מואנס דאבור מול מארסיי, ארסנל אצל באטה בוריסוב

מואנס דאבור
מואנס דאבור | צילום: אתר רשמי זלצבורג

ליגת אירופית מחזור 2 (ערוצי הספורט של ספורט1): אברטון מול לימאסול וליון נגד אטלנטה בבית המוות(5). מילאן נגד רייקה, זניט עם סוסיאדד. בבתים הישראלים: אסטנה - סלביה פראג, לוגאנו - סטיאווה

(גודל טקסט)

24 משחקים במסגרת המחזור השני בשלב הבתים בליגה האירופה יערכו מחר (חמישי). במוקד: זניט שתארח את ריאל סוסיאדד, רייקה שתגיע לאיטליה למשחק מול מילאן, ארסנל שתתארח אצל באטה בוריסוב והאנגליה הנוספת אברטון שתפגוש בגודיסון פארק את אפולון לימאסול.

מואנס דאבור וזלצבורג יתקלו במשוכה גבוהה כשיארחו את מארסיי, בעוד בן רייכרט לא צפוי להיות בסגל של זולטה וארחם שתתארח אצל לאציו. בבתים הישראלים אסטנה תארח את סלביה פראג בעוד סטיאווה בוקרשט תצא לשווייץ למשחק מול לוגאנו.


בית 1

אסטנה – סלביה פראג (18:00, ספורט2)
את הליגה הקזחית המארחים לוקחים בקלילות (בפיגור שתי נקודות מקאריאט אבל עם שלושה משחקים חסרים) ורק סלטיק עמדה פעמיים בינם לבין הופעה שלישית רצופה בשלב הבתים של הצ'מפיונס. והעיקר בבית מאוד קשה מולם מה גם שהם עדיין לא ליקטו נקודה. מנגד אלופת צ'כיה לא הרשימה ב-0:1 על מכבי תל אביב.


בית 2

פרטיזן בלגרד – דינמו קייב
מאז שדיורמסי אמבוקני חזר מהטיול בפרמייר-ליג (שיחק בנוריץ' והאל וירד ליגה עם שניהם) לאקסית מקייב הוא לא מפסיק להבקיע, שישה שערים בכל המסגרות כולל ב-1:3 מול סקנדרברו במחזור הקודם בליגה האירופית. המארחת שלקחה נקודת חוץ יקרה מול יאנג בויס תוכל להתבסס עם ניצחון במקום הראשון.


במשחק נוסף:
סקנדרבו – יאנג בויס


נגלסמן. לבאיירן דרך הליגה האירופית? (Getty)

בית 3
לודוגורץ – הופנהיים
יוליאן נגלסמן אולי מרשים בליגה ומוזכר כמועמד לבאיירן אבל הופנהיים שלו ספגה הפסד בית מביך לבראגה 2:1 במחזור הראשון והסתבכה. כל תוצאה פרט לניצחון בבולגריה על הקבוצה לוקאס סאשה תקשה על הגרמנים לעלות מהבית הלא פשוט שהגרילו.

במשחק נוסף: בראגה – איסטנבול בשקשהיר


בית 4

מילאן – רייקה (22:00, ספורט3)
אנדרה סילבה עדיין לא הבקיע שער ליגה עבור הרוסונרי אבל באירופה הוא חוגג עם חמישה שערים. צמד בשלב הפלייאוף ושלושער במחזור הראשון בלשב הבתים, ב-1:5 בחוץ על אוסטריה וינה.

במשחק נוסף: א.א.ק אתונה – אוסטריה וינה.

בית 5
ליון – אטאלנטה (22:00, ספורט2)
האיטלקים מגיעים אחרי 0:3 אבל אברטון בעוד המארחת אכזבה עם 1:1 אצל נמושת הבית אפולון לימסול. שתי הקבוצות לא ממש מרשימות בליגה, אבל לצרפתים יש את הפוטנציאל להגיע רחוק במפעל.

במשחק נוסף: אברטון – אפולון לימאסול


אנדרה סילבה. לוהט (Getty)

בית 6
לוקומוטיב מוסקבה – זלין
המחזור הראשון בבית 6 הוליד אפס שערים. אולי אדר הפורטוגלי, כובש שער הניצחון בגמר היורו, שמתחיל להתאקלם במדי קבוצתו החדשה יתכבד בשער מול הצ'כים.

במשחק נוסף: שריף – קופנהאגן

בית 7
לוגאנו – סטיאווה בוקרשט
הרומנים הרשימו עם 0:3 על פלזן במחזור הראשון, השוויצרים כמו שראינו בטרנר הם הקבוצה החלשה בבית, כך שזאת הזדמנות לשחקניו של ויטורל טנסה, אקס מכבי נתניה, לצאת עם כל הנקודות.

בית 8
באטה – ארסנל (20:00, ספורט3)
בוריסוב כבר אינה הקבוצה ששיחקה בקביעות בבתי ליגת האלופות ואפילו האליפות בבלארוס כבר אינה מובטחת, ועדיין מדובר במשחק לא פשוט עבור התותחנים. העובדה שההגנה של ארסן ונגר כבר לא ספגה שלושה משחקים והצמד של אלכסנדר לקאזט ביום שני נגד ווסט ברומיץ (0:2) מעוררת תקוות לגבי עונה מצוינת בפרמייר-ליג ובליגה האירופית.


צ'ך. ההגנה של ארסנל לא ספגה שלושה משחקים (AFP)

במשחק נוסף: קלן – הכוכב האדום

בית 9
זלצבורג – מארסיי
מואנס דאבור וחבריו מתייצבים לפני משחק המפתח שלהם בבית. אחרי 1:1 בפורטוגל מול גימראייש ניצחון על הצרפתים יקרב את האוסטרים לעלייה לשלב ה-32. מנגד, קלינטון נג'יה הקמרוני כבר כבש חמישה שערים מתחילת העונה.

במשחק נוסף: קוניאספור – גימראייש

בית 10
בילבאו – זוריה
ניצחון החוץ של אוסטרסנדס 0:2 על האוקראינים סיבכה את שתי המועמדות הטבעיות לעלייה, הרטה ברלין והמארחת. הבאסקים שחילצו 0:0 בגרמניה חייבים להשיג את שלוש הנקודות למרות שהם נמצאים בתקופה לא טובה בליגה.

במשחק הנוסף: אוסטרסנדס – הרטה.


בית 11
לאציו – זולטה וארחם
עם או בלי בן רייכרט הבלגים נראים רע בכל המסגרות. אחרי ה-5:1 בבית לניס קשה לראות את זולטה וארחם יוצאת בשלום גם עם הביאנקוסלסטי יעלו בהרכב חסר.

במשחק נוסף: ניס – ויטסה

בית 12
זניט – סוסיאדד
עוד שניים מהמועמדות לקחת את הליגה האירופית ייפגשו למפגש ראש בראש שיקבע כנראה מי תעלה מהמקום הראשון ומי מהשני. הבאסקים מחצו בבית 0:4 את רוזנבורג, זניט התעללה עם 0:5 על ורדר במקדוניה.

במשחק נוסף: רוזנבורג – ורדר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי