קרויף: רק הזמן יגיד באיזה תפקיד הייתי טוב יותר

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

מכבי תל אביב תנסה לרשום ניצחון ראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית (חמישי, 18:00, ספורט1). קרויף החמיא למאמן היריבה: "מעריך את העבודה שלו. יש לאסטנה היסטוריה", בלקמן ועטר צפויים לפתוח

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב קיימה היום (רביעי) בקזחסטן מסיבת עיתונאים רשמית לקראת משחקה מחר (18:00, שידור ישיר בספורט1) נגד אסטנה, במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית. בצל הדיווחים אודות התעניינות של אייאקס בג'ורדי קרויף, הצהובים חזרו לנצח במחזור הליגה האחרון, 0:2 את בני יהודה, והם נחושים לשפר עמדות בקרב על ההעפלה בליגה האירופית. עוד לפני האימון המסכם המנכ"ל בן מנספורד העניק לשגריר ישראל בקזחסטן, מיכאל ברודצקי, חולצה של מכבי.


סגנית האלופה צברה רק נקודה בודדת אחרי 0:0 ביתי מול ויאריאל. "אנחנו יודעים שמדובר במשחק קשה", אמר המאמן והסביר, "מדובר בקבוצה עם תוצאות טובות במשחקי בית. גם העובדה שנשחק על מגרש סינתטי זה משהו שנצטרך להתרגל אליו. אנחנו נצטרך לעשות את המקסימום ולהשיג תוצאה טובה". 



על היכרותו עם מאמן אסטנה סטנמיר סטוילוב הוסיף קרויף: "אנחנו מכירים אחד את השני. נפגשנו לפני כמה שנים בקפריסין ומאז עקבנו אחד אחרי השני במשך השנים האלה. אני תמיד אאחל לו בהצלחה אבל אחרי מחר. אני מעריך מאוד את העבודה שלו". על עתידו של קרויף אמר: "אני אוהב כדורגל, רק הזמן יקבע באיזה תפקיד אהיה". 



מפגש קריטי. קרויף (אתר רשמי) 


המפגש האחרון בקזחסטן:
"אסטנה זכתה באליפות בעונה שעברה אז אני מניח שהם חזקים יותר מקייראט. המשחק נגד קייראט היה לא פשוט, בייחוד לאור העובדה ששיחקנו בתחילת העונה כשעדיין לא היינו בכושר. מדובר ביריב אחר על מגרש סינתטי ועם היסטוריה מכובדת במפעלים האירופיים ואנחנו חייבים לכבד את זה".


מצב הפצועים: "השארנו בתל אביב משהו כמו 6-7 שחקנים שלא ישחקו מחר, ככה שהמצב די זהה למצב של אסטנה".


העתיד: "הגיוני לחשוב שויאריאל היא הפייבוריטית בבית. לכל הקבוצות האחרות, שהן די שוות ביכולת שלהן, מטרה זהה".


קפטן מכבי תל אביב, שרן ייני, דיבר גם הוא והתייחס לעובדה שהמשחק ייערך על דשא סינתטי: "מרבית מהשחקנים שלנו לא שיחקו בדשא סינטטי אבל יש לנו את האימון הערב וננסה להתרגל לזה. זה נותן להם יתרון".


ייני במסיבת העיתונאים

ייני במסיבת העיתונאים (מכבי ת"א)


שחקני המפתח של אסטנה: "אנחנו בדרך כלל מודאגים משחקי ההתקפה ככה שניזהר בעיקר מהחלוצים שלהם".

המשחק נגד קייראט: "לא שיחקתי אז בקבוצה אבל דיברתי עם החברים והם אמרו לי שהיה משחק קשה מאוד".

ההיכרות של איגור פליפנקה עם השחקנים: "דיברתי עם איגור על המגן והקשר שמשחקים איתו בנבחרת בלארוס. אני לא אגלה מה אמר אבל אוכל לומר שהוא שיבח אותם והחמיא להם על יכולתם". 


הרכב משוער מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', יובל שפונגין, טל בן חיים, סילבן באבין, אופיר דוידזאדה, שרן ייני, טינו סושיץ' (דור פרץ), כריסטיאן באטוקיו, ניק בלקמן (עומר אצילי), אלירן עטר, וידאר קיארטנסון.




מנספורד עם השגריר (האתר הרשמי) 


אחרי שעזב את מכבי תל אביב: טבק מונה לעוזרו מאמן בית"ר תל אביב/רמלה
מאוחר יותר, הודיעה בית"ר תל אביב/רמלה על צירופם של בני טבק ואבי אבינו לצוות האימון של הקבוצה. השניים ישמשו כעוזרי המאמן של זיו אריה. בהודעה הרשמית של המועדון נכתב: "בני מביא איתו ניסיון רב לאחר שאימן בקבוצות רבות ובמסגרות שונות, בין היתר מאמן נבחרת הנערים של ישראל, אותה הוביל למדליית ארד באליפות אירופה עד גיל 17. בני הוביל את הפועל רמת השרון לפלייאוף העליון של ליגת העל בעונת 2012/13. אבי אבינו ישמש כעוזר מאמן במקביל לתפקידו כמאמן בקבוצת הנערים שלנו".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי