקורות ("נאיבי, רגע של טירוף")

(גודל טקסט)
ז'וזה מוריניו הגשים את החלום שלו ורחוק משחק אחד משלב הבתים של ליגת האלופות אחרי שעלה לגמר הליגה האירופית שם יפגוש את אייאקס ב-24 במאי בשטוקהולם. השדים האדומים סיימו אמש (חמישי) ב-1:1 בבית נגד סלטה ויגו ועלו בזכות ה-0:1 במשחק הראשון. הבלם אריק ביילי יחמיץ את הגמר אחרי שהורחק בכרטיס אדום בדקות הסיום.

 

מאמן השדים האדומים ז'וזה מוריניו אמר בסיום: "סבלנו עד הסוף. זה היה משחק פתוח עד לשנייה האחרונה, אבל השחקנים שלי נתנו את כל מה שהיה להם. היינו הקבוצה הכי טובה במשחק הראשון, אבל לא הצלחנו להרוג את המשחק. לא כבשנו שערים בהתאם להזדמנויות שהיו לנו. אחרי 14 משחקים אנחנו בגמר. אם נזכה בגמר זה יהיה הישג מדהים אחרי כל מה עברנו העונה".







בלם מנצ'סטר יונייטד לשעבר, ריו פרדיננד, שפרשן את המשחק מתח ביקורת על ביילי שהורחק לאחר שדחף את ג'ון גידטי לקרקע. "זה רגע אחד של טירוף והוא עכשיו מחוץ לגמר. הוא בטוח לא יישן הלילה. הוא היה שחקן ההגנה הכי טוב של יונייטד העונה".

 

מוריניו מתח ביקורת על פאקונדו רונקגליה מסלטה שהורחק אף הוא: "לא ראיתי את התקרית של האדום, אבל ביילי היה פנומנלי. היה משחק מאוד מרגש עבור כולם. חלק מצליחים להחזיק מעמד ואחרים לא. פאקונדו כבר היה מעורב בעבר במקרים כאלה. ביילי היה נאיבי. איבדנו שחקן חשוב מאוד לגמר ואין לנו הרבה שחקנים אחרים".



מרואן פלאיני. שחקן למשחקים חשובים. צילום: gettyimages

 

מוריניו חזר למפעל השני בחשיבותו באירופה אחרי 14 שנה. בפעם הקודמת זכה עם פורטו בגביע אופ"א. יונייטד הייתה אולי מעדיפה לשחק בליגת האלופות, אבל לפחות יש לה אפשרות לזכות בתואר בו לא זכתה מעולם. "אייאקס תהיה יריבה חזקה מאוד עבורנו בגמר" סיכם הפורטוגלי. "הם קבוצה צעירה וחזקה. הם יסיימו את העונה בסוף השבוע ויהיו להם 12 ימי מנוחה והכנה לגמר. באותו זמן לנו יהיו שלושה משחקים בליגה. הם יהיו הרבה יותר רעננים מאיתנו".

 

מרואן פלאיני, שהבקיע את השער החשוב, השלים סדרת הבקעות בכל המפעלים בהם שיחקה יונייטד העונה וזכה למחמאות בתקשורת האנגלית: "הוא שחקן שתמיד כובש שערים חשובים". אנדר הררה אמר בסיום: "זה היה משחק משוגע. היינו טובים יותר במשחק הראשון והיינו צריכים להוציא גם היום תוצאה טובה יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי