מאמן ויאריאל: "נעלה בהרכב חזק, עדיף לדבר על המגרש"

ויאריאל במסיבת העיתונאים בנתניה
ויאריאל במסיבת העיתונאים בנתניה | אתר רשמי

חאבי קאייחה דיבר על יריבתו הראשונה כמאמן "הצוללת הצהובה" (חמישי, 22:00 בספורט1): "הם ינסו לשלוט, אבל גם אנחנו". צ'רישב וסמדו נשארו בספרד, בקאמבקו ובאקה צפויים לשחק. טריגרוס: "משחק מסובך"

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)
עם הרכב חסר וצוות מקצועי חדש, נחתה בשעות הצהריים ויאריאל בישראל לקראת המשחק ביום חמישי מול מכבי תל אביב במחזור השני בשלב הבתים של הליגה האירופית (22:00, ישיר בספורט1). בעוד מכבי תל אביב פתחה את שלב הבתים עם הפסד חוץ 1:0 לסלביה פראג, ויאריאל גברה בביתה 1:3 על אסטנה.


כידוע, הצוללת הצהובה פיטרה ביום שני את המאמן פראן אסקריבה בעקבות התבוסה לחטאפה (4:0) ומינתה במקומו את מאמן ויאריאל ב' חאבי קאייחה, שמגיע עם כל הצוות שלו מהקבוצה השנייה. מי שהצטרף לצוות הוא מאמן ברצלונה ב' קיקו אלברס.




במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר המאמן חאבי קאייחה, שתחילה התייחס לכך שזהו משחק הבכורה שלו כמאמן ראשי בליגה בכירה:"יש לי המון תשוקה לעלות לכר הדשא ולהיות עם הקבוצה על המגרש. אני מאוד אופטימי ורוצה לנצח. היה לנו זמן קצר לעבוד, אבל עשינו זאת ואני מקווה שהשחקנים יראו זאת מחר על המגרש".


מה הוא יודע על מכבי תל אביב וכיצד הוא מתכנן לשחק
: "אנחנו מחפשים לנצח ואעלה את ההרכב הטוב ביותר שייתן את הכל על המגרש. אנחנו נחשבים לפייבוריטים, אבל עדיף לנו לדבר על המגרש ולהראות את זה שם. המשחק מחר הוא הכי חשוב ואליו אנחנו מתכוננים, ולא לליגה ביום ראשון. אני יודע שמכבי תל אביב תשמור על סגנון המשחק שלה, אבל גם אנחנו ננסה לשלוט ונשמור על הסגנון שלנו".


אם הוא מכיר את ג'ורדי קרויף: "אני מכיר אותו ואני יודע שהוא אדם שמאוד אוהב כדורגל, אדם ממשפחה עם מורשת כדורגל. אני מצפה למפגש".

#UEL | ¡Comienza la rueda de prensa de Javi Calleja y @Trigueros17! pic.twitter.com/KjWv4nmmxx

— Villarreal CF (@VillarrealCF) September 27, 2017


הקשר מאנו טריגרוס אמר דברים דומים והוסיף: "זה רגע חשוב למועדון ואחרי החלפת המאמן אנחנו עם תשוקה רבה למשחק. אנחנו מכבדים את מכבי תל אביב ומחכים למשחק מחר. אני מרגיש מצוין, יש לי שנים רבות במועדון והשתתפתי איתו גם באירופה, וכקבוצה אנחנו מחכים לתת את הכל מחר ולעשות זאת ברמה הגבוהה ביותר. זה משחק חשוב לנו ואחרי הניצחון במשחק הראשון".


לאיזה משחק הוא מצפה ממכבי תל אביב: "זה משחק חוץ מסובך בבית של מכבי ת"א. המטרה שלנו להתקדם כמה שיותר בליגה האירופית. אנחנו מתייחסים למכבי תל אביב כקבוצה ולא לשחקנים מסוימים, ננסה לנצל את היתרונות שלנו. אנחנו יודעים שזו קבוצה שאוהבת לשלוט בכדור, אבל גם אנחנו באופי שלנו אוהבים לשלוט ולהחזיק את הכדור וזה מה שננסה לעשות מחר כדי להשיג את הנקודות".


הקבוצה הספרדית הגיעה לישראל עם 19 שחקנים בלבד ותחסר את הקשר הרוסי דניס צ'רישב ושחקן ההגנה רובן סמדו. קאייחה הסביר שצ'רישב מתאושש מפציעה בעוד שסמדו נותר מחוץ לסגל בשל החלטה מקצועית. השמות הבולטים שכן יגיעו לארץ הם קרלוס באקה הקולומביאני וכוכב הקבוצה סדריק בקאמבו.


#UEL | ¡Shalom, Israel ! ¡El #Villarreal ya ha aterrizado en Tel-Aviv ! pic.twitter.com/GslQLULO5H

— Villarreal CF (@VillarrealCF) September 27, 2017


המגן מריו גספר אמר עוד לפני העלייה למטוס: "ניצחון יהיה חשוב להרמת המוראל שלנו ויצור סביבת עבודה שקטה להמשך". השחקן סיפר כי הוא מלא אמונה שהמאמן החדש יעזור לקבוצה להעפיל לשלב הבא בליגה האירופית.


קרלוס באקה. הוא דווקא כן יגיע (ויאריאל, האתר הרשמי)
קרלוס באקה. הוא דווקא כן יגיע (ויאריאל, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי