מאמן פאניוניוס: מוכנים לשיטה ההולנדית של ג'ורדי קרויף

פאניוניוס
פאניוניוס | טוויטר

מיכאליס גריגוריו דרוך לקראת המשחק מול מכבי ת"א במוקדמות הליגה האירופית (חמישי, 20:00, ספורט1). השחקנים האיראנים של הקבוצה לא הגיעו לישראל

(גודל טקסט)
פאניוניוס היוונית נחתה בנמל התעופה בן גוריון לקראת המשחק מחר (חמישי ב-19:45, שידור ישיר בספורט1) באצטדיון נתניה נגד מכבי תל אביב, במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית.


מי שכצפוי לא הגיעו עם המועדון הם שני שחקניה האיראנים, אשאן חג'סאפי ומסעוד שוג'אי. צמד האיראנים עשוי לשחק בכל זאת במשחק הגומלין ביוון בשבוע הבא.



המאמן מיכאליס גריגוריו אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו מגיעים אחרי שני ניצחונות בסיבוב הקודם ורוצים להמשיך לשחק כדורגל טוב. אנחנו לא מפחדים מהמעמד על אף שלהרבה מהשחקנים שלנו זאת פעם ראשונה בשלב כזה במפעל אירופי".


"אנחנו יודעים שג'ורדי קרויף מנסה לשחק בשיטה ההולנדית. אנחנו מוכנים לזה ויודעים שמדובר בקבוצה התקפית טובה. יש להם שחקנים שיכולים לעשות את ההבדל. ננסה למנוע מהם להתקרב לשער שלנו וננסה לכבוש את שער החוץ".



פאניוניוס חוגגת
פאניוניוס חוגגת. תשחזר את התמונה גם נגד מכבי?


הרכב משוער
: מאטיץ קוטניק, ולנטינוס ולאצ'וס, יאיא בננה, אבנגלוס איקונומו, גיורגוס סרמנטס, קיריאקוס סבידיס, פנאיוטיס קורבוס, קווין טפוקו, לזרוס למפרו, גיורגוס מאסורס, סאמד ישיל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי