בקאלי: ברור שננצח את באר שבע, אנחנו רוצים 18 נק'

ג'יג'י בקאלי
ג'יג'י בקאלי | טוויטר

הבעלים הצבעוני של סטיאווה שתתמודד בחמישי (22:05, ספורט2) מול האלופה: "אגיע לגמר האלופות תוך שנה-שנתיים ואנצח את ריאל או את ברצלונה". דיקה: "יהיה קשה, ב"ש חייבת 3 נק'". פינטילי ואליבק צפויים לפתוח

(גודל טקסט)

"ברור שננצח את באר שבע כי אנחנו רוצים לסיים עם 18 נקודות בבית", כך אמר ג'יג'י בקאלי הבעלים של סטיאווה בוקרשט שתארח מחר (חמישי, 22:05, שידור ישיר בספורט2) את אלופת ישראל בשלב הבתים בליגה האירופית, "הנקודות האלה מכניסות המון כסף".

הבעלים לא שכח לעקוץ את מתחריו הישירים: "מתוך הקבוצות הרומניות בגביעי אירופה אנחנו מביאים 70% וכל 13 הקבוצות האחרות מביאות רק 30. זאת ליגה שבה כל שאר הקבוצות מאכזבות".

בקאלי פרש גם את חלומו: "אני רוצה להגיע בתוך שנה-שנתיים לגמר ליגת האלופות. "אני רוצה לשחק לשחק נגד הגדולות ביותר, ברצלונה, ריאל ואני אנצח אותם בבוקרשט או במדינה שלהם. אני בקאלי ואני מתכוון לעשות מיליונים וכולם יכולים להגיד שאני משוגע. אין מישהו עליון ממני חוץ מהנזירים ומי שחי חיים דתיים".

הבעלים של סטיאווה שוב הזכיר את יכולתו בלזהות כישורונות: "אני מתכוון להגיע למצב בו אמכור שחקן במאה מיליון יורו. פלורינל קומן שחקן טוב יותר מקיליאן אמבפה".


בקאלי לא ממש סופר את הפועל באר שבע (דני מרון)

10,000 כרטיסים נמכרו למשחק כשברומניה מצפים ל-3,000 אוהדי באר שבע. דניס אליבק, שהושעה לפני המשחק הראשון בארץ, צפוי לחזור לסגל לאחר שהתנצל על התקרית במהלכה השליך את סרט הקפטן. סטיאווה נמצאת בכושר הבקעה מצוין לאחר שכבשה מאז ה-1:2 בבאר שבע, 18 שערים בשלושה משחקים בליגה ובגביע. למרות זאת, בקבוצה מצפים למשחק קשה.

המאמן ניקולאי דיקה אמר לקראת המשחק: "בצד ההתקפי, יהיה לנו יותר קשה מבמשחקי הליגה. באר שבע באה לנצח כי היא צריכה שלוש נקודות. יהיו שינויים בהרכב לעומת המשחק האחרון. לחץ? תמיד קיים בסטיאווה. כולם יודעים שיהיה קשה לקבוצה רומנית להגיע לגמר או חצי גמר של מפעל אירופי. אני לא חושבים על אילו יריבות נפגוש בשלב הבא, אלא רק על מחר. אנחנו צריכים לנצח. אני מחכה שהאוהדים יתמכו בנו כי אנחנו בתקופה ורוצים לשיג תוצאות טובות ולהוציא אותם לרחוב. מקווה שנגרום להם לשמוח גם מחר".


דיקה. יודע שלא יהיה קל (אודי ציטיאט)

דיקה הוסיף במסיבת עיתונאים שבלמה הסרבי של סטיאווה, בוגדן פלניץ', לא יהיה כשיר למשחק. הוא שיחק בניצחון 1:2 של הקבוצה הרומנית על באר שבע באצטדיון טוטו טרנר, אבל מאז לא שיחק בגלל פציעה.

קונסטנטין בודסקו הוסיף: "אפשר לעשות היסטוריה. בקבוצה הזאת יש צעירים טובים, הכי טובים ברומניה, ואנחנו יכולים לעשות דברים יפים".

הרכב משוער: פלורין ניצה, גבריאל אנאצ'ה, יונוץ לריה, מיהאי באלאסה, ג'וניור מוראיס, מיחאי פינטילי, דראגוש נדלקו, דניס מן, קונסטנטין בודסקו, פלורין טנסה, דניס אליבק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי