נורי יצא מכלל סכנה, ואן דר סאר: "חששנו לחייו"

אייאקס
אייאקס | טוויטר

הקשר הצעיר של אייאקס, שהתמוטט במהלך משחק מול ורדר ברמן, סבל מפעימות לב לא סדירות וכעת מצבו יציב. הקבוצה ביטלה את מחנה האימון וחזרה לאמסטרדם

(גודל טקסט)
אירוע מחריד למדי התרחש אתמול במהלך משחק האימון בין אייאקס אמסטרדם לוורדר ברמן, כאשר במהלך המחצית השנייה התמוטט הקשר הצעיר עבדלהאק נורי. הוא פונה מיד במסוק לבית החולים ולשמחת כולם הודיעו ההולנדים כי מצבו יציב וכי אין כל סכנה לחייו.


לפי הדיווחים הראשוניים הוא לקה בהתקף לב, אולם במועדון טוענים כי מדובר בפעימות לב לא סדירות. כאמור לא נשקפת סכנה לחייו. אייאקס החליטה מיד לאחר מכן לבטל את מחנה האימונים ולשוב לאמסטרדם כדי לעקוב אחר מצבו של מי שנבחר לשחקן העונה בקבוצה הצעירה של אייאקס לפני שנה.




נורי הוא ממוצא מרוקאי ומשפחתו עושה את דרכה לאמסטרדם כדי לשהות לצדו בבית החולים. מנכ"ל הקבוצה אדווין ואן דר סאר אמר בקצרה על האירוע הקשה: "אני בהלם ממה שקרה. חששנו לגרוע ביותר וברור שהיה יכול להיות גרוע יותר. למזלו שירותי ההצלה במקום הגיבו במהירות גדולה. הוא פונה לבית החולים באינסברוק באוסטריה וקיבל טיפול מצוין".

Thanks to everyone for their support. We will keep you informed. For now: stay strong Appie! ❤️ pic.twitter.com/vo4VVkjFbZ

— AFC Ajax (English) (@AFCAjax_EN) July 8, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי