בכר: היינו צריכים לגמור את המשחק במחצית הראשונה

ברק בכר
ברק בכר | אודי ציטיאט

מאמן באר שבע אחרי ה-1:2 על לוגאנו: "אנחנו בתקופה פחות טובה ודברים הולכים יותר קשה. נראה לי שמצאנו מי יבעט פנדלים". צדק, שכבש שער עצמי: "הכל מתגמד כשמנצחים"

(גודל טקסט)
"היינו צריכים לגמור את המשחק כבר במחצית הראשונה", כך אמר ברק בכר מאמן הפועל באר שבע בסיום ה-1:2 על לוגאנו במחזור הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית. בכר הוסיף: "במחצית השנייה התעייפנו ועשינו את זה קשה ועדיין גם בדקות פחות טובות שלנו השחקנים נתנו את כל המאמץ ומגיע להם כל הכבוד".


על הקושי ב"לגמור" משחקים:
"אנחנו בתקופה פחות טובה ודברים הולכים יותר קשה. אבל אם אני מסתכל על התמונה כולה, ניצחנו משחק ראשון באירופה וזה מה שחשוב.




על העובדה שבאר שבע עולה כעדיפה למשחקים מול יריבותיה בליגה האירופית: "הרבה פעמים קבוצות פייבורטיות לא לוקחות משחקים. לוגאנו קבוצה טובה. במחצית הראשונה היינו אגרסיביים מולם, זכינו בכל הכדורים ויצרנו הרבה מצבים"


על החמצות הפנדל הכרוניות של באר שבע העונה:
"פקהארט החמיץ אבל צדק כבש, כך שנראה לי שמצאנו את הבועט".



אוחנה. בכר חזר ואמר הניפוי משיקולים מקצועיים (אודי ציטיאט)


על ניפויו של מיכאל אוחנה מהסגל:
"שיקולים מקצועיים בלבד. מיכאל הוא שחקן חשוב בקבוצה והוא עוד ייתן לנו הרבה".


שיר צדק אמנם היה לשחקן באר שבע שכבש סוף סוף מהנקודה הלבנה, אבל מצד שני גם כבש שער עצמי: "זה מרגיז אבל הכל מתגמד כשמנצחים. אנחנו משחקים בממוצע כל שלושה ימים וזה לא פשוט. אני גאה בחבר'ה שמצליחים להרים את עצמם לכל משחק".



צדק. "נכנסתי לסדרה של משחקים טובים ואני רוצה להמשיך בכך" (אודי ציטיאט)


על היכולת שלו: "נכנסתי לסדרה של משחקים טובים ואני רוצה להמשיך בכך. גם ההגנה נראית יותר טוב במשחקים האחרונים".

לגבי האנמיות בהתקפה: "באר שבע קבוצה מאוד איכותית, שחקנים יצירתיים, אנחנו שוטפים את המגרש. יש תקופות כאלה שמחמיצים. ברגע שייכנס, הכל ייראה אחרת". 


על הליגה: "העונה מאוד ארוכה. נמשיך לעבוד קשה ולהסתכל ממשחק למשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי