מיד אחרי ההפסד בצ'כיה: קורהוט חתם על הארכת חוזה

מיחאי קורהוט
מיחאי קורהוט | אודי ציטיאט

ההונגרי יישאר בהפועל ב"ש עד קיץ 2021. וגם: ההימור של בכר בפלזן ב-3:1 נכשל ובקבוצה לא מבינים את אי שיתופו של איינבינדר. קואנקה וגאדיר מאוכזבים, שביעות רצון מוואקמה ושהר

(גודל טקסט)
הפועל באר-שבע יכולה לטעון ל"חוסר צדק" משווע. דווקא אחרי שהשוותה ועמדה לשבור את המנחוס הצ'כי, ספגה אמש (חמישי) האלופה צמד שערים בדקות הסיום ונוצחה 3:1 על ידי ויקטוריה פלזן.


הפסדה השלישי ברציפות של ב"ש מול יריבה צ'כית, אחרי שאשתקד נכנעה פעמיים לספרטה פראג, סיבך את מאבקם של האדומים על אחד משני המקומות הראשונים בבית, והיה אקורד סיום צורם במיוחד לשבוע מהקשים שידעה הקבוצה בעת האחרונה.




למרות שלא הרשים יתר על המידה אמש, מגן הפועל באר שבע מיהאי קורהוט חתם על חוזה חדש עד 2021, כך הודיעה סוכנות השחקנים ההונגרית המייצגת אותו ומיד לאחר אישר זאת גם המועדון. מגן הנבחרת ביורו 2016 האריך את חוזהו המקורי בעונה אחת. על פי הודעת הסוכנות, החתימה התקיימה מיד אחרי ההפסד 3:1 בפלזן. ההונגרי בן ה-28 לבש את מדי האלופה ב-45 משחקים רשמיים בכל המסגרות מאז הגיע מדברצן וכבש שער אחד.



Mihaly Korhut signed a new contract with Hapoel Beer Sheva until 2021! Congratulation! pic.twitter.com/MeOkwfNB4C

— Center Sport Agency (@centersport_hu) September 29, 2017


ובחזרה למשחק בצ'כיה. כהרגלו, בחר המאמן ברק בכר להפתיע, כשהימר על שלושה בלמים ועל וובה בראון בהרכב. "הרולטה" עליה דיבר מהראן ראדי לפני מספר ימים, שוב הסתובבה לכיוון הלא נכון. מאמן האלופה אולי ניסה "לבלבל את האוייב" עם הרכב חדשני, והתאכזב לנוכח הבלבול וחוסר התיאום שפקדו את החלק האחורי. לא ברור מתי תורגלו שלושת הבלמים הספציפיים האלה יחד, ומהר מאוד התברר שבראון לא מסתדר בתפקידו החדש. החלוצים הצ'כים חגגו עליו, והסתדרו די בקלות גם עם לואי טאהא וחאתם עבד אלחמיד. ההצלות של דודו גורש מנעו תבוסה קשה.



איינבינדר. בלט בחסרונו (אודי ציטיאט)


כשהרפיון אחז בקישור האחורי בלט בחסרונו דן איינבינדר שהודח מהרכב ולא שותף במשחק."במצב של 1:1 היה צריך להכניס את איינבינדר כדי לשמור על התיקו", אמרו גורמים בסביבת המועדון. איסאק קואנקה נכנס לרבע השעה האחרונה ובקושי נגע בכדור, כמו גם מיכאל אוחנה שעדיין רחוק משיאו. אצל האלופה מסרבים להתייחס לאפשרות שהקשר הספרדי יבחן את עתידו לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר בגלל חוסר שביעות רצון ממעמדו וקשיי התאקלמות. במרחב האכזבה מתנועע גם מוחמד גדיר שאיבד את מקומו בהרכב וקצת נעלם מהרדאר.


אחת מנקודות האור הבודדות אמש בפלזן היה בן שהר, שחזר להרכב לראשונה לאחר תקופת היעדרות ארוכה בגלל פציעה, והציג יכולת טובה. תומאש פקהארט היה חדור מוטיבציה לכבוש במולדתו, אבל מרוב שרצה זה לא יצא. היה זה משחקו החלש ביותר של הצ'כי מאז נחיתתו בארץ הקודש.


ההחלטה לספסל את טוני וואקמה התקבלה כבר באמצע השבוע, ומסתבר שהגנרל קיבל את הדחתו מההרכב ברוח טובה. "טוני היה צריך את הזבנג הזה כדי להתעורר", ציינו בבירת הנגב. וואקמה עלה למגרש בדקה ה-62 וכבש בנגיעה השלישית שלו בכדור את שערו השישי במפעלים האירופיים העונה. בליגה השישית בטיבה ביבשת, להבדיל, הוא טרם הבקיע.



וואקמה. קיבל את הספסול ברוח טובה (אודי ציטיאט)


רופא האגודה, ד"ר ליאור זלר, צורף למסע לצ'כיה ברגע האחרון, לאחר שהוקפץ לטרנר ביום שלישי בעקבות חשיפת פרשת החומרים האסורים שנתגלו בבדיקה שנעשתה לשיר צדק. כנוהל של שגרה במשחקי הליגה האירופית היו אמורים שני שחקנים מכל קבוצה למסור בדיקת שתן בסיום ההתמודדות. הבדיקה שמעולם לא הזיזה למישהו בקבוצה הבאר שבעית הפכה בימים אלה לעניין רגיש מאוד.


בשעה שהאדומים ירדו מתוסכלים מכר הדשא בפלזן התקיים באצטדיון טרנר אירוע הסליחות המסורתי בהשתתפות אלפי מתפללים. בהודעה שהפיצו המארגנים בתחילת השבוע, לפני שמישהו חשב שהבלם המתחזק לא ימריא עם חבריו לצ'כיה, צוין שמו של שיר צדק כאחד מאורחי הכבוד באירוע.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי